ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

باز آمدم به خانه.

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

دیروز از سفر برگشتیم

و امروزِ مستر در صافکاری و کارواش گذشت

و امروزِ من پای لباسشویی و ظرفشویی و اتوکشی!

و امروزِ بچه ها به کامپیوتر بازی و خواب!



+جای شما خالی ما رفتیم یه کباب گلپایگان هم نوش جان کردیم که کباب اصیل ایرانی نخورده نمونیم، اما با اینکه یه جای خیلی معتبر هم رفتیم ولی کبابِ کبابیِ سرکوچه ی خودمونو خیلی بیشتر می پسندیدیم :دی

اینو گفتم که یه وقت تو یه سفری به خاطر شش سیخ کباب، سیخی شش هزارِ گلپایگان از باغ وحش ارم تهران نمونین. :)

+سفر خوبی بود خوش گذشت و من از مستر ممنونم. ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲)

به به 
حسابی هواتون عوض شد خداروشکر 😍 
خسته نباااشین 
پاسخ:
آرهههه واقعا سفر چیز خوبی است ^_^
ممنون عزیزم😘
چه خوب که خوش گذشته :)
پاسخ:
جات خالی^_^