ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دکوراسیون منزل!

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ

به شدت احساس میکنم به خلوت کردن خونه م نیاز دارم.

اما نمیدونم مبلها رو چه کار کنم! 

می ترسم ردشون کنم پشیمون بشم! :/



+الان هروقت مهمونی میدم مهمونها همگی رو مبل می شینن! یعنی این همه مبل دارم :))

این تنها عاملیه که باعث میشه نسبت به خلوت سازی خونه شک کنم، چون بعدش که اینها رو رد کنم مهمونها مجبورن رو زمین بشینن دیگه.

اما نمیدونم چهار تا مهمونی سالانه چقدر ارزش شلوغی همیشگی چیدمان خونه رو داره؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
لوسی می

نظرات  (۲۴)

منم از مبل اصلا خوشم نمیاد ولی آدم ناگزیز به داشتنش.
پاسخ:
اره واقعا خسته شدم ازشون :/
سلام:)
بزارید تو اتاق خوابی جایی  نیاز شد بیارید
پاسخ:
سلام. اتاقهامون خیلی کوچیکتر از این حرفاست! :(
نههه مبلا رو رد نکن :|
اخه به مبلا چیکار دارین :/
پاسخ:
:))
جدی گفتی اینو؟
خب زیادن! دور تا دور پذیراییم مبله! چه خبره آخه؟ :/
خوب رو زمین بشینند، چه اشکالی داره؟
پاسخ:
خب مخالفان میگن اینکه همه رو مبل باشن بهتره! هم اونا راحت ترن، و هم پذیرایی کردن راحت تر میشه.
البته اینا وسوسه های شیطونه که میگه تعداد مبلها خیلی خوبه. والا خودم گاهی فکر میکنم این همه مبل میشه طوق گردنم تو قیامت! :/
سلام 
ممنون که هستی
نمیدونی پیامات چقدر باعث ارامش گرفتنم میشه (.*
من هر چیزی رو لازم ندارم معمولا میفرستم خونه مامانم اینا
از وقتی هم دخترم به دنیا اومد یه سری از لوازم اضافه رو فرستادم اونجا بوفه و خرت و پرت هایی از این دست...
من خودم به خاطر کمر دردم نمیتونم مبلامو از خودم دور کنم اما اگه فکر میکنی مبلات خیلی زیادن نمیتونی ازشون کم کنی؟ که هم باشن و هم خیلی خونه رو شلوغ نکنن
پاسخ:
سلام. شکر خدا که هستم :دی
قربون تو. کاش باعث کمک هم بشه.
انقده دوست دارم اینا رو بفرستم خونه مامان مستر! چون هم خونه شون جا داره همم قابلیت پس گرفتن پس از پشیمونی ایجاد میکنه! میخوام بهشون بگم ولی میدونم راضی نمیشن.
چرا دیگه میخوام کمشون کنم.
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۷ مردی بنام شقایق ...
همشونو رد کنین برن

ازین پتوها با پشتی بذارید کنارید اتاقا

کلا مهمونا بشینن زمین که تبعیض هم نباشه
هم خودتون راحت ترید هم اونا :)

+
فقط خواستید مبلارو رد کنید یه خبر بدید 
سمسار سراغ دارم منصف! همشو صد تومن میخره ازتون ^_^
پاسخ:
اره باید همین کارو بکنم. بابا انصاشو شکر! اصفهانی حساب میکنه ها! :))
منم از شلوغی بدم میاد. عاشق سادگی و تمیزی هستم. 
پاسخ:
من نیز هم.
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۱۱ مردی بنام شقایق ...
خب موردی نداره

