ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

گر بر سر نفس خود امیری، مَردی.

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ

چند روز پیش سپر جلوی ماشین ما، خورد به سپر عقب ماشین جلوییمون که یک شاسی بلند خارجکی بود و از سپر خودمون که چیزی نگم ولی سپر اوشون شکست!

خب با این قیمت دلار و ارز و خارجی بودنِ ماشین، تعویض سپرش قیمت گزافی داشت. شاید حداقلش چیزی حدود یک تومن می شد.

و طبیعتاً هرکسی تو این شرایط سپرشو عوض میکنه و حق هم داره.

خودمون رو برای چنین مبلغی آماده کرده بودیم که دیروز آقای متصادف تماس گرفت و گفت ۲۰۰ تومن برام واریز کنین، سپر رو عوض نمیکنم، به یه نفر دادم گفته با ۲۰۰ تومن تمیز برات تعمیر میکنم دیده نشه.

:)

طبیعتاً مستر فقط ازش تشکر کرد و بهش گفت خدا خیرت بده.

شاید اون متوجه نشد اما این آرزو از اعماق وجود ما بود :)


+آدمهای خوبتر از خوب هنوز تو جامعه زیادن.^_^

کثر الله امثالهم :)

+تو راه حرم هستم. یعنی دقیقا روبروی گنبد :)

برای عرض تبریک تولد نوه ی گرامیشون، در ششمین سالروز یک روزگیِ پسرکم ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱۹)

سلام
زندگی جاریست...
صدالبته..خداوند خیر دنیا وآخرت بهشون بده
پاسخ:
سلام. بعله. 
الهی آمین. برای شما هم ^_^
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۰ آقای مُرَّدَد
هر آدم خوبی که در مقابل شما قرار میگیرد، هدیه ای از طرف خداوند است به خاطر یک خوبی ای که در برابرِ دیگری انجام دادید.(قالَ مَن)
حتی یک خار بسیار کوچک که به پای شما برود، جزای رفتار و عمل زشتی‌ست که در این دنیا انجام داده اید(قالَ رسول اکرم) خطاب به امام علی زمانی که به ایشان فرمودند خداوند برای کوچکترین رفتار و عمل نا درست شما، جزایی در نظر دارد و امام علی از ترس بی حال شدند.
پاسخ:
جالب بود. رفتم تو فکر!
بیمه نمیده مگه خسارت رو؟
پاسخ:
خب ما نمیخواستیم برگ بیمه مونو بدیم.
اگر زیاد بود دیگه مجبور می شدیم بدیم، اونجوری تخفیفات بیمه مون صفر میشد.
حالا ۲۰۰ تومن چیزی نیست میدیم دیگه :)
انسانیت هنوز نمُرده
پاسخ:
نه او نمرده می شنوم من صدای او :)
زیارتتون قبول. بنده هم صبح حرم بودم
پاسخ:
خیلی ممنون. زیارت شما هم قبول باشه :)
ششمین سالروز یک روزگیِ
قشنگ بود :)

تیتر هم
پاسخ:
:)
بله هستن این آدما و این امیدبخشه هنوز
عنوان واژه سر نداره، گر بر نفس خود امیری مردی:)
پاسخ:
بله بله. خیلی ^_^
نه همینه! هم تو کتابم همینه و هم تو گنجور الان سرچ کردم همینه.
ممنون از تذکرت. :)
تعداد آدم هایی که انسان هستند خیلی زیاد نیست.
پاسخ:
کم هم نیستن :)
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۴۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

