ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اینجا همه گرگن، میخوای باشی مثل بره؟!

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

اینجا جنگله بخور تا خورده نشی

اینجا نصف عقده ای ان، نصف وحشی!



+تجربه ی صریح، دقیق و بدون سانسورِ من از حضور فعالانه ی یک هفتگی در اینستاگرام!

+این ترانه؟ رپ؟ یا هرچی رو حدود دوازده سال پیش تو گوشی دوست همسفرم شنیدم. که بسیار از مضمونش لذت می برد و غصه میخورد! تو همون سفر حفظ کردم و نمیدونم چرا هیچ وقت نپرسیدم صاحبش کیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
لوسی می

نظرات  (۱۵)

خوانندش هیچکسه
پاسخ:
:/
تخلصش اینه؟ :/
البته چنین محتوای شعری رو باید هیچکس بخونه دیگه!
دقیقا اینستاگرام جنگ اعصابه:/زیر پستا تو کامنتا همه به هم میپرن، فحش میدن😓با استوری هاشون پز میدن،تو این گرونی عکس غذاهاشونو میذارن
پاسخ:
اصن یه وعضی!😭😭

+میدونم که وضع درست است! 😉
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۲ جناب منزوی
خیلی وقته اینستاگرام رو حذف کردم چون واقعاً درکش نکردم و هیچ فایده ای هم برام نداشت و واتس آپ نیز هم :)
پاسخ:
چرا فایده که داشته برای من. کلا صحبت کردن با مخالفانِ عقایدم همیشه برای من مفید بوده. همیشه.
و واتس اپ هم که بیشتر شبکه ارتباطیه.
ولی خوب کردین حذف کردین.
نه خواننده اش "یاس" هست
میگه اینجا تهرانه ینی شهری که....
پاسخ:
آره همینو میگه. یاس یا هیچکس؟ 🙄
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۵ پیـــچـ ـک
منم از اینستا بدم میاد. 
پاسخ:
واقعا صرف حضور در اینستا هم ظرفیت روانیِ زیادی میخواد چه برسه به اینکه بخوای فعال هم باشی‌.
باید رسما خودتم‌گرگ باشی 🤣
من هیچکس را دیدم
که نماز می خواند :)))
پاسخ:
مگه قرار بود نماز نخونه؟
۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۹:۱۸ پیـــچـ ـک
@من نگفتم اینستا نرو! خودم پیج دارم.منتها فعال نیستم. کامنت هم نمیذارم اونجا. فقط رصد میکنم. من از پیجای هنری خوشم میاد، عکساشونو دنبال میکنم. 


@اتفاقا به نظر من بی ظرفیتی میخواد. اونی عکس شام مهمونیشو میذاره میذاره ظرفیت داره؟اونی که عکس لوازم خونه شو میذاره ظرفیت داره؟ اونی که حتی بدون درک درست از کامنت یه نفر دیگه بهش فحاشی میکنه ظرفیت داره؟ یا اونی که تا دوست پسرش ولش میکنه(کسی که قرار بوده بره) عکس دسته گل خشک شده یارو رو میذاره ما چشمای قرمز شده از اشک، ظرفیت داره؟
آدما توی اینستا نه برای غصه ظرفیت دارن، نه برای شادی، نه برای داشته هاشون، نه برای حرفای طرف مقابلشون. 
چون ما با همچین شرایطی کنار نمیایم و خوشمون نمیاد معنیش بی ظرفیتی ما نیست. آدمی که کثافت کاری نکرده، وقتی کثافت کاری ببینه چندشش میشه. این معنیش بی ظرفیتی اون آدم نیست. سلامتشه.
خلاصه که به خودمون نباید شک کنیم.

در مورد ویرایشم باید بگم من مشکلی باهاش ندارم عزیزم! راحت باش.
پاسخ:
مرسی گله.
آره خب حق با شماست. من منظورم این بود که باید بتونی کنار بیای و با دیدن همه ی این چیزا داغون نشی و اسم اینو گذاشتم ظرفیت روانی داشتن. اما شما از اونطرف نگاه کردی. به اینکه حاضرانِ اینستا نصف عقده ای ان، نصف وحشی 😁
بله خب عقده ای ها و وحشیها ظرفیت نداشتن که عقده ای و وحشی شدن. 😊
من البته قصد خاصی از حضور در اینستا دارم و پستی نمیذارم. ولی خب سعه ی صدر برای هضم همه ی این عقده بازیها و فحاشیها و وحشیگری ها رو هنوز ندارم. متاسفانه.

