ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پسندم آنچه را جانان پسندد.

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دیروز مستر تصمیم بسیار خفنی گرفت که منو شوکه کرد.

یک  تصمیم خیلی خیلی خفن! :/

و با وجود خفن بودنِ تصمیمش و شگفت‌زدگیم، 

وقتی حرف‌هاش و دلایلش رو شنیدم مثل همیشه بهش افتخار کردم. :)


مستر میخواد از تحصیل دکترا انصراف بده! 

:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲۰)

۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۸:۴۷ پیـــچـ ـک
چرا؟ 
چی بوده که اولویت داشته به دانشگاه! و تو بهش افتخار کردیبی...😮
پاسخ:
مستر میگه هرجور حساب میکنه گذشتن از خانواده و کارش به خاطر مدرکی که بابتش انگیزه ی الهی پیدا نمیکنه ارزشش رو نداره.
میگه چرا راهی رو برم که اجری بابتش دریافت نمیکنم.
به خاطر بهبود شرایط شغلی شرکت کرد و الان میگه فهمیده که این نیت صحیح و الهی نیست.
البته با تمام دوست داشتنِ حرفهای مستر و اندیشه ش من موافق ترک تحصیلش نیستم. 
:(
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۲ جناب منزوی
موفق باشند.  :)
پاسخ:
ممنونم. ان شالله.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۲ ملکه بانو
ان شاء الله که خیره
پاسخ:
ان شالله. ممنون.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۳ پیـــچـ ـک
برو بهش بگو درسا سخت بوده کم آوردی چرا قلمبه سلمبه حرف میزنی!خخخخخخخ

شوخی بوداا...
پاسخ:
:))) شوخی بود ولی همینو جدی بهش گفتم :)))
باز توجیهم کرد:/
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۴ سِـــــــد جَــــــواد
دکتری
اگر بگیرمش
خیلی ها رو خط خطی میکنم
پاسخ:
کیا مثلا؟
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۳ کرگدنِ بنفش
خوب کاری میکنه از اونجا انصراف بده :) 
نمیدونم دلیلشون چی بوده 
ولی اون شهر به درد این مساله دکترا نمیخوره کلا 
پاسخ:
:دی
تو هم هی نفوس بد بزن :))
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۷ مامان محمدمهدی
ای بابا
ناراحت شدم
بهشون بگو که باید اتفاقا امثالهم برن دانشگاه 
میتونن حالا نیتشونو الهی کنن...
پاسخ:
هرچی میگم میگه ارزش نداره :((
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۹ مامان محمدمهدی
شما واتس آپ چک نمیکنی؟!
امروز یه جایی بودم و به یاد شما و عکس فرستادم که سین نشد:)
پاسخ:
ندارممممم. حالا میام باز.
گوشیم که ریست شد از بین رفت.
ممنون عزیزم میرم ببینم.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۰ سِـــــــد جَــــــواد
لیبرال ها
حوزوی ها 
غرب زده ها
پاسخ:
لیبرالها و غربزده ها که معلوم الحالند ولی با تمااام گلایه های خودم از حوزه و حوزویها نمیشه همه شونو با یه خودکار خط خطی کرد(همه رو به یه چوب روند! :)
ان شاء الله خیر باشید!
پاسخ:
ان شالله. ممنون.
باریکلا به این حجم از مآل اندیشی ...

پاسخ:
بعله! مآل اندیشی گریبان‌گیرمون شده! 😐
من که حقیقتا ناراحت شدم از این که خودم همچین حساب کتابی نمی تونم بکنم توی تصمیماتم :)

