ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

نقش فرزندان در تربیت مادر!

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ب.ظ

وقتی بچه ها می خوان برن پای بازیهای دیجیتال(از هر نوعی که باشه)

پیش نیازِ بلاتغییرش اینه که همه اسباب بازیهاشونو از پذیرایی جمع کنن.

قبلا می بردن همینطوری مینداختن تو اتاقشون،

حالا مدتیه که بعد از پذیرایی، اتاقشونم چک میشه و بعد اذن بازی داده میشه.

چون تعداد دفعات بازی دیجیتال تو زندگیِ بچه های من خیلی کمه، 

این روش باعث نظم همیشگی خونه نیست ولی خب همین که هست در سطح خودش کمک کننده است هرچند که من خودم باید پا به پاشون باشم!

اینا رو گفتم که برسم به اینجا،

که فردای روزی که این پست رو نوشتم، پسرک می خواست بره پای سیستم و من همونطور که با گوشیم مشغول بودم شرط همیشگی رو مطرح کردم.

با نگاهی عاقل اندر سفیه بهم گفت:

چطوره که هربار ما میخوایم بازی کنیم باید قبلش خونه رو جمع کنیم،

اما شما که گوشیتو برمیداری قبلش خونه رو جمع نمیکنی؟ :/

:/


+رسماً کم آوردم و این شد که خیلی شیک و مجلسی توسط فرزندم تربیت شدم! :/

واقعا چرا بهش فکر نکرده بودم؟

بهش گفتم درست میگی. از حالا قانون خونه برای همه مون همینه! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۷)

۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


خانوم منم لیوان آبو گذاشت رو میز کنار مبل بعد یادش رفت برداره!

دختره پر رو پر رو رفت وایساد کنار میز با اشاره به لیوان گفت:

مااااااامااااااااااااان

آخه آآآآآآآآدم لیوانو میذاره اینجا؟؟؟!!!! (رو آدمش خیلی تاکید داشت!)

هیچی دیگه
بنده خدا نیم ساعت جرئت نمیکرد از آشپرخونه بیاد بیرون ^_^
پاسخ:
:))
واقعا این بچه ها آدمو درسته قورت میدن :))

سلام. یه لحظه فکر کردم چقدر خوب بود اگه تو خونه ی منم لیوان آبِ شلوغ کننده اینقدر به چشم میومد! :/
ای جونم چقدر نکته بینه ^_^
خداوند نگهدارش باشه
پاسخ:
:))
سلام سلام :)
سلام:))
بهشون میتونستید بگید که چون کار من صرفا این نیست,به وقتش جمع میکنم
ولی کار خوبی دارید انجام میدید
اینجوری بهشون القا و یاد داده میشه اول یه کاریو تموم کننند بعد برن سر کار بعدی

میگم خیلی چیزا میشه از وبتون یاد گرفت نمونش همین:)))
پاسخ:
سلام. آره اینو هم بهش گفتم که من همیشه در حال جمع کردنم!
دقیقا.

آقا دیگه چرت و پرت هم که نمی نویسم همیشه! پشت هر پست دریا دریا فکر خوابیده! :))
الکی مثلا دارم کارفرهنگی میکنم. :)
سلام سلام؟ o_0
 
