ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آمد محرم و قدقامت العزا.

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ق.ظ

محرم الحرام دیگری هم اومد.. پیشاپیش عزاداریهاتون قبول. 

برای همه ی اونهایی که رفتن، و همه ی اونهایی که نرفتن در این اولین روز ماه ارباب، رزق کربلای با معرفت آرزو میکنم...

و در این محرم اون حرارت عظیمی رو که از شهادت حسین در قلوب مومنین هست و تا ابد سرد نشدنی است براتون از جد بزرگوارشون طلب میکنم.


من جز برای تو نمیخواهم خودم را،

ای از همه من های من بهتر، منِ تو.

صلی الله علیک یا اباعبدالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
لوسی می

نظرات  (۷)

سلام

لبیک یا حسین
پاسخ:
سلام.
لبیک یا حسین.
سلام رفیق جان
خیلیییی برای من دعا کن لطفا:)
پاسخ:
سلام گله. محتاج دعام. اساسی.
حتما دعات میکنم. شما هم دعام کن ^_^
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۳۳ آقای مُرَّدَد
:)
عزاداری قبول
پاسخ:
ان شالله.
ملتمس دعا هستم
پاسخ:
همچنین.
سلام‌علیکم
عزاداری‌هایتان قبول و التماس دعا.
پاسخ:
سلام. ممنون همچنین.
آرزویی که کردی رو خیلیا دوست دارن،از جمله مامان من.
ولی من از اینکه کسی دعا کنه کربلا نصیبم بشه خیلی ناراحت میشم.
از اینکه یهو برم و بمیرم میترسم.انقدر داعش داعش کردن و بعد یه مریضی اومد(دو سه سال قبل)دیگه کلا میترسم.حس میکنم امنیت نداره.

پاسخ:
وای نگو!
او که تو را بخواند، راه نشانت دهد.. نگران نباش.
ان شالله یه وقتی بری که دلت کااامل آماده و تشنه ی رفتن باشه :)
۲۱ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۳۹ مامان محمدمهدی
عزاداریهاتون قبول
پاسخ:
همچنین عزیزم.