اصن خودم بر میدارم همشو 150
خوبه؟

اینم چون شما آشنایین :))
پاسخ:
شما خییییلی لطف می کنین. با این همه ضرری که متقبل میشین شرمنده می کنین. بعد چطور جبران کنم آخه؟ :دی
بزارشون توی یه اتاق دیگه
یا توی انبار
هروقت خسته شدی برشون گردون
پاسخ:
ندارم! نه جا تو اتاق و نه انبار :((
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۱۸ مامان محمدمهدییل
سلام
من یبار اینکارو کردم بعد پشیمون شدم، با اینکه خلوتی و کم وسیله بودن رو خیلی دوست دارم و بچه هان خیلی حال میکردن و یسره در حال توپ شوت کردن بودن
و البته به این هم فکر کن اگه رد کنی همون بقول یکی از کامنتهای بالا ازت خیلی کم بر میدارن  ولی اگه پشیمون شی الانه دیگه با قیمتهای خیلی خیلی بالاتر بخری
پاسخ:
سلام. آره دیگه درد همینه. مخصوصا اینکه قدیمی تره رو میخوام رد کنم و این قدیمیه اونی بود که بچه ها روش بپر بپر می کردن! حالا اونو رد کنم میرن سراغ مبل جدیدا!
اگه بشه بذارمشون خونه ی کسی خیلی عالی میشه.
واقعا انقدر مبل دارید؟ اونم دور تا دور پذیرایی؟ :) به نظرم خیلی شلوغه اونم برای یه خانواده جوون چهارنفره. دیگه از حالت یه خونه گرم تبدیل میشه به چیزی شبیه سالن کنفرانس. بنابراین حتما یه فکری بکنید.
پاسخ:
:))
البته اونجوری که شما تصور کردین دورتا دور نیست و پذیرایی به دو بخش تقسیم شده و دور هر فرش یه دست مبله. در نتیجه سالن کنفرانس نیست، حتی دورتادور هم بود کنفرانسی نمیشدااا (:دی) ولی خب شلوغه دیگه و دقیقا نظر منم همینه! میخوام صد سال همه رو مبل نشینن! :))
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۰ صـــا لــحـــه
فقط چهار بار تو سال مهمونی داری؟
پاسخ:
آره فقط چهار بار تو سال مهمونی بیشتر از بیست و سی نفره دارم که به مناسبتی دعوت میکنم. یادم نمیاد پنج بار شده باشه، تازه پارسال سه بار بود فقط :))
بقیه مهمونیامون زیر ده پونزده نفرن که دیگه مهمونی حساب نمیشه و نوعی دورهمیه. حالا چطور مگه؟ کمه؟ بده؟
اها من فکر کردم کل مبلا رو میخوای رد کنی بره
اگه نزدیک بودی میگفتم بیار بذار خونه ما (:
حالا از روش های مختلف وارد شو مادر مستر رو راضی کن این بهترین راهه. 
پاسخ:
آرههههه بهترین راه اینه. قراره مستر بهشون زنگ بزنه! کاش قبول کننننننن.
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۰۹ بانوی دی ماه
راحت باش گاهی هنجارشکنی خیلی لذت بخشه
پاسخ:
^_^
مشکل نوسان قیمتهاست که پشیمونی رو پر هزینه میکنه.
عاشقتم که فقط میریزه بره :))) 
من تو خونه ام که ایشالا میای میبینی ، قرار بود مبل بخرم...
بعد دیدم رفت و امد انچنانی که ندارم ، رفتم به دل خودم جا یه دست مبل و کلی پول دادن ، ۳۷۰ تومن دادم یه تخت باغی تمام چوب کنده کاری شده کار دست خریدم ، حالا هم خودم لم میدم بهش ، حالش رو میبرم ، هم تو بیای باید مشتی وار بشینی تکیه بدی پاهات رو دراز کنی :)) 
پاسخ:
واااای فک کن من بیام خونه ت! مشتی وار پاهامم دراز کنممممم :)
اوه مای گاد! رویای دست نیافتنی اصلا محسوب میشه... ^_^
کار خوبی کردی ولی کار دست رو چه ارزون خریدی.
میخوای مبلامو بیارم برای تو؟ : دی
مطمئنم به زودی اتفاق میفته 😍
اره ، اون موقع خیلی ارزون بود ، من اماده بودم تا ۱ تومن پول بدم ، ولی رفتم از کارگاهش گرفتم اینقدر بود کلی بهم حال داد...
الان فک کنم همین ها رو باید از همون جا چند برابر خرید :/ 
:))
نه نه ! اونوقت همش برام مهمون زیاد میاد 😂
پاسخ:
امیدوارم! اما از این مستری که من می بینم بعیده هاااا! گفته باشم :(
خیلی هم عالی ^_^
بابا مهمون نوااااز :))))
میریزیم سرش ممکن میشه :))) 
من از پشت با چماق میزنم ! تو فرار کن 😂 بعدا تو کلانتری میبینمت :))
پاسخ:
:))
نه آقا خودم که نمیام هیچ مسترم دیگه نمیذارم بیاد :)))
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۴۷ صـــا لــحـــه
نه! این نظمِ خاصت که حسابِ همه‌چیز رو دقیق داری برام جالب بود.‌ آخه من خیلی دقت نمی‌کنم چقدر و چند بار مهمون میاد خونمون.
البته شاید فرق داشته باشیم چون وقتی آدم توی شهرِ غریب باشه، مدلِ مهمون‌هاش و مهمونی‌دادن‌هاش با کسی که همه‌ی فامیلاش پیشش اند فرق می‌کنه...
پاسخ:
درسته. غربت خیلی چیزها رو تغییر میده. اما این مهمونی های پرجمعیت من مناسبتی هستند که فعلا چهارتان. سالی یه بار افطاری بزرگ میدم، یه بار روضه دارم، یه دعای ندبه دارم و یه تولد برای بچه ها میگیرم.
بقیه ی حالات مهمونیها دعوت کردنِ مامانهامون یا خواهر و برادرهامون، یا دوستامونه که دیگه مهمونی بزرگ حساب نمیشه و دورهمیه و نهایتا ده پونزده نفر میشیم و حساب اونها رو ندارم و مهم هم نیست. اما تو این چهار مراسم کل خاندانِ خودم و مستر رو دعوت میکنیم حتی دورترها رو. اما همونشم مثلا روضه مون زنونه ست و دعای ندبه مون مردونه! چون اگر کلشون رو دعوت کنم تو خونه مون جا نمیشن.
خب حساب کردن این چهارتا، نظم خاصی نمیخواد دیگه. معلومه.
اگر خونه ما را ببینی، مصمم میشی ردشون کنی

