ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اگر من شهردار شیراز بودم،

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۵ ب.ظ

دست اندرکاران و بانیِ این ماجرا قطع به یقین اخراج می شدند!



+چون زخمِ تازه دوخته از خون لبالبم :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱۸)

۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۵۷ پیـــچـ ـک
سلام
عذرخواهی کرده! چهقدر چهقدر بی عرضگی و بیکفایتی دیدیم! اون از لرستان..این از این...تازه این دوتا الان یادمه وگرنه زیادتر بود...دقیق یادم نیست.
پاسخ:
سلام. شهرداری عذرخواهی کرده اما هنوز در مورد بانیِ ماجرا چیزی گفته نشده.
لرستان چی شده؟
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۵ پیـــچـ ـک
قبلا بود. توی همین دولت ولی گمانم پارسال. توی آموزش و پرورش موقع مسابقه گمانم...یه گندی زدن بعد جمعش کردن. یادم نیست...اونی که یادمه اینه که جمله علی ولی الله رو از اذان حذف کرده بودن...ببین چندتا چیز بوده ممکنه باهم قاتیشون کنم...
باور کن بیشتر یادم نمیاد. چون سختم میشه، واقعا دردم میگیره، سریع از ذهنم پاکش میکنم.
پاسخ:
آرههههه یادمه و یادمه یه هجمه ای هم بود و کار نادرستی بود ولی انصافا این عبارت جزو اذان نیست.
آره بهش فکر نکن. بترکن همه شون.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۶ پیـــچـ ـک
به نظر من که عمدی بوده وگرنه ما عکس دفاع مقدسی عالییی کم نداریم...
پاسخ:
حماقت تا چه حد واقعا؟
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۰ کرگدنِ بنفش
چه حالی کرد موساد :))) توییت هاشون رو خوندی ؟ :))))
پاسخ:
اونم میدونه خیلی قابل مانور نیست ولی خب آبرومون رفت! :/
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۷ بابای نرگس
اخراج خیلی کمه
با اعتقادات مردم بازی کردن
من بودم خود شهردار رو اعدام می کردم...
پاسخ:
خود شهردار که خبر نداشته قطعا.
حتی اگر اسرائیلی نبود دزدیِ عکس خودش به اندازه کافی سخیف هست و باید برخورد بشه.
بی شک طرف کرم داشته
یا بسیار خر بوده
پاسخ:
علاوه بر همه اینها دزد هم بوده! حتی اگر تصویر اسرائیلیها نبود هم باید برخورد جدی میشد.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۱ بابای نرگس
این کارشون بی احترامی به خون شهداست...
یعنی یه جورایی مثل دشمن عمل کردن
پاسخ:
به نظر من که عمدی بوده. 
ولی چه عمدی چه سهوی اخراج کمترین مجازاتشه.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۷ بابای نرگس
مشخصه عمدی بوده
اون عکس کلی روش کار شده...
پاسخ:
اصلا این حجم از جاسوسی و نفوذی بودن و حماقت رو حتی نمی تونم تصور کنم! 
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۸ محسن خطیبی فر
شهرداری اگه از عمل‌ش پشیمون بود، خودش می‌رفت و بنر رو جمع می‌کرد. نه این‌که عده‌ای، خودجوش بلند شن برن بنر رو بکشن پایین.
پاسخ:
در هر حال نمیشه شخص شهردار رو متهم کرد. باید رفتار مسئولان مستقیم رو بررسی کرد.
باز دم مردم گرم که این کار رو کردن و منتظر واکنش دولتی نموندن.

+بعد نوشت: به من خبر رسیده است خود شهرداری بنر رو پایین کشیده.
خداروشکر که شماها شهردار شیراز  نیستید :/ 
والا با این عقاید تند روی اعدام و  اخراج ...
پاسخ:
امثال شما در راس امورند که ملعبه شدیم و دزدی برامون طبیعی شده و مجازاتی نداره.
واقعا که.
ما هم نگفتیم اعدام، و قاضی هم نیستیم. :/
اما صاحبان عکس اگر اسرائیلی هم نبودن این حرکت یک دزدیِ کامل و واقعی یک اثره اونم توسط یک نهاد رسمی و باااااید مجازات بشه.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۸ محسن خطیبی فر
عکس افرادی ک دارن بنر رو می‌کشن پایین، تو نت هست: لباس شخصی پوشیده‌اند و بدون نردبان و وسایل کار، در حال پایین کشیدن بنر هستند. این شواهد ب من می‌گوید ک افرادی، ب صورت کاملاً خودجوش دست ب این کار زده‌اند. ضمن آن‌که حرف من در جهت متهم‌کردن شهردار نبود. حرف‌م این بود ک شهردار، دست‌کم فرد لاقیدی است ک پس از بالاگیری اعتراضات؛ خود دستور جمع‌آوری نداده است. این برای یک مدیر ب معنی انفعال و لاقیدی است.
پاسخ:
آره منم دیدم برای همین گفتم از شهرداری بوده چون به محض پایین کشیدنِ این، یک بنر دیگه نصب کردند. وگرنه فقط بنر رو پایین می کشیدند و دیگر هیچ.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۵ مامان محمدمهدی
خیلی ناراحت کننده بود
معلوم نیست با خودشون چه فکری میکنن! یا اصلا فکر هم میکنن! یا اصلا عمد دارن! که بنظرم همین آخریه
الله اعلم
پاسخ:
به نظر منم متعمدانه ست.
شما فرمودید اخراج یه بابایی هم نوشته اعدام ..
بازهم خداروشکر که  در این سیستم افراط و تفریط من سر هیچ کاری نیستم:/

