ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دل من غصه نخور، یه روز آقاتو می‌بینی.

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

آقای ما بر ما منت نهاد،

و ان شالله فردا روضه‌ی اربعین برگزار میکنیم.

و زیارت اربعین تو خونه‌مون قرائت میشه.

این پست رو با اشک می‌نویسم.

با اشک ناشی از خوندن کامنتِ یکی از بزرگوارترین‌های بلاگ،

که برام اینطور نوشتن.(کلیک کنید)



+آقای من!

ما که نبودیم، رنجی نبردیم، صبری نکردیم، دردی نکشیدیم، فقط راهیانِ مسیر نور رو با حسرت بدرقه کردیم.

و اینکه کسی که هرگز منو ندیده به یاد من باشه فقط و فقط از کرم شماست که چشم بر سیاهی دلِ من بستید. من عذر می‌خوام بابت همه‌ی کارهایی که قلبتون رو آزرده و ممنونم به خاطر منت‌های بیشماری که شاید به واسطه‌ی فرزندانم بر من نهادید.

ای کاش از نورِ اون مسیر در دل همه‌ی ما حرارتی ایجاد کنید.

حرارتی که تا قیام قیامت سرد و خاموش نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷
لوسی می

نظرات  (۹)

ان شاء الله سال دیگه همین موقع به همراه خانواده کربلا باشید
پاسخ:
ان شالله. شما هم همین‌طور.
۰۷ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۰ جناب منزوی
سلام
خدا خیرش بده
اجرتون با سیدالشهداء
روضه هم قبول باشه، دعامون کنید.
پاسخ:
سلام. 
زیارت همه مقبول باشه ان شالله.
سلامت باشید.
قبول باشه ازتون
پاسخ:
ممنون عزیزم ان شالله خدا از همه قبول کنه.
۰۷ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۸ ... به دنبال حقیقت ...
ما که سوزوندیم...
زیارت شما قبول
همین که نیت داشتید و دلتون با حسین همراه بوده یعنی میشه بهتون گفت زیارت قبول
پاسخ:
چی رو سوزوندین؟
ان شالله این توسلات رو از همه قبول کنند.

سلام

می دونم که ربطی به  این پست نداره

اما

اگر دوست داشتی وبلاگم رو دنبال کن .

پاسخ:
سلام. همون جمله اول!
و چقدر خوبه داشتنِ همچین دوست‌هایی :)
واسه منم توی مراسمتون دعا کنید.
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی.
حاجت روا باشی.
۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۲۶ ... به دنبال حقیقت ...
خودمون رو...
عمرمون رو...
پاسخ:
تا وقتی زنده هستیم یعنی چیزی نسوخته! :)
۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۰ ... به دنبال حقیقت ...
...

راستی امروز تو ذهنم بود بهتون یه کتاب رو معرفی کنم
انسان در دو فصل
استاد علی صفایی حائری

توی این کتاب به بررسی روش های تربیتی انسان ها در دو دوره ی قبل از بلوغ و بعد از بلوغ می پردازه
و نگاهش فوق العاده است خصوصا در باب برخورد با کودکان 
و حتی این نکته که یه بار شما فرمودین در مورد سوال بچه ها در خصوص امام حسین رو مطرح می کنن.
همین...
دعامون کنید لطفا
پاسخ:
متشکرم.
خیلی متشکرم. تعریفش رو شنیده بودم.
همچنین. ما محتاج دعاییم.
قبول باشه
خیلی دوست داشتم یه پست از کربلارفتنت بخونم، انشاالله به زودی

پاسخ:
خدا ازت بشنوه خواهر!
ان شالله روزی شما باشه😊