ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آدمی را آدمیت لازم است.

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ

تو به اندازه ای که از غریزه و عادت الهام میگیری و طبیعی رفتار می کنی از آدمیت فاصله داری و به اندازه ای که نظارت و سنجش و حسابرسی و انتخاب در برخوردها و کارها داشته باشی آدم هستی.

و آدم بودن خیلی سخت است. چون آدم باید هر لحظه، و هر عمل و هر حالت و هر برخوردی را بسنجد و بررسی کند و از عکس العملهای غریزی و طبیعی فاصله بگیرد و به انتخابهای سنجیده روی بیاورد.

و این سخت است؛

ولی با تمرین آسان می شود و با شکر و تسلیم زیادتر و گسترده تر می شود و با بلاها و گرفتاری ها تثبیت می شود و تو باید با تمرین و شکر و بلاء آماده شوی و به تدریج این وجودِ شلوغ و درهم و این دلِ بی سامان را منظم کنی و در اختیار بگیری.

می دانی ریشه ی آدم چیست؟ 

ریشه ی تو، فهمِ تو، علاقه ی تو و انتخاب توست و عملِ تو از این ریشه ها سر بلند می کند.



+کتاب نامه های بلوغِ عین صاد. ص۱۶۱

+و فکر کنیم که چقدر با اصطلاحِ "طبیعیه"،

واکنشها و رفتارهای خودمون و سایرین رو توجیه کردیم! 

و چقدر از پسِ خودمون بر نیومدیم! :((

+عید شما مبارک ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
لوسی می

نظرات  (۶)

سبحکم الله
پاسخ:
اصطلاح جدیده؟
یعنی چی؟
چقد خوب بود
پاسخ:
خیلی. :)
من هنوز نتونستم این کتاب رو تموم کنم

هر صفحه اش و تمام عبارت هاش نیاز به فکر خیلی عمیق داره.

و جزء کتابایی نیست که آدم بتونه چند روزه تمامش کنه. فکر آدم رو واقعا درگیر می کنه در جهت مثبت
این که بفهمیم:
روزها فکر من اینست و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
زکجــــا آمده ام، آمدنم بهـــر چــه بود؟
به کجــا می روم؟ آخر ننمائی وطنم
مانده ام سخت عجب، کز چه سبب ساخت مرا
یا چه بوده ست مراد وی ازین ساختنم
پاسخ:
آرههههه من تصمیم دارم دوباره بخونم و این بار نوت بردارم.

من جمله اخرشو استوری کردم با اجازه-_-
پاسخ:
جملاتِ من نیست گله ^_^
کتابی فووووووق‌العاده⁦👌🏻⁩
پاسخ:
بله وااااااقعا ^_^
اتفاقا خودمم داشتم به معنیش فک میکردم
فک کنم از صبحکم الله مشتق شده :))
پاسخ:
خب پس صبح شما هم بخیر و در پناه حق.