ببینید کی در راس امور قرار داره که دزدی طبیعی شده .
راستی کی در راس اموره؟؟؟؟راس امور رو بگید آفتابه دزدها که بند پخی ان واسه فرار ...
راس امور ؟؟
پاسخ:
شما هیچ کاره هستید اما متاسفانه هم عقیده های شما در این مملکت پستهای کلانی دارند. 
اونهایی که‌ مثل شما به "تساهل و تسامح" در برابر گناه و خطای آشکار معتقدند. برید ببینید کی هستند و این نظریه ی تفریطی از آن کی هاست تا بدونید مملکت رو چه کسانی به باد دادن.
شما هم ان شالله اگر روزی کاره ای شدید از خطاهای دولتی به سادگی گذر نکنید و طبق قانون مجازات کنید تا قانون سخیف نشود.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۶ جناب منزوی
یعنی حتی اگه غیر عمدی هم باشه کاری کردیم که صهیون اون رو یک ماموریت نشون بده
تو کَتَم نمیره غیر عمدی باشه، مگه ما کم عکس شهید داریم، حتی اگه عکس رزمنده هم نداشته باشیم، عکس سربازی در حال خدمت رو خوب داریم.
کلاً داغونه داغونم
پاسخ:
واقعا همین که به خودش اجازه داده عکس سربازهای یه کشور دیگه رو برداره و فتوشاپ کنه نهایت زشتیه.
منم واقعا کلافه شدم.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۸ محسن خطیبی فر
من از روی این عکس قضاوت کردم:
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/7/5/8708024_709.png
پاسخ:
عه! اونجایی که من دیدم این عکس پایینیش یه چیز دیگه بود.
عکس پایین یک بیلبورد جدید بود و دوتا آقا که بیلبورد قبلی رو جمع میکردن.
پیداش نکردم لینکشو بذارم براتون.
پستهای کلان این کشور : رهبری ، رئیس جمهوری ، نمایندگان مجلس ، اعضای شورای نگهبان ،وزرا ،خبرگان ...که همه از یک مجرا تایید میشن 
اگر کم و کاستی و به باد دادنی  هست در اینها بجویید .
پاسخ:
و در رای ملت بجوییم. در رای ملت. و در رای ملت. 
جالبه الان دقت میکنم می بینم فقط اونهایی این وسط بی شیله پیله موندن که با رای مستقیم ملت انتخاب نشدن و مردم به طور غیر مستقیم تو انتخابشون دخالت داشتن.🤣 
شما متوجه نمی شین من چی میگم. پس بهتره خودمونو سختی ندیم.
وقت بخیر.
متاسفم برای طرز گفتگو کردنتون 
البته از  آدمهای همه چیز دان و همه چیز فهم چنین برخوردی بعید نیست 
امثال شما فقط باید پستاتون تایید بشن  وگرنه با یک مخالف سریع وقت بخیر گفته میشه ..

پاسخ:
من نمیدونم چه برخوردی کردم که متاسف شدید و به سیم آخر زدید! :/
ولی من با ادامه ی بحث مشکلی ندارم. اگر رئیس جمهور رو منتخب رای مردم می دونید و نمایندگان مجلس را نیز منتخب ملت می دونید بیاید بحث رو ادامه بدیم. اما این که در مورد روسای مملکت گفتید "همگی از یک مجرا تایید میشن" این تلقی رو در من ایجاد کرد که از سازوکارهای انتخاباتی اطلاع خاصی ندارید و بر اساس حدس و گمان و حب و بغضِ خودتون صحبت میکنید که انصافا صحیح نیست. وگرنه انصافاً مجرای انتخاب رهبری کجا و مجرای انتخاب نمایندگان مجلس کجا. دو مجرای کاملا متفاوتند. خب اگر شما اینها رو یکی می بینید مثل اینه که شما مسلمان باشی و من مسیحی و بخوایم در مورد به صلیب کشیده شدنِ حضرت مسیح بحث کنیم! قطعا هرگز به نتیجه نمیرسیم. من چنین تصوری داشتم و در نتیجه به نظر من این گفتگو ادامه ای نداشت اما اگر برداشتم اشتباه بوده و چیزی دارید که میخواید بگید، بفرمایید من سراپا مشتاقم و برخلاف تصور شما خوشحال هم میشم که کسی واقعا با اطلاعات خودش اطلاعات منو به چالش بکشه نه اینکه به جدل های جناحی و فکری برسیم.
من نه همه چیز دانم و نه همه چیز فهم! اما سعیم اینه که به توفیق الهی در برابر فهمیدن هم مقاومت نکنم.
چقدررررر وقیح، چقدرررررررررر زشت، چقدرررررررر دردآور، چقدرررررر ....:(((
پاسخ:
آه و امان و درد :(((