ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

مرا عهدی است با جانان.

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

انّی سِلم لِمن سالَمَکُم.

و ولیّ لمَن والاکُم.



از سخت‌ترین ادعاها برای اجرایی‌کردن که متاسفانه برای ما بیش‌تر به شعار شبیهه :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۲)

شما بگید چی شعار نیست...

فردا میاید حرم؟!
پاسخ:
از شعاری بودن درش بیاریم. :)
انشالله. ولی اگر قسمت بشه چون مهمون دارم.
شما کی میری؟ شب؟ صبح؟ ظهر؟ عصر؟
می بینم که خوش میگذره هااااا.
رفتی حرم یه دعایی بکن برام، ان شالله بشه یه جای دیگه همو ببینیم، با هماهنگیِ خیلی راحت تر :)
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۲۱ میــ๛ آنـہ
بایدبه تدریج عملی بشه
پاسخ:
چطوری؟
"و حربٌ لمن حاربکم"
"و عدوٌ لمن عاداکم"
سخت‌تره حقیقتا.
پاسخ:
آره شاید. اونم سخته. جنگ کلا سخت تره. نه؟
البته برای حد و حدود ما نمیدونم. ما همه مون احساس بغض داریم نسبت به دشمنان اهل بیت. باهاشون دوست نمیشیم و صلح نمیکنیم. اما سخته که وقتی از خشم از کسی از اطرافیانمون مالامال هستیم و میخوایم حالشو بگیریم یادمون بیاد او محب اهل بیته و فقط به خاطر همین ویژگی در مقابلش سکوت کنیم و حتی دوستیمون رو ثابت کنیم. خییییلی سخته و البته ارزشمند.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۵۴ علی زیرایی
دنبال شدید
پاسخ:
لطف دارید.
من از ساعاتی دیگه میرم تا شب :))
پاسخ:
به به خیلی هم عالی ^_^
من رو هم دعا کن لطفا :)
جنگ نه خب لزوما، همون دشمن داشـتن‌ـه و احساس بغض :)
نمیدونم، گاهی دوست نداشتن بعضی افراد واقعا سخت میشه!
البته ازون دیدم نگاه نکرده‌بودم دوستی رو :-؟ اوهوم! 
پاسخ:
میشه بگین کیا مثلا؟ در حرب با سیدالشهدا ست و عدو سیدالشهداست و دوست نداشتنش سخته؟ یه نفر مثلا.
آخه آدمهایی که اعتقادی به سیدالشهدا ندارند در این زمره نیستندها! 

آخه جنگ با سیدالشهدا رو صرفا مختص میدون جنگ نمیدونم.
فک کنم یسری کارای کوچیکی که حتا خودمون می‌کنیم، مصداق جنگه.
شایدم اشتباه میکنم :-"
پاسخ:
خیلی هم تعبیرتون عالیه. میشه بیشتر بگین؟
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۳:۵۹ سِـــــــد جَــــــواد
البته ما گاهی بیشتر «انی حرب لمن حی و میت» هستیم
ما با هر زنده و مرده ای میجنگیم
پاسخ:
بله متاسفانه.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۴ جناب منزوی
وقتی یه حرف عملی نشه و مدام تکرار بشه، میشه شعار
پاسخ:
بله دقیقا.
صحیح
پاسخ:
:)
۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۳ علی زیرایی
خواهش
پاسخ:
:)
همین دیگه :دی فک کنم اگه بخوایم دقیق شیم خیلی اوضا خراب شه.
پاسخ:
خیلی به حرفتون فکر کردم و همه‌ش با خودم گفتم کاش بیشتر توضیح می‌دادین.