علیک سلام!
پاسخ:
احوال شوما؟
نبودی خب! بعدِ مدتها دیدمت ^_^
عزیزم😍
راستش یه چند روزی درگیر بودم و زیاد حوصله وبو نداشتم
گاها که دلم تنگ میشد میومدم و می خوندم و می رفتم.
در کل هستم همیشه :دی
پاسخ:
تو فقط خوب باش، هروقت خواستی باش 😍
می‌دونین اینطوری اون مشکلی که گفتین هرچی جمع می‌کنین باز هم شلوغه حل میشه :) چون همه‌ش مجبورین در حال جمع کردن خونه باشین 😆
پاسخ:
آره خودمم فکر کردم اگر هربار این کار رو بکنم چقددددر خونه تمیز و مرتب میشه :)))
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۷ بابای نرگس
خخخ
آفرین
چقدر باهوشن بچه ها
پاسخ:
امان از دستشون واقعا :)
قشنگ بود
کامنت شقایق جون هم قشنگ بود :))))
پاسخ:
امان از دست بچه ها. :)
واااای یعنی عاشق این زبون بچه ها هستم (: 
خدا حفظشون کنه 
من که یه بار به طرز فجیعی ادب شدم آبرو و حیثیتمم رفت /: 
به پسرم گفته بودم اصلا نباید حرف بد بزنی و کلی در این باره باهم حرف زده بودیم. بعد تو اخبار یه گزارش پخش کرد که من خیلی خیلی عصبانی شدم و یه چیزی نثارشون کردم ): تا یک ساعت داشت بهم میگفت اصلا از شما انتظار نداشتم این حرفو بزنی ادم نباید حرف بد بزنه /: 
حالا حرف خیلی بدی هم نزده بودم...
 ولی همش نگرانم بعدا این خاطره رو پیش کسی هم بگه /:
پاسخ:
واای منم یه همچین ماجرایی داشتم هزار بار بدتر! البته حرف زشت نبود. یه اتفاق بود.
تا مستر اومد برای باباش تعریف کرد!
تا چند روز با هیچ کس معاشرت نمی کردیم از ترس اینکه برای کسی بگه! :/
ماشالا زبووون :))
خدا حفظش کنه 
پاسخ:
به نظرت تا بزرگ بشن چیزی از من باقی می مونه؟ :)))
بچه ها گاهی خیلی بد موقع جواب های استراتژیک میدن!!!
ولی عوضش باعث میشه خونت مرتب بمونه
پاسخ:
دقیقا.
و دوباره دقیقا :))
از امروز برنامه رو اجرا کردم خیلی بهتر شده اوضاع :))

+این کامنت هم هرزنامه بود! :/
فکر کنم دست خودم خورده بود.
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۲ پریسا سادات ..
وای*-* چه پسر ماهی داری خو راست میگه بنده خدا دیگهـــ
خخخخ
پاسخ:
:))
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۸ محمدرضا .....
اگه کسی چشم عبرت بین داشته باشه همه عالم آیینه انسان میتونه باشه
مخصوصا اونایی که به شخص نزدیکترند
مخصوصا بچه ها که هنوز بر آیینه‌شان صافِ صافه

منم زیاد خودم را تو دخترم میبینم البته بهتره بگم خیلی وقتا خودم را بهم نشون میده

در روایت داره که فرمودند : الولد سرُّ أبیه
خیلی وقتا ما خصوصیاتی داریم که خودمون حواسمون بهشون نیست ولی اگه به بچه‌هامون نگاه کنیم اونها را می‌بینیم

خدا این آیینه‌های صاف را برامون نگه داره و بیشتر کنه
و البته چشم ما را هم باز نماید...
پاسخ:
بله.
ممنون نکات خوبی گفتین :)
:))))
همیشه بچه ها حرف راستو میگن :))
پاسخ:
میگن حرف راست رو از بچه بشنو :)
الهی الهی :)) راست می‌گن دیگه :|
پاسخ:
بعله. حرف حساب جواب نداره
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۴ ๓iŞŞ  คຖē
چقدرقشنگ تربیت شدین!
ولی بحرفشون گوش کنید
پاسخ:
خیلی :))
سلام
این سایت رو ببینید
http://joywithless.com
از اول تمام مطالبش رو بخونید، می تونید از نویسنده اش درخواست کنید مطالب وبلاگ قدیمیشون رو هم براتون آدرس بدن. تو مجموعه مطالبشون که مفیده، تمرینات خانه داری با عنوان ایمنی در برابر مهمان سرزده، خیلی خیلی بهتون کمک میکنه تو مرتب نگه داشتن کلی خونه. به ما که خیلی کمک کرد.
پاسخ:
سلام قبلا خونده بودمش. مطالبش فروشی بود به نظرم و اون موقع رایگان نبود. حالا دوباره یه سر میزنم.
ممنونم :)