ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود.

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ب.ظ

دیشب اتفاق وحشتناکی افتاد.

گوشیم هنگ کرد.

خاموش شد.

روشنش کردم.

و برام پیغام فرستاد که باید گوشیتو ریست کنی و اطلاعات گوشیت حذف خواهد شد.

همه ی دیتای گوشیم به یکباره حذف شد.

هیچی از خاطرات این نه ماه باقی نموند.

صدای دو سالگی گل پسر..

عکسهای سفرمون.

سفر دو نفره مون.

شکار لحظه هام از شگفت انگیزترین سالها و لحظات برادرانه،

و از همه مهمتر،

قشنگترین عکسی که مستر به عمرش گرفته بود و با وجود تمسخر حسودانِ بدنظر و عنودان بدگهر (:دی) ماه ها بود که بر بک گراند گوشی من خودنمایی می کرد..


های های گریه کردم... این چهارمین باره که این اتفاق میفته! 

هربار با یه دستگاه...:((

نمیدونم چرا دنیای دیجیتال با من همراه نمیشه؟

گویا کائنات نمیخوان من از گذشته م خاطره ی مستند باقی بذارم..‌


:(((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
لوسی می

نظرات  (۱۹)

۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
وای برای منم این اتفاق افتاد و من با دستای خودم این بلا رو سر خودم آوردم.
یه بخش زیادی از خاطرات دوران عقدمون به کل پاک شد.
پاسخ:
خیلی تلخه.. حالا بچه ها میگن قابل بازیابیه! باید ببرم ببینم کاری میشه کرد؟
چیزی هست به اسم کارت حافظه یا رم. واقعا لازمه. وگرنه با هربار هنگ، ممکنه اینطوری بشه...
پاسخ:
دقیقا. فکر میکردم گوشیم داره! نداشت! :/
سلام 
عکس اینا تو کارت اس دی هستا,پاک نمیشه
خودگوشی ها هم اکثرا بکاپ خودکار دارند
این دفعه یا بک اپ بگیرین یا همین دیدین این پیام اومد,باتری گوشیرو درارید یا خاموشش کنید,ببرید بیرون بدون اینکه روشنش کنن براتون بک اپمیگیرن

لمیدوارم حل شه مشکلتون:)
پاسخ:
حافظه جانبی نداشت! 
راست میگی؟ الان ببرم فایده داره؟
چرا بک آپ نمیگیری از گوشیت؟
پاسخ:
این کارم کردم بک آپه ترکیده :((
البته این بار بک آپ ندارم..
آخ...چقدر بد:(
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی :((
قابل بازیابی هست از طریق اپلیکیشن های ریکاوری

disk digger photo recovery

اگر درست خاطرم باشه با همین اپلیکیشن عکس‌های خاله‌ام رو برگردوندم. برگردوندن فیلم نیاز به روت شدن گوشی داره
پاسخ:
محتویات خود گوشی رو بازیابی میکنه؟ فقط عکس؟ یا ویس هم؟
ای وای :(
پاسخ:
آه.:(
این عکس و فیلم و صوت ها رو مگه رو رم (حافظه خارجی) ذخیره نمیکنید؟! :(

پاسخ:
من فکر میکردم مستر حافظه جانبی گذاشته اما نذاشته بود. :((
خب از لوح دل و جان که نرود، گوشی رو ولش کن :)
من یه اعتقاد بد دارم و اون اینکه اگه چیزی قراره که یادم بمونه (خاطره، کتاب، درس حتی!) تو ذهنم می‌مونه و من اصراری به نگه‌داشتنش به طرق دیگه ندارم. یعنی اگه نمونه تو ذهنم یا نذاره تاثیرشو تو زندگیم شایستگی نگه‌داشتن نداره.
خودمم می‌دونم یادآوری گاهی لازمه و گاهی خوشایند، ولی بازم نمی‌دونم چرا زحمتی بابت نگه‌داری خاطرات به خودم تحمیل نمی‌کنم.
از الان شرط می‌بندم کهنسالی خالی و بدون قصه و کسالت‌باری خواهم داشت! (مشروط به اینکه خود کهنسالی رو داشته باشم!)

راستی نگه‌داری عکس و فیلم و اینا با اصول مینیمالیستی‌تون تناقضی نداره؟ 🤔 بعیده ولی خب بازم گفتم بپرسم :)
پاسخ:
من برای خودم نمیخوام برای بچه ها میخوام.
ما عکسهای عروسی و پاتختمون پر شد و خم به ابرو نیووردیم. نصف عکسهای عقدمون پرید و خیلی مهم نبود.. اما خاطرات بچه ها برای خودشون و البته خود من در کهنسالی قطعا خیلی ارزشمند میشه. وگرنه برای خودم خیلی عکس بگیر نیستم.
اتفاقا جونم برات بگه همین مینیمالیست بودن تو این قضیه بد کار دستمون داده! بد! همیشه به یه بک آپ قناعت کردیم و کلا هی فرت وفرت خاطره از دست دادیم...الان فهمیدم مشکل از کجاست! :((
اینی که گفتم فقط عکس هست و نیاز به روت نداره

