ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

انصار الحسین.

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ


قسم به آیه ی لایمکن الفرار از عشق،

که پر شده ست جهان از حسین سرتاسر!


+السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
به به خوش اومدید.
زیارت قبول.
سلام ما رو هم خدمتشون برسونید
پاسخ:
سلامت باشی. چی میشه شما هروقت میای منو بهشون یادآوری کنی؟
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۶ محمدرضا .....
سلام
رزق زیاراتتون مستدام

ایکاش ذره ای از حال و هوای آقامحسن و امثال او در وجود ما هم ایجاد بشه به لطف خودشون
پاسخ:
سلام.خیلی ممنونم. زیارات با معرفت ان شالله.
ان شالله. ان شالله.
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۳ زهرا سادات

تشریف بیارین منزل

ادرس بدم افتخار میدین ؟

پاسخ:
ممنون عزیزم از محبتت. خیلی لطف داری و این محبتت کلی ارزشمنده. :**
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۳ بنتُ الهدی
یکی از آرزوهام اینه برم سر مزار شهید حججی
قبول باشه 
پاسخ:
سلامت باشی ان شالله به زودی  میرین :)
به به خوش به سعادتتون 
زیارت قبول 

پاسخ:
ان شالله روزی شما باشه :)
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۰ مامان محمدمهدی
آخی
روحشون شاد
پاسخ:
واقعا. ^_^
به به شهید حججی

وقتی میرم اونجا حس و حال حرم بهم دست می‌ده
پاسخ:
:)
برای من حس و حال گلزار شهدا رو داشت. :)
خوب گلزار شهدا نجفباد همونجاس دیگه
پاسخ:
بله دیگه.
گفتین اونجا حس و حال حرم داره براتون، گفتم برای من در حد حرم ها نبود همون حس و حالی بود که از زیارت شهدا انتظار داشتم ^_^
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
من همش یه بار رفتم، اون هم واسه خطبه عقد دختر عمه جانم.
ولی ان شاءالله هر موقع رفتم یادتون می کنم.
میگم لونه کوچولوی ماهم هستها. تشریف بیارید در خدمت باشیم.
پاسخ:
چه جالبه عقد در گلزار شهدا ^_^
ممنونم.
خیلی ممنون از محبتت عزیزم. لطف داری. :)