ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

خیانت و رذالت.

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

اگر امروز بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل بکنیم ولی به این خاطر که دولت در دست ما نیست این کار را نکنیم، تا بعداً که خودمان قدرت را در دست گرفتیم آن مشکل را حل کنیم، این کار نه تنها خیانت و بلکه رذالت است.



+سعید جلیلی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۸)

۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۳۴ پیـــچـ ـک
در تایید پست: 
از کجا معلوم تا اون موقع زنده باشیم اصلا؟؟
تازه قدرت یعنی چی؟ 
امکان رفع مشکلات مردم همون قدرته دیگه...
سلام
خوبی؟!
پاسخ:
دقیقا همینطوره.

سلام عزیزم تو خوبی؟ جوجه ها خوبن؟ :)
حرفت سنگین و منطقی بود ....
پاسخ:
@دکتر جلیلی.
:)
خخخخخ به هر حال تو بیانش کردی  
پاسخ:
😉

بهش بگو
دستت باشه هم هیچ کاری ازت برنمیاد :)
یا بگم بعید میدونم بر بیاد
پاسخ:
باشه. ببینمش میگم بهش. یا به یکی میگم بهش بگه.
دم دکتر گرم

سلام آبجی خانوم :)
پاسخ:
سلام. راستی الان یادم اومدجواب سوالتون تو پاسختون به کامنتم "خیر یادم نیست" می باشد.
شما یادتونه؟
اوهوم

گفتم :
ای که حال دوست میپرسی سلام
خواهر  خوب  بیان ، لوسی  سلام
پاسخ:
آرهههه اینو یادمه 😊
بازم خوشا به حال شماها که شاعری بلدید. :)
دقیقاً همون حرف جناب دچار.

+
بماند ایشون یه کار تو کردستان بهشون محول شد از عهده اش بخوبی  برنیومدند.
حرف زدن آسونه ولی عمل کردن به اون کار مهمه!


سلام‌
پاسخ:
منم همون جواب😉
حالا چه کاری بود؟
البته این که از عهده ش برنیومدن هیچ خدشه ای به این حرف وارد نمی‌کنه. حرفش حقه.

سلام. :)
حرف حق رو منم بلدم بزنم :))
سخنران بودن خیلی آسونه :)
عمل کردن به اون سخنان و اون حرفای حق  سخته و از عهده هر کسی برنمیاد :))



+

بدلیل ... خصوصی میگم چه کاری ؟!:))
ببخشید ویرایش شد :)
ویرایش شد که شما رو  بیشتر از این ناراحت نکنم‌:)

پاسخ:
حالا مگه ایشون از کاری دریغ کرده؟
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۲ جناب منزوی
دقیقاً
پاسخ:
بله. دقیقا.
من شخصیت سعید جلیلی رو همیشه دوست داشتم...
اما هیچ وقت در ذهنم بت نبود... احتمال خطا هم همیشه به کارهاش میدادم...
اما حجم دشمنی ها و کینه ها و سوء ظن ها نسبت به ایشون رو اصلا طبیعی نمیدونم...

اصلا طبیعی نیست نسبت به کسی که هیچ وقت قدرت آنچنانی ی در دستش نبود این همه هراس وجود داشته باشه...

به عنوان یه پدیده ذهنم مشغولش هست جدا
پاسخ:
بله. ایشون متخلق به صفات و اخلاق حسنه هستند. و کاملا مُصر و عامل به ارزش‌های انقلاب.
البته در حوزه ی سیاست و اقداماتشون اونقدرها پیگیر نبودم چون هیچ‌وقت قدرت جدی‌ای نداشت ولی به لحاظ شخصیتی انصافا یک شخصیت نیک‌سرشت و باتقواست.


دقیقاً منم موندم این همه دشمنی و سوءظن از کجا میاد؟ برای کسی که هیچ‌وقت کاره‌ای نبوده.
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۷ فاطمه سادات داوری
بله منم با این حرفت موافقم
پاسخ:
@دکتر جلیلی.
:)
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۹:۵۵ مامان محمدمهدی
تکبیر🙂
پاسخ:
😁😁
۱۷ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۲ مامان محمدمهدی
میخواستم بهت تبریک بگم از خیلی وقت پیش، فرصتش جور نمیشد 
دیگه الان جور شد حالا بگو نبریک بابت چی؟:
بابت خواننده هات
خیلیهاشون خیلی مطالب میدونن در خیلی زمینه ها و این عالیه و البته فکر کنم اینکه خواننده هات اینطورین به خودت هم برمیگرده چون مثل خودتن، حتی مخالفاشون هم مخالف درست و حسابین و محض مخالفت حرف مخالف نمیزنن
و کلی مطلب و حرفهای نو از همین کامنتهات یاد میگیرم
اهل تعریف الکی هم نیستم و اصلا بلد نیستم، همونطور که میشناسیم 

پاسخ:
وای ممنونم. آره واقعا منم به این افتخار میکنم. و این تبریک برای همه‌مونه.
و البته که خودت هم بین باسوادهای وبمی‌. هاااا 😍😍
شاید :|
نمی‌دونم چرا تاییدش زیاد برام راحت نیست.
پاسخ:
واقعا منم نمیدونم چرا! و کامنتت برام عجیب بود!
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۶ آقای مُرَّدَد
سلام یعنی الان خودش به حرف خودش عمل خواهد کرد؟ آدم مخلص حتی همین حرف هم نمیزنه. آستینشو بالا میزنه...
پاسخ:
شایدم عمل میکنه ولی پیش‌فرض اول رو نداره. یعنی کلا کاری ازش برنمیاد! نمیدونیم که.
۱۹ مهر ۹۷ ، ۰۳:۰۲ آشنای بی نشان
این حرفش رو خیلی وقت پیش خونده بودم و عالی بود به نظرم
پاسخ:
واقعا حرفش درسته.
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۰ رد انگشتان من
حرفش کاملا درسته و کاش به گوش خیلیا می رسید ولی چون ما متاسفانه به اسم ها حساسیم ، نه به حرف ها، تا میبینیم اسم سعید جلیلی یا امثالهم پای این حرف ها خورده سه سوته موضع می گیریم در مقابل حرف هاش ...
پاسخ:
منم کاملا با شما موافقم.
۲۱ مهر ۹۷ ، ۲۱:۲۹ بانو فاطمی
سلام
ما همه مان دولت داریم و حکمرانی می کنیم. در هر سطحی و با هر زیردستی.. ولو زیردستت یک کودک خردسال باشد یا حتی، نفست..

دقت خوبی است تامل کردن روی همین مساله و شیوه حکومت داری و دولت داریمان..

ممنون از این تذکر زیبا

قلب و دلتون پر نور الهی
دولت هاتان را مهدوی، مدیریت کنید الهی.
پاسخ:
کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته.
به یاد این افتادم 😊