ویرایش من رو آقای مرتضاد گذاشتن. من فقط یک کلمه اضافا کردم. و ممنون 😍
بارها کامنت‌های مردم تو اینستا نزدیک بوده اشکم رو دربیاره!
از مردم ناامید میشم با خوندنشون.
ولی دیگه چند وقته سعی میکنم اصلا سمت کامنتا نرم. روانم آروم‌تره اینطوری.
پاسخ:
آرهههه منم. راستش من مشکلی ندارم که کسی حامی پهلویها باشه یا حامی همجنسگرایان باشه یا ضدولایت فقیه باشه یا ضدجمهوری اسلامی، یا حامیِ به رسمیت شناختنِ اسرائیل! چیزی که اشکمو درمیاره عدمِ تواناییِ فکر کردنه. فقدانِ شعور! عقده های تلنبار شده. بی اخلاقیِ محض!
یعنی منطقی ترین قوانین رو وقتی بیان میکنی می پرن بهت! نمیدونم چشونه!
دیروز یه کامنتی رو ذیل یک پستی اشتباهی گذاشته بودم و بعد حذفش کردم. اگه بدونی یک نفر با اکانتی که اسمش انقلابی بود چنان منو به باد تهمت و ناسزا گرفت که خدا میدونه. هرچی میگم بابا اشتباه شده هی حرف میذاشت تو  دهن من که تو اینو گفتی و اونو گفتی و ضدنظامی و اصلا به تو چه مربوطه و لابد یه چیزیت هست که کامنتتم حذف کردی و این حرفها!  :/ 
اینهاست که آزارم میده وگرنه آدمها با انتخابهاشون زنده ان. مشروط به اینکه بنیان عقیده شون رو بشناسن و کور نمونن. که متاسفانه غالبشون کورن! :/
@پیچک | منو باش از شما دفاع کردم! :|

لوسی می@
شما درست میگی :|
پاسخ:
:)

۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

بی شک از هیچ کسه نه یاس.
اینو خیلی سال پیش خونده فک کنم 83 تا 85


خصوصا اونجاش که خدا پاشووووو...

+
عه
پس چرا اینستاگرام من اینجوریه!!!

آقا تو اون بخش سرچش انگار فقط رائفی پوره!

من هر چی میچرخم فقط رائفی پورو میاره

منم چون خیلیییییی ارادت دارم به استاااااد کلا میبندم میام بیرون :)))
پاسخ:
سلام ممنون که شکمون برطرف شد :)
آره واقعا جملات جالبی داره.

+اینستاتون چطوریه؟ نصف عقده ای و نصف وحشی نداره و یا اینکه جناب رائفی‌پور متکلم وحده‌ی اینستاتونه؟ :))
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۵ زهرا سادات

من عضو نیستم و عضو هم نشدم و انشاا... که نخواهم شد ...

اصلا نمی فهمم یه نفر چطور میتونه هم تلگرام و چک کنه و هم اینستا و هم واتس آپ و هم .....

چه خبره بابا

زندگی واقعیمون کجا رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
واقعا چطوری میشه؟ به نظر منم نمیشه مگر با خداحافظی از زندگی واقعی.
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۴ مردی بنام شقایق ...
بله

اینستای ما کلا رائفی پور داره فقط!

یه چارتا چنل رزمی هم فالو کردیم هر چند وقت یبار چارتا کلیپ مبارزات رزمی میذارن روحمون صفاداده میشه

همش همینه واس ما

فک کنم جنس چینی انداختم بهم :)))
پاسخ:
بله احتمالا :))
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۶ عارفه زهرا
قشنگ منطقق جنگل !!!!!
پاسخ:
کاملا! کاملا!
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۹ مامان محمدمهدی
خیلی کم تو اینستا بودم و شکر خدا زود بیرون اومدم و درحقیقت خودمو بیرون کشیدم
غیر اینکه خیلی توش بی اخلاقی دیدم و مفسده های زیاد، وقت تلف کنی هم خیلی داره و ادمو از زندگی میندازه
پاسخ:
آره خیلی وقت آدمو تلف می‌کنه البته چیزهایی هم می آموزه ولی قیمت آموزشش گزافه!
سلام
اما من نمیتونم از مزایاش چشم بپوشم.خیلی از آدمهایی که دوستشون دارم و نگاهم رو به بخشی از زندگی تغییر دادن، اونجا هستن.
البته کامنتهای صفحه دیگران رو که نمیخونم
اگر هم پیجی رو ببینم و با خوندنش حالم خوب نشه یا چیزی بهم اضافه نشه یا بعدش ببینم از زندگیم ناراضی شدم حتی اندکی، میبندم و دیگه سراغشم نمیرم. 
وقتم رو هم با دنبال کردن پیج فک وفامیل و آدمهایی که اصولا حرف خاصی برای گفتن ندارن تلف نمیکنم
از بس من خوبم😂😂
پاسخ:
سلام.افرین چه مدیریت خوبی داشتی ^_^