پاسخ:
جدی دارین میگین یا شوخیه؟
اونجا که نوشتین تصمیم خفن فکر کردم با بچه ها و شما میخواد اربعین راهی بشه :))
پاسخ:
آرهههه اینم میتونه یه تصمیم خفن باشه.:دی
ولی انصافاً خفن تر از اون اینه که بخواد ترک تحصیل کنه و بعدم تنهایی راهی بشه! :((
باز مستر شما یه مرحله رو رد کرده، من نتونستم راضیش کنم که حتی امتحان بده
و گرچه بارها به این نتیجه رسیدم که تصمیمش درست بوده ، ولی باز هرازگاهی افسوس میخورم که چرا بیشتر تلاش نکردم تا قانعش کنم
پاسخ:
راس میگی؟
ینی منم پشیمون میشم اگه قبول کنم؟
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۱ سِـــــــد جَــــــواد
نه دیگه ما که همه رو خط خطی نمیکنیم
این ها مد نظرمه: 
متحجرها
 تنبل‌ها
 منجمد الفکرها
احمق ها
پولکی ها
سکولار ها
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
پس پیش به سوی دکترا :)
ان شالله موفق باشین.
خب خیلی مسترافتخار برانگیزی دارید
من هر روز درس میخونم و هرروز به خودم میگم واقعا من نیتم الهیه یا تهش واسه خودم قدرت و ... میخوام :(((
پاسخ:
حالا خودتونو متهم نکنین. ولی خب این حساب و کتاب کردنها خیلی خوبه مخصوصا اگر به تصمیم درست منجر بشه. آخه گاهی میدونیم کارمون بی ارزشه ولی جرئت شناکردن برخلاف جریان رو نداریم و ترجیح میدیم با همون جریان بریم جلو.
که اینم تمرین میخواد دیگه.
یک بار بشینین تمام انگیزهای مثبت و منفی از تحصیلتون رو برای خودتون بنویسین تا از این حس و حال دربیاین :)
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۴:۴۴ دستگاه جوجه کشی ایران جوجه
پسندم آنچه را جانان پسندد واقعاً جمله زیبایی بود مرسی از تو ادمین https://iranjooje.com اینم آدرس سایت منه تو کار جوجه کشی هستم یه سری بزن رفیق
پاسخ:
پرورش مرغه یا جوجه کشی؟
من پرورش مرغ دوست دارم!
حساب و کتاب که هست ولی اعتماد به حساب و کتاب ها نیست انگار
لامصب نفس ورژن های عجیب و غریبی داره...
پاسخ:
آره می فهمم چی میگین 😐
۱۴ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۵ دکتر یونس
حالا که نصف راه رو رفته و شاخ غول دکتری رو شکسته. خب نیتش رو تصحیح کنه و ادامه بده. به نظرم این شک و تردید کار شیطونه. کیه که ندونه در حال حاضر بچه مذهبی باید درس بخونه و بره بالا؟ حتی آقا این دفعه به بچه ها گفته بودن جوونای حزب اللهی اگر میخوان صداشون شنیده بشه باید متخصص باشن و کرسی های دانشگاهی رو بگیرن. خب وقتی فرمانده داره میگه برو جلو! سرباز نباس بگه با نیت الهی شمشیر نکشیدم پس خدافظ!! 
اشتباه منو تکرار نکنه. من پشیمونم. با همین توجیهای الکی و عرفانی و الهی! تخصص رو عقب انداختم. اگر خونده بودم الان تموم شده بود و داشتم فوق میخوندم. شیطون کارش همینه..
شیطون 99 تا راه درست میذاره پیش پای آدم تا تو صدمی آدم رو کله پا کنه. به نظرم این وسوسه و حرف شیطونه. برش گردون سر درس بابا. 
پاسخ:
خب آقا گفتن متخصص شو که از تخصصت استفاده کنی که کرسی دانشگاه رو بگیری یا تو شغلت بالا بری.
مستر کارمند رسمی سازمانشونه. کرسی دانشگاه بگیر هم نیست چون اصلا اهل تدریس نیست. تخصصش هم مهندسیه که دکترا و ارشدش تو تخصص شغلیش اثری نمیذاره. چون تخصص شغلیش بیشتر از علم آکادمیک بینش میخواد.
برای همین چیزاست که میگه دکترا اتلاف عمر و سرمایه است و نوعی از مدرک گراییه.
۱۴ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۸ دکتر یونس
منظورم از ارتقا علمی شنیده شدن بهتر صداش در دانشگاه، محل کار یا جامعه است. شاید در تخصص شغلیش اثر نگذاره که در پایه حقوقی تاثیر داره ولی منظورم اون حاشیه امنیتی هست که مدرک برای فرد ایجاد میکنه. بخوای یا نخوای ما داریم در همین جامعه مدرک گرا زندگی میکنیم! اتفاقا برای این جامعه مدرک گراست که باید مدرک هم داشت! وگرنه در حکومت مومنین مدرک تنها به کار نمیاد. زمان جنگش یکی از بهترین و کار درست ترین فرمانده های یکی از لشگرا یه جوون زیر سی سال بود که سطح تحصیلاتش سیکل بود وبچه های لشگرش که ازش بزرگتر یا کوچکتر بودن براش جون میدادن!
 اینجا و وسط این آدما باید مدرک داشته باشی. باید بری بالا و تازه وقتی رفتی بالا مواجه میشی با یه مشت ژن خوب که به برکت آقازادگی از فلان دهات در اروپای شرقی مدرک گرفتن و برگشتن روی صندلی مدریتشون جلوس بفرمایند! قضیه قضیه ی نجات انقلاب و آینده جمهوری اسلامیه بعد شما راجب اینکه نیت من برای ثبت نام دکتری صدددددر صد الهی نبوده نگران هستید! خب نیت رو تغییر بدید باباجون.
پاسخ:
حرفت درسته ولی من متاسفانه نمیتونم ویژگیهای شغلی مستر رو توضیح بدم.
منم نظر شما رو دارم و خود مستر هم به همین دلیل شرکت کرد ولی حالا با توجه به تغییرات سازمانیشون و ویژگیهای شغلش اینها رو نمیپذیره و مثلا میگه خانواده م و سلامت روان بچه هام مهم تره تا رسیدن به چیزی که حتی باعث ارتقای کرسی من هم نمیشه. میگه اینجا همه‌چیز سلیقه‌ایه و من از خانواده‌م بزنم که به چیزی برسم که معلوم نیست موافق سلیقه‌ی آقایون باشه؟  :/

حالم گرفته است.