ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بر ما نظری کن که در این شهر غریبیم...

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

گلهای زرد آفتابگردون

به خورشیده نگاشون.

رو میکنن به آفتاب هر روز،

جون میگیره برگاشون...


:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۴)

:)
(:
پاسخ:
O_o
:)
شعر از پسرک؟
پاسخ:
ههه هه!
نه از شبکه ی پویا :))
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

از اسمش پیداس
گل افتابگردون

گله که باید سمت آفتاب بگرده :)

و الا آفتاب که همه جا هست
پاسخ:
سلام. 
بله دقیقا. کاش آفتابگردون بودیم..
یاد گروه آریان افتادم...
پاسخ:
هههه هههه!
شعر شبکه پویاست :))

دریا شده است خواهر و من هم برادرش
شاعرتر از همیشه نشستم برابرش


خواهر سلام! با غزلی نیمه آمدم
تا با شما قشنگ شود نیم دیگرش


میخواهم اعتراف کنم هر غزل که ما
با هم سروده ایم جهان کرده از برش


خواهر! زمان، زمان برادرکشیست باز
شاید به گوش ها نرسد بیت آخرش


با خود ببر مرا که نپوسد در این سکون
شعری که دوست داشتی از خود رهاترش


دریا سکوت کرده و من حرف میزنم
حس میکنم که راه نبردم به باورش


دریا! منم! هم او که به تعداد موج هایت
با هر غروب خورده بر این صخره ها سرش


هم او که دل زده است به اعماق و کوسه ها
خون می خورند از رگ در خون شناورش


خواهر! برادر تو کم از ماهیان که نیست
خرچنگ ها مخواه بریسند پیکرش


دریا سکوت کرده و من بغض کرده ام
بغض برادرانه ای از قهر خواهرش


استاد محمد علی بهمنی
پاسخ:
دریا سکوت کرده و من بغض کرده ام...
من الان حسودترین فرد دنیا می تونم باشم به شما یا هر کسی که الان اگه اراده کنه می تونه بره پیش امام رضای جان.
 من حسودم، حسودترین فرد دنیا
پاسخ:
اراده ها مقهور ید قدرت اوست جانم..
شاید اینو فقط یه مشهد نشینِ روسیاه کامل درک کنه..
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۶ پیـــچـ ـک
سلام
من هنوز دارم اون آهنگ مختاباد رو گوش میدما.😃
پاسخ:
سلام. 
هنوز مونده رکورد منو بزنین! :دی

+خدایی قشنگه ^_^
چه مامان شادی هستین :)
پاسخ:
:))
چطور به این نتیجه رسیدین؟
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۴ مردی بنام شقایق ...
من یاد هاشمی طبا افتادم :)))))

یه نفس عمیقی کشید و چند ثانیه زل زد تو دوربین 80 میلیون بیننده!

بعد با اعتماد بسقف کامل خوند:

ما گل های خندانیم!
فرزندان ایرانیم...

پاسخ:
:دی
خب نوشته‌هاتون منعکس می‌کنه روحتونو :)
پاسخ:
واقعا؟ ^_^
ممنون از حسن نظرت :)
توضیح آیت آفتابگردان برای کودکان

http://strategistkids.ir/ck13
پاسخ:
وای ممنونم ^_^
پست رو با مطلب غنی پرش کنید که مخاطب بهره ای ببره
پاسخ:
راستش وب من کاملا بی بهره ست! اینو جدی میگم. بهره ش برای خودمه فقط.
دوستانی که اینجا رو می خونن بی نهایت به من لطف دارن.
خیلی شیک و مجلسی جواب ویار تکلم رو دادی, خوشم اومد عزیز, دمت هم گرم
پاسخ:
فقط نظرم بود :)
:)
موفق باشید
و شاد و خوش باشند گل پسرانتون
پاسخ:
متشکرم :)