ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

همه بر سر زبانند و تو در میان جانی.

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ب.ظ

از صبحانه ی امروز یه تیکه نون بربریِ خشک باقی موند.

معمولا اگر بعد از صبحانه نون خشک بمونه ظهر به عنوان ته دیگ ته قابلمه برنج می چینم

خب نون بربری خودش ضخیمه، خشک هم که باشه و با حداقل روغن هم که بخواد ته دیگ بشه دیگه تصور کن چه شود!

پسرک گفت من میخورم. گذاشتم جلوش، گل پسر هم برداشت.

به گل پسر گفتم این خشکه ها! دندونت درد نگیره!

گفت من بزرگ شدم، آقاااا شدم، میتونم گاز بگیرم. 😍😍

برداشت گاز بگیره و بعد از یه کم سعی کردن گفت: 

مامانی فک کنم لاش استخون داره :))))

 با پسرک کلی به حرفش خندیدیم :))




+حرف گل پسر یه طرف، خندیدن با پسرک هم همون طرف😍😍

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
لوسی می

نظرات  (۶)

من امروز صبح این بلا سرم اومد...
شب یادم رفت نونم رو بذارم تو جا نونی ، بیرون موند خشک شد :/ 
هیچی دیگع صبحونه پنیر و گوجه خوردم بی نون :/ 
نونه هم هیچی ! کی حال داره تو این گیر و ویر غذا درست کنه که بخواد ته دیگش کنه ...
هرچند ته دیگ بربری باحال میشه :)) 
الان فقط منتظرم این ۷ ، ۸ روز بگذره من برم تهران ، هم امتحانم رو بدم ، هم قرمه سبزی مامانم و نون سنگک های تازه صبحونه رو بخورم :/ 
قشنگ مشخص شد تو چه وضعیتیم ؟ :))) 
خسته شدم ۱ ماه و خرده ایه پیاپی دارم میخونم :/ 
پاسخ:
عجب طفلکی! دمت گرم میتونی یه ماه بخونی! من تا سه روز به امتحان نباشه نمیتونم درس بخونم!
و این از معضلات زندگیمه چون طبیعتا خوندن اون حجم منابع کنکورها سه روزه تموم نمیشه! :/
ان شالله به زودی و با موفقیت بگذره.
تهران امتحان داری؟
منم شب امتحانیم و خب دقیقا برای این حجم امتحان پره انترنی شب امتحانش در اصل یک ماه قبلشه :)) 
الان که دیگه اوجشه ... :))) اون ساعت های آخرش به حساب میاد :))) 
فک میکنی برا چی نرفتم تهران ؟ یه علت اصلیش این بود این حجم کتاب رو نمیتونستم حمل کنم ببرم :))))) 
پاسخ:
:))
خب فکر کن ده تا کتاب داشتم برای کنکور باید میخوندم نمی تونستم! همه ش موند تا یه هفته قبل کنکور و بدیهتا نرسیدم دیگه :)))
آخی! ان شالله خوب بدی امتحانتو. ما هم دعا میکنیم :)
اره ننه امتحانمون تهرون دانشکده پزشکی ازاده 
ما و بچه های کیش و قشم و ساری و تنکابن و خود بچه های تهران ، تهران امتحان میدیم
ازمونش سراسریع 
پاسخ:
خب چقدر خوبه برای شما :)
ان شالله با نمره عالی می گذرونی امتحانو ^_^
عزیزم(:
پاسخ:
:**
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۴ مامان محمدمهدی
ای جونم:)
دلم خواست بغلش کنم و بوسش کنم🙏
پاسخ:
:**
قربون مهربونیت.:*
:))))
پاسخ:
:)