ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پیاده رَویِ عشق!

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ

دیشب از فرط روان پریشی،

از مستر خواستم نیم ساعت هم که شده بچه ها رو ببره بیرون،

تا من سر و سامونی به خونه بدم.

یهو دلم کتابی رو خواست که در حس و حالی خاص به هوای "پیاده روی عشق" خریده بودم.

تا مستر برگرده مشغول خوندنش شدم.

هرچند کتاب اونقدرها که من انتظار داشتم که لایق اون حال و هوا باشه جذاب نیست،

و حتی اسمش هم "پیاده روی عشق" نیست (:/)

اما هرچی که باشه 

دست نوشته ی خودم بر صفحه ی اول کتاب (برای مشاهده کلیک کنید)

اون رو به ارزشمندترین کتاب دنیا برای من تبدیل میکنه. :)



+دقیقا چهار ساعت بعد، معجزه رو به چشم دیدم. ^_^

+عشق روی پیاده رو، اثر مصطفی مستور.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
لوسی می

نظرات  (۲۳)

مستور متاسفانه به طرز اسف باری به تکرار بدی افتاد کتابهاش 
فقط روی ماه خداوند را ببوس و استخوان خوک دستان جذامیش یه نیمچه حرفی برای گفتن دارن ... بعد از اون همه اش تکرار تکرار تکرار... 
جزء نویسنده هاییه که اگر ببینم یه کتاب جدید نوشتع به چاپ ۱۰۰۰ رسیده هم عمرا نمیگیرم :)) 
پاسخ:
آره همون دوتاش قشنگه که البته من خیلی سال پیش خوندمشون. و البته بعد از اون دوتا این سومین کتابشه که دارم میخونم.
و گذر سن هم در تغییر سلیقه اثرگذاره! این کتابو شاید اگر همون سن و سالها میخوندم جالبتر میبود.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۶ پیـــچـ ـک
پیاده روُی عشق یا پیاده رَوی عشق؟
پاسخ:
من فکر کردم پیاده رَویِ عشق باشه و خریدمش ولی عشق روی پیاده رو هست! :دی
نمیدونم چرا اسم کتاب رو برعکس نوشتن آدم به اشتباه میفته! :/
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
کتاب های مستور دلچسبند.ایول الله :)
چه خوبه که ایده میدید با به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون.
خوندن دستخط های آدم حاشیه و اول و آخر کتاب، خیلی حس بی نظیری داره.
اون لبخنده :) خودش کلی حال خوب داره با خودش
پاسخ:
من کتاب روی ماه خداوند را ببوس و استخوان خوکش رو دوست داشتم اما این یکی خیلی دلبری نمیکنه. شاید در اثر گذر سنم باشه که به اون اندازه جذاب نیست و سلیقه م عوض شده! اما خب توصیه نمیکنم بخری و بخونیش.
اما به هدیه گرفتن کتاب از طرف خودت توصیه ت میکنم. ^_^
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۹ پیـــچـ ـک
خخخخخخخه
حیف پول؟!
پاسخ:
چون قصدم هدیه دادن به خودم بود نه دیگه. حیف نیست. قسمت این کتاب بود :))
ولی در مورد محتواش آره یه جورایی! اصلا توصیه نمیکنم خریدنشو و حتی خوندنشو، البته من سلیقه ی خیلی سخت و خاصی تو کتاب دارم شاید این برای بقیه جذاب باشه! (ولی بعید میدونم! :/)
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۲ پیـــچـ ـک
من خاطرات سفیر رو خوندم. 😎😀
پاسخ:
اون اصلا با این قابل قیاس نیست. اون کجا و این کجا :دی
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۸ پیـــچـ ـک
مگه این چه جوریه؟ 
پاسخ:
این داستان کوتاهه و خیلی رو هوا و بی سر و ته! بیشتر توصیفیه.
اگر کتابهای رمان و داستان کوتاه سید مهدی شجاعی رو خونده باشین مثل اوناست.
سلام
چقدر خوبه که واسه خودت کتاب هدیه گرفتی (:
دلم یه کتاب جذاب می خواد اما چندتا کتابی که رو که فکر میکردم جذابن اصلا برام جالب نبودن و دادمشون به بابام /:
پاسخ:
سلام. آره فقط همینش جذابه.
من میام چند تا کتاب دوست داشتنیمو بعدا معرفی میکنم.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۵ مــحــدثــه ...
من کتاب روی ماه خداوند را ببوس و حکایت عشقی بی عین بی شین بی قاف بی نقطه خوندم و واقعا خوشم نیومد ازشون و دیگه هم هیچ وقت سمت نوشته‌هاش نمی‌رم.به نظرم اونقدر که از نوشته‌هاش تعریف می‌کردن تعریفی نبود.کتاباش بیشتر به درد نوجوون های پونزده شونزده ساله می‌خوره.
پاسخ:
دقیقا به درد همون سنین میخوره. البته خدایی تا ۱۸ ساله هم جواب میده. استخوان خوکش رو هم اون موقع خوندم.
یه کتاب دیگه شم خوندم یادم نیست اسمشو.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۶ پیـــچـ ـک
قلم سید مهدی شجاعی رو دوست ندارم. یه جوریه...
پاسخ:
رمان و داستان کوتاهشو هیچ وقت نپسندیدم. اما کتابهای مذهبیشو دوست داشتم.
البته اون کتابها رو هم همون حوالی ۲۰ سالگی خوندم. شاید الان بخونم خوشم نیاد. ولی اون موقع آفتاب در حجاب و کشتی پهلو گرفته و پدر، عشق و پسر و یکی دوتا دیگه ش رو خوندم و واقعا دوستشون داشتم.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۰ آقای مُرَّدَد
بعدش به خونه سرو سامون دادی؟
پاسخ:
نه دیگه تا اومدن مشغول کتاب شدم.امروز سر و سامون دادم زندگی رو.
اخ جون منتظریم (:
پاسخ:
البته معلوم نیست سلیقه هامون یکی باشه ها! :دی
شما هم بگو بعد.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
من دو سه سال پیش خوندمش.
:) دوسش داشتم ولی.
پاسخ:
دو سه سال پیش ۲۰ ساله بودی؟ ؛)
با سلام...
شما هم می توانید کسب درآمد عالی داشته باشید
دوستان عزیز خواندن این مطلب فقط 10دقیقه زمان خواهد برد اما این 10 دقیقه سرنوشت شما را تغییر خواهد داد
این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید
دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف 2 تا 4 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.
نویسنده این مطلب به شما تضمین خواهد داد که بعد از گذشت دو هفته به درآمدی بالای 400 هزار تومان در روز خواهید رسید
اطلاعات بیشتردر سایت زیر