خانه ای خلوت، زیبا، دل انگیز :))

ولی ردشون نکن
احتمالا بعدها پشیمون بشی
چون خرید مجدد سخته
پاسخ:
مصممم! این کار رو خواهم کرد. ولی اگه براشون خونه پیدا کنم که عالی میشه ^_^
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۸ صـــا لــحـــه
چقدر خوب :)
ان شاءالله همیشه به روضه و دعا و افطاری...
پس معلوم میشه نیاز به رد کردنِ مبل‌ها جدی هست :)
پاسخ:
سلامت باشی. 
آره دیگه تصمیمم رو گرفتم امروز هم در غیاب مستر افتادم به جون خونه و تغییر دکوراسیون! :)
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۷ گرافیک مستر
به به
بسیار عالی
پاسخ:
:)
سلام.

من قصد دارم به زودی خرید جهاز شروع کنم.... میخواستم مبل نگیرم .نظرتون؟

البته مبلمان موجب راحتی بیشتره...ولی همسرم میگه یه چند سالی نگیریم.... 
پاسخ:
سلام خیلی مبارکه. شما قبلا اینجا کامنتی نذاشته بودین؟ :)
راستش به نظرم بودنش خوبه مگر اینکه خونه کوچیک باشه. نمیدونم دلیل همسرتون چیه که خب مهمه که چرا میگن نخرین. ولی اگر به والدینت فشار نمیاد الان بخر. چون اوایل زندگی آدم یه بزنامه هایی داره که دیگه جایی برای این مخارج نمی مونه و هرچی تو جهازت خریدی همونه دیگه.
چرا خودمم!!

یه سوال دیگه هم بپرسم؟

بین مارک های ایرانی برای یخچال و ماشین لباسشویی کدوم بهتره؟

ینی از هرکدوما یه نفر تعریف کرده یه نفر بدی گفته...


پاسخ:
عروس شدی به سلامتی؟ مبارکهههههه. لی لی لی لی ^_^
من برای یخچال از اسنوا تعریف شنیدم و برای لباسشویی هم اسنوا رو خودم سه چهار روزی در هتل استفاده کردم و خوب بود. :)
ولی از اطرافیانم کسی لباسشویی ایرانی نداره. یا اگر داره حرفی ازش نزدیم. الان که دقت می کنم می بینم از اسباب و وسایلمون حرف نمی زنیم! منم متاسفانه ایرانی ندارم و خیلی قبل از جریانات ایرانی خریدن خرید کردم و عقل خودمون هم به ایرانی خریدن قد نمی داد و خارجی خریدیم! :/