ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

برادرانه

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ب.ظ

پسرک و گل پسر دارن با کامپیوتر بازی میکنن،

براشون انگور بردم،

بعد از مدتی صدای گل پسر میاد که میگه: داداشی انگور بدم؟

می رم می بینم همینطور که پسرک بازی میکنه،

گل پسر انگور میذاره تو دهنش!

اغراق نیست که بگم قلبم ذوب شد... ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۸)

ای جونم ^__^ خدا حفظشون کنه برات
پاسخ:
سلامت باشین ^_^
الهی ^_^
پاسخ:
^_^
اقای پسرک خوب خودش رو پیش سه نفرتون محبوب کرده ها!
اینا همه از کرامات بچه اول بودنه 😎
پاسخ:
بله شاید :)
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۸ پیـــچـ ـک
آخیییی...
سلام
نه اصلا اغراق نیست!
حالا من بگم. پریروز آقاپسر ما مریض بود براش بالش آوردم تا بخوابه بعد رفتم یه چیزی بیارم روش بکشم دیدم خانوم کوچولومون دستش یه ملافه هست تاتی تاتی گرفته داره میاره. انداخت روی آقاپسر بعد رفت سرشو گذاشت روی سینه آقاپسر توی چشماش نگاه کرد یه مدت. بعد که بلند شد آقاپسر گفت چه خوبه خواهر داشتن.

آدم این جور چیزا از بچه هاش میبینه دقیقا دلش ذوب میشه...غنج میزنه.
میفهمم.
پاسخ:
عزیزم ^_^
آره هر تعاملی بین بچه ها آدمو غرق احساس خوشبختی میکنه :)
خدا حفظشون کنه :)
پاسخ:
سلامت باشی.
چه قشنگ :))
ولی جدا از اینا کامنت پیچک خانمو خوندم و باید با حسرت بگم چرا من خواهر ندارم😫😩
پاسخ:
واقعا؟ یعنی خواهر داشتن واجبه؟
به فکر فرو رفتم!
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

پسر که نباس اینجوری باشه که!

باید بامشت و لگد احوال همو جویا بشن :)))
پاسخ:
سلام. 
 اون مدلیا هم میشن بعضی وقتا! :دی
@واقعا چه خوبه خواهر داشتن :)))

پاسخ:
بله خوبه. ولی برای پسرها واجب نیست!
ای جااااااان ((((((((:
چقدر بچه های شماها لطیفن ((((((((((((((:
ما که کلا تو خونمون موش و گربه داریم خخخخ
پاسخ:
آرهههه غش کردم از لطافت ^_^
ولی موش و گربه هم میشن! اما خدایی کمتر از خیلیهایی که می بینم و از این بابت خوشحالم ^_^
البته اونایی هم که می بینم بعد موش و گربه بازی، کلی هم باهم رفیقن :)
معلومه واجبه
در همه ی سنینم پذیرام,ولی ندارم که😣
پاسخ:
واقعا؟ فکر نمیکردم وجود خواهر برای برادر واجب تلقی بشه!
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۹ پیـــچـ ـک
کامنت آقای شقایق! 😊
منم دوست داشتم دو تا پسر داشتم همین جوری بودن. بعضی وقتا خودم نبود داداش رو برای آقا پسرمون جبران میکنم.
پاسخ:
برادر برای پسر خیییلی خوبه. ولی وقتی اختلاف سنی کم باشه. دختر و خواهرش هم همینطور.
اختلاف سنی که زیاد میشه من اختلاف جنسها رو بیشتر می پسندم.
یعنی مدل مشت و لگدی دوست داشتی؟ :دی
یعنی چی واجب نیست؟ :)
پاسخ:
یعنی پسر اگر خواهر نداشت خیلی هم دردآلود نیست. ولی اگه داشت خوش به حالش! :)
آهان در واقع جمله قبلی  رد عقاید جناب الف سین بود؟ :)
پاسخ:
جناب الف سین عقیده ای مطرح نکردن! کلا دختر دوست بودن!
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۳ پیـــچـ ـک
آره خب اختلاف سنشون زیاد باشه به درد نمیخوره.همون خواهر بهتره. برای شما که اختلاف سنشون زیاد نیست برای من زیاده.
ولی بزرگ بشن خیلی تفاوت سنی به چشم نمیاد .به هرحال کمک حالن.

ما با خواهر برادرامون این جوری بودیم. سر سفره یهو کیلید می کردیم روی یه مدل قاشق، جنگ قدرت در میگرفت. هرکی زورش بیشتر بود اون قاشق بهش میرسید. خللل بودیم به خداا!خخخخ
الان من با پسرم بعضی وقتا همون طوری میشم تا یکم چغر بار بیاد. آخه دور و برش همه دختر بودن. رفت مدرسه تا یه مدت خیلی استرس داشت. کلی همدردی و راهنمایی لازم داشت.
یه مدت دارم میفرستمش کشتی. دیروز یهو اون روی قدرتمند خودشو نشون داد زورش به زور معمولی من چربید. ته دلم اینقدر خوشحال شدم. احساس کردم پسرم داره مرد میشه.

پاسخ:
آره دیگه. بلاخره وقتی هر دو به یک دوره ی سنی برسن تفاهمات شروع میشه. خوبی اختلاف سنی کم همینه که از خردسالی به بعد همیشه دوره ی سنیشون مشترکه. :)

سیاست جالبی داری ولی این نوع جنگ قدرت و گیر دادن و کل کل کردن رو با همسالان بیشتر می پسندم تا مادر! یا این کار با پدر جالبتره! من همون کشتی رو جذابتر و کاربردی تر می بینم.  البته در شرایط شما نقش پدر هم خییییلی تعیین کننده ست.
الهی فداشون 😍😍😍
پاسخ:
خدا نکنه خواهر😘😘😘
منم از این داداشا میخوام😢😢😢😢😢
پاسخ:
آخی ^_^
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۸ مامان محمدمهدی
ای جانم
بوس بوس به برادر مهربون😘
پاسخ:
قربون شما 😍
ما نیز:*
پاسخ:
^_^