ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

‌انا لله و انا الیه راجعون

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ق.ظ

رفتار ما در زندگی 

تابعی است از درک ما از لحظه‌ی مرگ و جهان پس از آن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۲)

دوست دارم به خودم بگیرم این حرف رو و برم توی بحرش ولی حیف که کشتی ندارم...
پاسخ:
من دارم. هرچند زورقی بیش نیست.
داشتم رادیو گوش میدادم آخوند میگفت وقتی علامه مجلسی بحارالانوار را نوشت یکی از علمای بعدی کتاب سفینه البحار رو نوشت. یعنی میگفت با کشتی باید وارد دریای بحر شد.
دریای بحر قشنگ بود :)
پاسخ:
:))
جالب بود ولی گر نبود مشربه از زر ناب، با دو کف دست توان خورد آب 😊
این که من فکر کنم امروز روز آخره پس بدو که آخر شب از خودت راضی باشی؟!
پاسخ:
هرچند که این تصور در کاهش اتلاف وقت آدم موثره و  انسان رو برای افتادن روی سیکل بازخور مثبت کمک میکنه اما منظور اینه که هر رفتاری ناشی از این درکیه که ما از آخرت و لحظه مردنمون داریم. کسی که خودش رو از خدایی بدونه که لاجرم به سوی او باز میگرده در تمام رفتارهاش این رو در نظر میگیره(الذین یظنون انهم ملاقوا ربهم) و کسی هم که چنین تصوری نداره این رو در زندگیش بروز میده. بیخیالی، خوش گذرانی،  غم و غصه و یا شادی مفرط و امثالهم.
همین برداشت شما هم به درک آدم وابسته است. کسی که مرگ رو عندالمطالبه(😁) بدونه ممکنه صبح تا شب هم بدوه تا با مرگ غافلگیر نشه.
کلا معیار مناسبی برای محک زدن رفتارهامون و باورهامونه. چون سطح رفتارمون سطح باورمون از اون فضا و اون اتفاق رو نشون میده.
ترسیدم دختر خوب با این تیترت!!
پاسخ:
قبلا این آیه رو نوشته بودم رو هود چسبونده بودم. خاله‌م وقتی دید گفت چرا انرژی منفی میدی؟ 😑😐

+ممنون از مهربونیت و عذرخواهم😚😚
وقتی ما اومدیم تیتر نداشت پست ...
پاسخ:
بله بعدا اضافه کردم. :)
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۹ صبورا کرمی
چه پست تفکر برانگیزی...
پاسخ:
اوهوم..🙄
آخه امروز اول صبح این توییت رو خوندم
ذهنمو درگیر کرده :)

یکی از سخت ترین دل کندن ها حذف کردن شماره تلفن کسی که از دنیا رفته از تو موبایله.
پاسخ:
آره من تجربه‌ش رو داشتم. تازه چندبار هم بی هدف زنگ زدم بهش!
ولی وقتی گوشی رو عوض کردم شماره‌ش رو منتقل نکردم.
خدا اموات و احیا رو بیامرزه 
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۲ ... به دنبال حقیقت ...
خب چه تیتریه آخه...فک کردم چی شده!!! :)
پاسخ:
:)
خواستم از کلیشه‌های ذهنی جدا بشین😊

چی شد به این پست رسیدی یهو؟ 
پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم.
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۷ سِـــــــد جَــــــواد
اگر بعد مرگ فنا بود از بند تعهد راحت میشدیم و به طغیانگری انسانیمون میپرداختیم
حیف که نیست :(
پاسخ:
می‌فرماد اگر خدا نبود همه‌چیز حلال می‌شد.
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۵ جناب منزوی
عنوان تکان دهنده ست
آدم وقتی میره قبرستون هرچه تعلق به امیال داره اون رو کور میکنه ولی وقتی از قبرستون بزنه بیرون فراموش میکنه که انا لله و انا الیه راجعون. بنظرم لازمه انسان کفن بخره و هر روز به کفنِ خودش نگاه کنه شاید آدم بشه.
پاسخ:
آره. من کفن دارم ولی واااقعا جرئت نمیکنم حتی نگاهش کنم. میترسم در جا بمیرم! باورتون میشه؟ 😑
این در حالیه که علما و فضلا و صلحا قبر هم خریده بودن تو قبرشون میخوابیدن!
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۵۵ جناب منزوی
من که ندارم، ولی اگه داشتم مو رو بدنم سیخ می شد چون همین الان یه لحظه تنم لرزید. باور می کنم
پاسخ:
آره خیلی وحشتناکه. خیلی. ممنون درک کردین معمولا به خاطر این حس سرزنش میشم!