میگما میشه شماره این متصادفه رو برام بفرستین؟

شاید خدا خواست باش فامیل شدیم :)))
پاسخ:
سلام. چون شاسی بلند داشت یا چون آدم خوبی بود؟
 اتفاقا خودمم فکر کردم بریم مشتریش بشیم لااقل! ولی کارتریج پرینتر می فروشه اصلا به درد ما نمیخوره :/
:))) کلا تخفیفات بیمه از خود بیمه کاراییش بیشتره انگار...
پاسخ:
:))
منم همینو به مستر گفتم که این تخفیفها یه گولِ بزرگه!
ولی به قول مستر وقتی می صرفه کوپن بیمه رو بدی که هزینه زیاد باشه.
مثلا اگر سپر رو عوض میکرد و هزینه ش میلیونی می شد ما از بیمه هزینه می کردیم ولی خب مثلا ۲۰۰ تومن دیگه خیلی ناچیزه. اونم وقتی که تخفیف بیمه مون ۴۰۰ تومنه!
ولی انصافا کسی که این طرح رو رو بیمه ها گذاشته خیلی خلاق بوده! خییییلی :)))
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۵۷ مردی بنام شقایق ...
خب بالاخره آدم خوبی که شاسی بلند داشته باشه یه فرصته دیگه :)))

ینی با کارتریج فروشی شاسی بلند خریده؟!!!

اَی خِداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
خدایی نکته ی قابل تاملیه.
دیگه براتون نگم که خونه شون همسایه ی یک مسجد بود (تاکید بر آدم خوب بودن و برکات همسایگی با مسجد!)در یکی از جاهای خیلی خوب شهر(تاکید بر لارج بودن!)

+چی بگم والا :/
هعی!

خدا رو شکر که هنوزم این مدل ادما هستن. چقدر حس خوبیه که ادم باهاشون برخورد میکنه (:
تولد پسرک مبارک باشه (:
خوش به حالتون نزدیک امام رضا هستید چقدر این روزا بهش نیاز دارم ):

پاسخ:
آرههه واقعا. :)
ممنونم عزیزم.
خوشبخت طایفه که شما مردم قمید ^_^
اعجاز آن ضریح که همواره بی حد است، چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است.
الان یه سوال فنی پیش میاد، آیا سپر ماشین‌های شاسی‌کوتاه می‌تواند به سپر ماشین‌های شاسی‌بلند برخورد کند یا خیر؟ :)
پاسخ:
بعله. تجربه ما اینو ثابت کرده. مگه کامیونه که بریم زیرش؟ :/
پس یعنی واقعا ماشینتون شاسی‌کوتاهه؟ :/

😂😂😂

یه سؤال فنی دیگه، به ماشین‌هایی که شاسیشون بلند نیست، میگن شاسی‌کوتاه؟ :))))
پاسخ:
آره دیگه قبلا از ماشین عکس هم گذاشته بودم که! مثلا یه دستی زدی؟ 🤣
وااای گول خوردم 😅😂
نمیدونم واقعا! چیزی نمیگن!
به بعضیام مثل اچ سی کراس و اینا هم میگن نیمه شاسی :دی
مبارکه
التماس دعا
پاسخ:
ممنونم. محتاجیم به دعا :)
خدا خیرش بده عجب آدم منصفی بوده
نمیشه فقط از پشت پیکان و پراید حرکت کنید؟
ضمنا التماس دعا اگر حرم رفتید
نذار قبولی مستر در آزمونه/
؟
پاسخ:
آره خیلی. شاید فراتر از منصف! :)
باید همین کار رو بکنیم :))
البته فهمیدیم ای بی اسمون مشکل پیدا کرده بوده. :(
ان شالله.
نه. برای میلاد امام هادی_علیه السلام بود.
آخه از وزن در میاد:/
پاسخ:
نهههه اگر برش داری از وزن درمیاد.
سیلاب ها رو بشمار.
درسته
بهتون نمیگم چه اشتباهی کردم:))))))
پاسخ:
:))
باشه ولی بدون اشکالی نداره زیاد هم خودتو سرزنش نکن :))
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۱ مامان محمدمهدی
خدا خیرش بده و خدا زیاد کنه امثالهم
خوش بسعادتتون
پاسخ:
واقعا. الهی آمین.
دعات کردم.