ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اطلاعیه مهم. موقتاً پست ثابت.

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بسمه تعالی

در راستای ماجراهای پیش آمده برای شخصِ خودم،

تدبیر را در این دیدم که هیچ کس رو به صورت عمومی و یا خصوصی دنبال نکنم.

از حالا تمام دنبال شوندگانم رو به صورت خاموش دنبال خواهم کرد.

هیچ وقت قید و بندی در دنبال کردن وبها نداشتم،

اما با این کار قید و بند سایرین رو هم از بین خواهم برد.

و نکته ی دوم اینکه مدتی است که فرکانس کامنت گذاریم پایین اومده.

و از این بابت پوزش می طلبم.

اما قطعا هیچ پست "عمومی" ای از پستهای دوستانم رو از دست نخواهم داد. 

به رمز بازی علاقه ای ندارم و بدتر از اون اینه که بخوام برای پست رمزگذاری شده درخواست رمز هم بکنم! :/ 

اگر دوست داشتین بخونم زحمت بکشین رمز رو برام بذارین!

شاید توقع زیادی به حساب بیاد اما فکر نکنم این کار برای دوستانم کار سختی باشه. :)


+لطفا پس از مطالعه ی این پست یه ردپایی از خودتون بذارین متوجه بشم دوستان گرامی پستم رو خوندن. 

کلی عشق و لاو نثار دلهای همه تون. ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
لوسی می

نظرات  (۲۵)

لایک
پاسخ:
ممنون که خوندین.
خب پس :)) به جمع خاموش خوان‌ها خوش رفتی :دی
و اینکه باچه باچه رمزو خودمون میکنیم تو چشم و چالت :دی ولی بی‌شوخی حله :) 
پاسخ:
قربون شما ^_^
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
پاسخ:
:*
خوبی؟ من دعاگوت هستم :*
شما هم ما رو دعا کن.
سلام
من خوندم که اصن وبم پاک میشه امروز,تازه شمام اصن دنبال نمیکردید:|||

ایشالله ماجراهای پیش امده حل شه:))
پاسخ:
سلام. نه شما رو دنبال نمیکردم متاسفانه. اما یکی دوبار اومده بودم.
چراااا رفتی چراااا من بی قرارم؟ (جناب خان طوری)
ممنونم :)
بمون ولی! :/
شمارو میخونم باز هم,نمیرمم فقط یه وب دیگه میزنم
:)))
پاسخ:
:/
اذیت میکنی؟ :/
:)))
پاسخ:
:**
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۱ مــحــدثــه ...
خواندیم :)
پاسخ:
بوس بوس.:)
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:)) الحمدلله
ممنونم عزیزم. 
لطف می کنید.
قابل باشم حتما
پاسخ:
خدا رو شکر :**
سلام لوسی می
هر چه صلاح هست همون کارو انجام بده ما هم موافقیم:)

پستیو که یه لینک از نوشته های شهید چمران بود رو گذاشته بودی خوندم (دوبارم خوندمش)... خیلی تاثیر گذار خیلی خوب بود ممنون بابتش
پاسخ:
سلام گله.
قربون تو :**
خدا رو شکر. من هر دو سه روز یه بار میخونمش. ممنون از بازخور خوبت :*
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۲۲ مامان محمدمهدی
خوب میکنی:)
پاسخ:
ها والا! :)
منو هم دوست داری؟ 😁

منم معمولا درخواست رمز نمی کنم
پاسخ:
آرهههه اتفاقا همین الان فکر میکردم چرا مدتها تو لیستم نبودی؟
:/
الان نگاه کن یکی به خاموشها اضافه شد :)
من غلط کنم اذیت کنم شمارو:))
این وبمو پاک میکنم یکی دیگه میزنم:|
پاسخ:
این چه حرفیه؟ 
هیچ وقت از این حرفها نزن و عزت نفستو حفظ کن. چرا به خودت بد میگی؟
باشه به مام خبر بده :)
دیشب می‌خواستم بیام وبلاگتون، فک کردم شمام منو دنبال می‌کنی، رفتم تو لیست دنبال‌کنندگان پیدا نکردم 😂 رفتم از تو لیست دنبال‌شوندگان اومدم!
خلاصه من دیشب یه چیزهایی حدس زدم، ولی نه اینا رو.