اما میشه هر فایلی رو هم بازیابی کرد با اپلیکیشن های دیگه
فقط اکثر اپلیکیشن هاش نیاز دارن گوشی روت بشه

بهتره گوشی رو بدید به متخصص امین این کارو براتون انجام بده
پاسخ:
متخصص امین نداریم. درد همینه. :(
حالا بگردم ببینم چی میشه.
ممنون. :)
۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے
اگر روی مموری تون بوده بر می گرده.
مال من رو حافظه گوشی بود
پاسخ:
:(
اگه خود گوشی بک اپ خودکار گرفته باشه,میشه
وگرنه الان نمیشه:(
حالایه نشون بدید خدا خواست شد
پاسخ:
کجا بک آپ میگیره؟ تو خود گوشی؟ 
باشه ممنون.
عکس جدیدم نگیرید راستی,تا نشون بدید 
ایشالله درست میشه
پاسخ:
باشه.
بگردم!!
ولی کائنات هر بار بهت پیام داده دل به این دنیای دیجیتال نبند، زود به زود اطلاعات گوشیت رو منتقل کن!
پاسخ:
باورت میشه هربار بک آپ گرفتم بک آپه هم داغون شده؟ :((
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۲۳ ... به دنبال حقیقت ...
اینا چیزاییه که ما خیلی واقعی می دونیمشون...و دنیامون رو روی ستون این ها بنا کردیم...فقط کافیه گوشی مون پاک بشه یا لب تاب مون ویروسی بشه و تموم اطلاعاتش بپره...نصف زندگی مون و خاطرات مون باهاش میره...
خلاصه که تلنگرانه ی خوبی بود...
باشد که یادمان بماند این دنیا چقدر همه چیزش اعتباریه...

+شاید بشه بازیابی کرد اطلاعات رو...
پاسخ:
خیلی به این فکر کردم قبلا. و اتفاقا اعتقاد دارم که اساس دنیا بر بگذرید و دل نبندید بنا شده و قرار نیست انسان تو لحظات در جا بزنه و در گذشته ش زندگی کنه باید گذاشت و گذشت...
اما خاطرات خودم برام مهم نیست. اما بچه ها چیزی از کودکی و خاطراتشون یادشون نمی مونه مگر با همین چیزها.
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۲۶ ... به دنبال حقیقت ...
آدم ناراحت میشه...قبول دارم
+حالا ان شاءالله برمی گرده...ما گوش نکردیم ولی شما گوش کنید،عکس ها رو فوری ببرین عکاسی ظاهر کنید همون آلبوم قدیمی ها ظاهرا ماندگارتره...فیلما رو هم بریزید روی یه سی دی.
و الحمدلله که بچه ها صحیح و سالم کنارتونن

++همین وبلاگ هم یه روز ممکنه بیایم ببینیم هرچی رمز رو می زنیم وارد نمیشه...یا یه روز میایم می بینیم عه اصلا دیگه بیان وجود نداره! :)
پاسخ:
+دقیقاااا! باورتون میشه روز قبلش داشتم اینو به اطرافیان میگفتم که میخوام ببرم چاپ کنم!
++ بله تو بلاگفا تجربه اونم داشتیم :(
وااااای چقدر بد
پاسخ:
:((((
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۵۱ مامان محمدمهدی
ای بابا
این چه وضعشه
هرچند وقت یکبار خاطرات وعکسها و پایان نامه میپره:(
یبار گوشی خواهرشوهرم عکسهاش همه دیلیت شدن بر اثر یه اشتباه
بعد همسرم دو سه روز روش کار کردن و نرم افزار نصب کردن و اینا، همش برگشت
شاید واسه شما هم توسط به متخصص برگرده
البته همسر من متخصص گوشی نیستن ولی با نرم افزارهای بازار تونستن
پاسخ:
آه و فغان و درد :(((
ان شالله ممنون از امیدبخشیها و همدلیها :((
سلام
دنیای دیجیتال منو هم چندبار مچل کرده...سوختمممم...یه عالمه چیز نوشته بودم توی ورد تبلتم.اون روز رفتم دیدم همه ش پاک شده! هرچی هم گشتم فایده نداشت... یا اصلا یادت نیست چرا وبلاگمو عوض کردم؟! چند دفعه بازم اون جوری شد..خخخخخ
من اصلا عکس توی تبلتم نگه نمیدارمممم...گوشی هم اندروید نیست.

میشه ریکاوری کرد.ماحتی یه دوربین دیجیتال داشتیم که عکسا قبل از این که بریزیم توی هارد پاک شد همسرم ریکاوری کرد. یادم نیست چه طوری، ولی میشه برگردوند.
پاسخ:
آره برای منم اینطور اتفاقها افتاده و ناجور طور...
امیدوارم بشه.