www.musicgelyan.com

آدرس بالا را بصورت کامل در مرورگر خود کپی کنید

اگر اهل کسب و کار اینترنتی هستید فرصت را از دست ندهید
تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات
 طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست.
پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

درضمن تبادل لینک نیز با تمامی وبلاک ها و سایت ها داریم

پاسخ:
عجب! ممنون.
خخخ اینم حرفیه (:
آره منم یه پست دربارش مینویسم. 
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے
نه خواهر. من پلک امسال میشم 26 ساله ^_^
پاسخ:
عجببب! فکر میکردم ۲۲ اینا باشی ^_^
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:))
اون قدر داغونم?! :/
پاسخ:
:)) مگه ۲۲ ساله ها داغونن؟ :))
نه چون اوایل ازدواجته تو سن خودم تصورت کردم! تازه چون عاقلتر از منی یکی دو سال هم بهت اضافه دادم :))
فهمیدیم که الف هم نقطه داره :)
پاسخ:
هیچ نقطه ای اضافه نیست! اون نقطه ی ن هست در انتظار. :)
جا کم اومد! مجبور شدم کلمه ها رو کج کنم.
م آخر رو ببینین چقدر از بی جایی خمیده شده :دی
منم نقطه ها رو اینجوری میذارم
مثلا سه تا نقطه (مثل ش)میذارم برای ن و ت و در انتظار :)

شما هم انگار همین کارو کردید
ولی اون نقطه ی روی الف دیگه چی میگه من نمی دونم؟
شاید برای محکم کاریه!
پاسخ:
انتظار چند تا نقطه داره؟ چهارتا.
نقطه های موجود در انتظار تصویر رو بشمارید!
اون نقطه ی ن هست که رفته روی الف.
اون سه نقطه ی اون طرف نقطه های ت و ظ هستند! :/
اصلا هر جور راحتید شما
پاسخ:
من با صحت نوشته م راحتم.
منم با ادامه ندادن این صحبت
پاسخ:
مطمئنین؟ من شک دارم! :/
شما کلن به همه چی شک دارین :)
پاسخ:
همین که خودتون مطمئن باشین کافیه.
:|
پاسخ:
:)
من کلا از کتابای مستور زیاد خوشم نیمده، این کتابشم خیلی قبل خوندم و زیاد دوستش نداشتم.
عاشق اون دست نوشتت شدم اصلا
پاسخ:
آره دیگه تنها بخش جذاب این کتاب همون جمله ی خودمه! :))