من هم اصلا نمی‌تونستم درخواست رمز کنم، ولی بالاخره پا بر نفس مغرورانه‌ی خود گذاردم و از یه جایی به بعد هر پستی رو که دوست داشتم رمز هم خواستم :)
پاسخ:
خب الحمدلله سریع این پستو نوشتم :)))
نهههه از غرور نیست واااقعا از تنبلیه! بابا من کامنت هم به زور میذارم چه برسه به درخواست رمز! :/
سلام علیکم
نکته‌ی مربوط به رمز مطالب، قابل‌تأمل بود.
پاسخ:
سلام. تا حدودی :)
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۱۸ بـانـوی بــرفی
لوسی جان منم هستم و میخونمت اما چند وقتیه خاموشم
نمیدونم دنبال میکنی یا نه که رمز بزارم

پاسخ:
چه عجب از این ورا! :)
گم کرده بودم آدرستو. رمزتو بهم بده. الان میام تو فالوورها :)
خواندیم:)
اینم ردپا فقط به خاطر گل روی شما:))
پاسخ:
قربون محبت شما :*
سلام
متشکر از اطلاعت
پاسخ:
سلام. :)
سلام 
خیلی وقته خاموشم :)))
ولی فقط بخاطر  همین خط آخر :دی 
روشن شدم دوباره ؛))
اینم از  👣👣 :دی



لطفا پس از مطالعه ی این پست یه ردپایی از خودتون بذارین متوجه بشم دوستان گرامی پستم رو خوندن. 

کلی عشق و لاو نثار دلهای همه تون. ^_^



برگرفته از lucy-may.blog.ir


یه سوال دارم حالا که روشن شدم :دی 
اجازه هست بپرسم ؟!
اگر دلخور شدین انصافا سانسور کنین خب ؟:)) و بهم بگین :))
ممنونم 


سوال :
اسلام دست شما رو تو زمینه اون خط آخر و همه احیانا نبسته ؟:))))

#شوخی با بانو :))
امیدوارم دلخور نشین :)
ممنونم 
پاسخ:
سلام. قربون شما ^_^

نههه عشق که لزوما جنسیتی نیست. دلهای فطری و پاک همه ی آدمها قابل عشق ورزیدنه :)
ممنون روشن شدی :)
میخای همون خاموش هم دنبال نکن آدرسامون رو حفظ کن؟
پاسخ:
اینم میشه. :)
من که اگه درخواست رمز نمیکنم صرفا به خاطر غروره
چون میترسم ندن بشکنه :|


پاسخ:
به نظر منم درخواست کردن از آدمها خودش فی نفسه سطحی از ذلته! اجبتت بکنه یا نکنه! هرچیزی از هر کسی.
ما همه جوره دوست داریم شما رو :)
پاسخ:
دل به دل راه داره عزیزم. :*
سلام
چرا؟
پاسخ:
سلام.
چون میخوام هرکس نمیخواد منو نخونه. نه اینکه چون تو فالوورهاشم بیاد وبم.
خودمم بی قید تر بخونم.
سلام همین که هستید و می نویسید خوبه :)

پاسخ:
قربون شما ^_^
ان شالله که خیره
پاسخ:
سلامت باشی.
سلام 
وقتی خودت فرکانس کامنت گذاریت پایین اومده دیگه نباید از بقیه بخوای برات کامنت بزارن هر چند به صرف رد پا باشه :/

ولی با درخواست نکردن رمز موافقم باهات
پاسخ:
سلام. البته من اینو درخواست نکردم. فقط برای همین پست گفتم که بدونم کیا خوندن. وگرنه هیچوقت نه در خواست کامنت میکنم و نه در خواست خوانده شدن.
و هرکس میخونه و هروقتی کامنت میذاره منت گذاشته و ازش ممنونم.