ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

یه اصفهونی میشنوی!

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ب.ظ

امروزمون با پنچریِ ماشین و تعویض لاستیک و پنچرگیری شروع شد!

بعد مزار شهید حججی رو زیارت کردیم و رفتیم اصفهان.

در بدو ورود به اصفهان یه تصادف تپل داشتیم که کل سپر و صندوق عقبمون رو داغون کرد، :/

و بعد رفتیم دنبال رستوران و انقدر پارکینگ شهرزاد شلوغ بود که بی خیالش شدیم و رفتیم آکواریوم!

بعد از آکواریوم نشستیم تو آلاچیق های ناژوان چای خوردیم و میخواستیم بریم پارک آبی که گفتن کلا تعطیله و ما هم به جاش رفتیم شهربازی ^_^

از فرط خستگی و گرمی هوا داشتم می مُردم ولی خب این سفرمون کلا وقف بچه هاست. :)

ساعت پنج در شرایطی که هرلحظه امکان داشت از گرما غش کنم، یه خانمی باب گفتگو رو باز کرد.

ازش پرسیدم شما اصفهانی هستین؟

گفت بله!

گفتم تو این جِزِّ گرما برای چی اومدین شهربازی؟ من مسافرم مجبورم الان بیام، شما برین دو ساعت دیگه بیاین خب! :/

میگه: مگه گرمه؟ :/

خلاصه که ساعت هفت و نیم اومدیم بیرون.

تو راه برگشت مستر رفت خرید کنه که یهو اومد گفت ببین چی پیدا کردممممم! :))

حالا شما هم ببینین چی پیدا کردیییییممم! :)

نوستالژیِ عزیز اما بی کیفیت! :/

والا قدیما یه بند انگشت خامه روش بود! :/

خلاصه اینم از امروزِ ما.

حالا هم که در اقامتگاهمون مستقر شدیم و ان شالله فردا با این آب و هوای قشنگ خداحافظی میکنیم.

اصفهان مثل همیشه جذاب بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۵)

ایران گردی؟ :)
ان شاءالله به سلامت برگردید
شیر فقط شیرِ گاومیش :)
پاسخ:
نه قصدمون ایران گردی نبود ولی یه جورایی چنین کردیم واقعا! :)
سلامت باشین. ممنون.
والا نخوردم. اینم فقط بسته بندیش نوستالژیکه. :)
نوش جانتون خوش‌گذشتنا :)
ولی مسافرت تو تابستون انصافا خییلی سخته -_-
پاسخ:
ممنونم. ^_^
خیییییلی! اگر عروسی نبور ما هم اومدنی نبودیم.
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۸ بـانـوی بـرفـی
ما فقط شب میریم بیرون هوا خیلی گرم هست من خودم  در تعجبم بعضی ها چطور با بچه ی کوچیک میان
شهرزاد همیشه شلوغه 
آکواریوم هم ما به خاطر دخترم رفتیم ولی خوب بود
شوهر من با اینکه اصفهان هستیم اما اصلا رانندگی بعضیاشون رو قبول نداره 
فقط شکل نوستالژی هست واقعا بی کیفیته
پاسخ:
آره خیلی گرم بود. 
مسیرهای اصفهان هم سختن! چون غالبا یک طرفه ان آدم تو مسیریابی می مونه.
آره دیگه فقط نوستالژیکه :)
رانندگی تو اصفهان خیلی سخته.
اصفهان این همه جا خوب داره چرا شهره بازی که همه جا پیدا میشه؟
متاسفم که رودخونه اب نداره 

اما اون نستالژی تقریبا دو ماهی میشه که تو اصفهان زیاد شده.
پاسخ:
خیییلی! تو قم هم فاجعه بود!
و یکی از علتها در هر دو شهر نحوه شهرسازی و خیابونهای یک طرفه و مسیرهای خاصه که مسیریابی رو سخت میکنه
اصفهان چیزی نداشت که من و مستر ندیده باشیم. این سفر نوبت بچه ها بود.
ما نیز متاسفیم. دیروز فکر میکردم اصفهانیا چطوری این حجم از تلخی رو هر رو  تحمل میکنن؟ مخصوصا اونایی که کنار زاینده رودن.

عجب! برای ما جدید بود.
ترن هم دارن اصفهونیا؟ :)
پاسخ:
آره ولی ما سوار نشدیم.
دو کیلو شیر گاومیش به اندازه یک کاسه ماست خوری سرشیر داره :)
از چیزهای نوستالژی خوشم میاد :)
پاسخ:
البته شیر طبیعی گوسفند هم همینه.
و شیر گاو هم اگر طبیعی باشه.
ولی شیر گاومیش چرب تر به نظر میاد هرچند که من نخوردم. و البته من از شیر چرب هم استقبال نمیکنم. ضرر داره.
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے
این شیرا خوشمزه نیستن.
ما هم با هزارتا ذوق خریدیم اون بار.
اما مزه شیرهای پاکتی خیلی بهتر بودن.
ولی چه ذوقی داشت نوستالژی بودنش ^_^
ببخشید که من زودتر نگفتم بیایید اینجا پیشمون که اون همه گرما نخورید.
تصادف و ماشین و چه کردید?
ان شاءالله که باقی سفرتون به سلامت عزیزم.:*
پاسخ:
آره نوستالژی بی کیفیتی بود! :(
سلام
حافظ میگه:
ایکه در کوچه معشوقه ما میگذری
بر حذر باش که سر میشکند دیوارش

بالاخره دوستتون داشتند : چون البلاء للولاء

ان‌شاءالله خوش بگذره و به سلامتی برسید به شهر و دیارتون.

ی پیشنهادی خوشمِزِه:
وقت کردید بستنی سنتی رهنان (یا به قولی اصفونیا : رینون) را هم تجربه کنید

پاسخ:
ممنونم. دیر گفتین خب :((
بسلامتی‎(:‎
مگه ازینا مشهد پیدا نمیشه؟
پاسخ:
سلامت باشین.
نه!
شیراز تشریف نمیارید؟!
پاسخ:
شما شیرازی هستی؟
نه متاسفانه. شیراز جان خیلی دوره :((
پارسال اردیبهشت شیراز رو تجربه کردیم^_^
تو یعنی تا اصفهان اومدی، نمیخای بیای من ببینمت؟؟؟؟؟:((

پاسخ:
آخه اصفهانم نبودی که :))
سلام
وای چقدر سخته ادم تو سفر تصادف کنه
رانندگی تو قم واقعا فاجعه س /:
الهی که همیشه خوش باشید و بهتون خوش بگذره :*
پاسخ:
سلام. آره واقعا رو اعصابه.
تو قم که هیچی واویلاست ولی اصفهانم همونطوره. :))
ممنون عزیزم همچنین شما. ^_^
تیترتون یه الگوی خاص داره یا وقت نداشتین بهش فکر کنید؟
پاسخ:
یه اصفهونی میشنوی، نصف جهونی میشنوی!
این بود تبلیغ ظریف مصور :دی
چقدرم که بدمزه ان :))
پاسخ:
آره خیلی :))
هوای اصفهان و شهرهای اطرافش تو تابستون واقعا گرمه.اما کسانی مثل من که از 
اول زندگیشون تو یه شهری مثل یزد بودن عادت دارن.
پاسخ:
اتفاقا فکر میکردم واقعا میشه عادت کرد؟