ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چهارگانه

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲ ق.ظ

۱. فکر کنین تو صفی هستین(صف هرچی! بنزین، بانک، نونوایی و...) که چند نفر جلوی شمان و چند نفر پشت سر شما.

کسی میاد و ازتون میخواد که اجازه بدین جلوی شما بایسته

و جلوتر از شما حرکت کنه، چه کار می کنین؟ اجازه میدین؟!

اگر بله، لطفا از حالا اجازه ندین! مگر اینکه خودتون از صف خارج بشین.

شما این حق رو ندارین که صف رو برای پشت سری ها طولانی تر کنین.

اوکی؟ :)



۲. امروز حدیث عجیبی از حضرت امیر علیه السلام خوندم که شوری در دلم به پا کرد...

نمیتونم براتون بنویسمش!

باورتون میشه؟ ده بار نوشتمش نشد! :/ 

اصل حدیث رو پیدا کنم براتون میذارم.


۳. فردا مهمونی دارم و بینهایت احساس خوبی دارم ^_^


۴.عیدتون خیلی مبارک و التماس دعای فراووون از طرف من و مستر و پسرک و گل پسری که امروز سه ساله شد ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۰)

یک، خیییر!
دو، منتظریم.
سه، خوشبحالتون...
چهار، متقابلا :)
پاسخ:
یک.احسنتم ^_^
دو. جالبه تو نت خوندما اما اصلا یادم نیست تو کدوم پیج! هرچی هم سرچ میکنم نیست! :/
سه. آرهههه واقعا. شما هم کیک بپز حتما، اجرشو ببری ما رو هم دعا کنی.
چهار. به روی چشم ^_^
خدا بیامرزه اونی رو که اجازه می‌گیره! امان از اونی که اجازه نمیگیره :/
پاسخ:
اون باز یه بحث دیگه است. مسئله ی ما الان اینه که اجازه ندیم صف طولانی بشه چون به همه پشت سریهامون مدیون میشیم.
عیدِ شما هم مبارک مامانِ مهربونِ بیان ^_^
پاسخ:
قربون شما ^_^ عید شما هم مبارککککک:**
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۹ مامان محمدمهدی
سلام دوستی
عیدت مبارکا
 گل پسر که خیلی خیلی کوچولو بود چطوری سه ساله شد😂🙄
منم قبول نمیکنم کسی بیاد جلوتر از من بایسته مگه ابنکه بقول شما حسش باشه خودم دوباره برم انتهای صف
پاسخ:
سلام بانوی سادات. ^_^
عید شما مبارک.^_^
با گذر ناجوانمردانه ی زمان 😉
درستشم همینه 😎
1خیلی به این موضوع فکر کردم و اینوار رو نمیکنم.
2 کنجکاو شدم.
3 از اینکه مهمونی بدم خوشحال نمیشم.
4 عید شما هم مبارک.تولد گل پسر هم مبارک🌟🌟🌟🌟
پاسخ:
افرین. :)
پیداش نکردم!
چرااا؟ تو عید غدیر مهمونی دادن عاااالیه.
ممنونم ^_^
سلام
من میگم اگر همه پشت سری ها رو راضی کنی من حرفی ندارم. معمولا طرف هم بی خیال میشه و اگر واقعا معذور و مجبور باشه میره اجازه میگیره دیگه

پاسخ:
سلام. درستشم همینه. آفرین.
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۸ ... به دنبال حقیقت ...
در شهر شما دعاگوتون بودیم

لطفا اون حدیث رو هم بذارید...ممنون

+ من معمولا اگه یه نفر بیاد تو صف نونوایی که مسنه یا عجله داره می گم جای من به ایشون نون بدین و خودم میرم آخر صف...

پاسخ:
به سلامتی. زیارتتون قبول.
پیداش نکردم! و از این بابت شگفت زده ام! :/
+کار درست رو شما می کنین. باید جامون رو با اون شخص عوض کنیم نه اینکه بهش بگیم بیا جلوی من واستا!
سلام عزیزم
گل پسر شما با یه اتفاق مثبت تو زندگی من هم سن هست یعنی یادمه اون اتفاق رخ داده بود و چند روز بعدش اومدم و خبر تولد گل پسر را توی وبت خوندم ...😍
خدا همتونو واسه هم حفظ کنه 😊
ان شاءالله تولد گل دخترهات😉
پاسخ:
سلام سلام. میگویی چه اتفاقی اور نات؟ :دی
ان شالله زندگیت پر از اتفاقات خوبِ متقارن با اتفاقات خوب زندگی ما باشه :دی
قربونِ تو :*
برای شما هم. 
از خودت چه خبر؟ شما احنمالا نی نی نداری؟ 
چند روز پیشا تو وبت چرخ میزدم. :)
اور نات :)))
قربون محبتت
نه نی نی ندارم(خدایا مرا از دام تنبلی برهان)
من نیز ... و خاطرات پسرک را می خوندم ...چه با حال :)
پاسخ:
^_^
چه کار می کنی پس؟ درس میخونی؟ شاغلی؟ یه کم از خودت بگو! الان فهمیدم چیزی ازت نمیدونم :)))
قربون تو ^_^ دل به دل راه داره :)
از بس غیر فعال شدم این سوالا پیش اومده؟:))
هیچ کاری نمی کنم روتین های گذشته را فقط ادامه میدم و...التماس دعا :)
پاسخ:
:)
محتاجیم به دعا :)