ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آرامشِ گم شده.

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ

گوشیمو دادم روت و بازیابی کنن، اما نشد :(

تصمیم گرفتم یه پیج اینستا بزنم و عکسهای بچه ها رو مدام آپلود کنم.

بعدم هر از چندی با پیجهای مرتبط چاپشون میکنم.

فکر میکنم سرور اینستا مطمئن تره.

:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
لوسی می

نظرات  (۳)

خانم منم دیشب داشت عکسای سال های قبل رو میدید میگفت چقدر جوون بودیما! :)
پاسخ:
ما هم وقتی می دیدیم، مستر مدام میگفت بچه بودیم :)
البته لاغری مستر و طره ی پریشانش هم اساسی تو چشم بود :))
بله با خرماو تخم مرغ ها چاق شده
پاسخ:
شاید! :/
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۷ مامان محمدمهدی
حیف
پاسخ:
حیف. خیلی خیلی حیف. :((((