ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دیشب یکی از سِرهای مگوی خودم رو برای مستر گفتم!

از مستر خواستم منو به رویام برسونه،

خیلی شیک و مجلسی زد تو ذوقم!

منم یکی از اسرار قلبیِ خودم رو افشا کردم تا بزنم تو ذوقش!

خورد به هدف!

درست همونطور که تیر او به هدف ذوقیِ من اصابت کرده بود!

و بعد خیلی پشیمان شدم. :(

اونقدر که رفتار بزرگمنشانه ی مستر هم پشیمونیمو التیام نداد :((



+امروز عروسی دعوتیم. عروسی دختر یکی از خاله های مستر که در دوران عروسیمون نمک های زیادی بر زخم های من پاشید! نمیگم کینه ای ام یا دوستش ندارم یا نبخشیدم یا هرچی! اما دلخورم. این روزها که روزهای عروسی دخترشه از یادآوری اون روزهای عروسی و اون خاطرات تلخ، عجیب دلخورم...اما صبوری میکنم. قول میدم.

کی باورش میشه که بعد از هشت سال ما هنوز یک بار هم فیلم عروسیمون رو تماشا نکردیم؟ :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۴)

ما اصلا فک کنم نداریمش حتا :) !!
پاسخ:
فیلم عروسی؟
بهتر!
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۷ آقای مُرَّدَد
بیا. اونوقت ما این همه برا فیلم  عروسی مردم زحمت میکشیم با درسر های امروزیش، اونوقت اون که هشت ساله ندیده. اون یکی که اصلا گُمش کرده....برم تو افق:))
پاسخ:
مگه شماعکاس و فیلمبردار مراسمین؟
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۱ پیـــچـ ـک
یه بار به جاریم گفتم وقتی بقیه اذیتم میکنن من ناراحت میشم خیلی هم ناراحت میشم اما جواب نمیدم. آسون هم نیست برام. اما چون میدونم خدا جواب میده با طرف طوری برخورد میکنم انگار که هیچ کاری نکرده. اگه من جواب بدم ممکنه بدتر بشه. اما میدونم خدا یه جوری جواب میده که هم برای من خوبه هم برای اون طرف. خدا بهتر از من جواب میده.

ما یه چیزی داریم توی سی دی می می دیا ولی اصلا هوس دیدنشو ندارم. من حتی به حلقه مم حس خاصی ندارم. از حلقه یادگاری تر بچه هام جلوی چشمم هستن! نگهش داشتم شاید دخترم دلش خواست ببینه. البته میکسم نشده.یه چیز چرتیه.

پاسخ:
خب راستش اصلا هم دوست ندارم خدا جوابشونو بده! البته این جمله ت خیلی باحال بود که خدا جوری جواب میده که هم برای من بهتره هم برای اون! ^_^
آره منم هزار بار خواستم بندازم ولی نمیدونم چرا نگهش داشتم! :/
فیلم ما هم میکس و مونتاژ نشده! :/
وای که امان از این تو ذوق زدن های آقایون /: 
بابا چه زود عذاب وجدان میگیری (آیکون خباثت خیلی زیاد)
خدا بهت صبر بده خواهر چقدر این خاطرات روان ادمو بهم میریزه ...

پاسخ:
واقعا واقعا واقعا!
مطمئنم که موفق میشی و با بزرگواری صبوری می کنی...

خدا هم اجرت رو میده :)
پاسخ:
^_^
چی بگم والا! ان شالله.
فک کنم منطقیه ندیدنشون!:|
ادم از خوش حالی یه وقت یه حرکتی میزنه
ولی فک کنم دیدنش هم قشنگ باشه هم خنده دار:)
پاسخ:
کامنت دلژین رو بخونین آخه! :/
من ۵۰ بار فیلم عروسی دخترخاله ام رو تماشا کردم 😂 هربااار با لذت بیشتر !!! 
فیلم عروسی خودم که دیگه برنامه اش یه شب در میونه 😂 

پاسخ:
بابا ایول هم به خودت هم به دخترخاله ت ^_^
ان شالله :))
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۲ صـــا لــحـــه
فراموشش کن (با لحن اون پدره تو فیلم پدر بخون ) :)
پاسخ:
باشه. ^_^
آقا فیلم و سریال نمی بینم من! حالا هی به روم بیارین :دی
یه سوال دارم از شما
فسلفه‌ی فیلمِ عروسی چیست؟! :|
پاسخ:
محض هزینه ی اضافه! والا!
حالا من از شما می پرسم اصولا فلسفه ی فیلم و عکس چیه؟
مدتیه بهش فکر میکنم.
اگه نمیتونی و یا نمیخوای  از دختر خاله انتقام بگیری،فراموشش کن.یه جوری رفتار کن انگار اون آدم اصلا وجود نداره تو زندگیت.
8سال که چیزی نیست.مامان بابای من 16سال پیش فیلم عروسیشون رو عمم
با دوربین معمولی و به صورت معمولی گرفته. تو این 14 سالی که از خدا عمر گرفتم یه بار ندیدم بشینن فیلم عروسیشون رو نگاه کنن یا دربارش حرف بزنن.

پاسخ:
انتقام؟ نه بابا این جورایی که شما فکر کردین نیست. بعد انتقام مادر رو که از فرزند نمیگیرن!
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۷ زهرا سادات

من باورم میشه

چون بعد از ده سال هنوز یکبار ندیدیم !!!!!

راسش اصلا استرس میگیرم بخوام ببینم نمی دونم چرا؟

واقعا چرا ؟؟؟!!!!!

پاسخ:
برای من به این علت که خاطره ی خوبی از اون روز ندارم.
برای شما چرا؟ :/
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۹ زهرا سادات

راسش خووووب که فکر  میکردم به این نتیجه میرسیدم ولی یه جور مقاومتی دارم به این نتیجه گیری !!!

دوست داشتم اینجور نبود ولی بود دیگه متاسفانه ...

واقعیت رو باید قبول کرد .... اره خاطره خوبی از اون روزها ندارم ...

جفت و جور کردن همه کارها به عهده خودمون دوتا بود ... وفامیل همسر فقط اومدن و دلخوری ایجاد کردن و تشریف بردن ...

حیف اون همه زحمات ...

راستی متولد چه ماهی هستین ؟

پاسخ:
آره واقعا حیف اون همه حرصی که خوردیم.
من یک آبانی ام ^_^
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۷ مامان محمدمهدی
من چندباری فیلم عروسی مونو دیدم
از فیلم عروسی بدتر، فیلم تولد بچه هاست که تاکنون مشاهده نشدن:)
اونوقت چه معنی میده شما بعد چندسال زندگی مشترک هنوز سر مگو داشته باشید؟

پاسخ:
آفرین. چقدر خوبه ^_^
آره اونا رو هم ندیدم :(
هههه هههه! خب بعضی عقاید رو نباید آشکارا گفت.
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۲ ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
برای من فیلم عقد و عروسیم مثل زهر تلخ و مزخرفه 
اما هر ازگاهی نگاهشون میکنم یا به دوستام نشون میدم
 چون هم خودم خوشگل شدم  (آی عم آسمون خراش سقفو رد کردم)
هم برا دوستام توضی میدم هر لحظه از مراسمم چ گندی زده شده یکم خالی میشم :|
پاسخ:
:)) برام جالبه که با دیدنش و تعریفش خالی میشین. من دوباره غلیان روحی پیدا میکنم :))