ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

استفاده بهینه از امکانات موجود.

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

چند وقت پیش یک کارگاه آموزشی تو تهران برگزار می‌شد و خیلی دوست داشتم تو اون شرکت کنم و تنهایی نمی شد رفت و اینها(یادتونه؟)

به خاطر تغییرات کوچکی که در برنامه‌م ایجاد شد(مثل همیشه!) اون دوره رو بی‌خیال شدم و جدی نگرفتم.

چند وقت پیش دیدم واقعاً یاد گرفتنِ مباحث این موضوع و شرکت در کارگاهِ مذبور در ارتقای سطح رزومه‌م اثرگذاره، دوباره افتادم دنبالش و دیدم هفتم و هشتمِ آذر یه کارگاه دیگه برگزار میشه.

قیمتش ۶۰۰ تومن. 

گفتم این بار دیگه حتماً شرکت میکنم.

چند جا سرچ کردم دیدم بخشی از کتاب مربوطه از سایت اصلی شرکت رایگان دانلود میشه.

و یه ویدئو آموزشی در یک سایت دیگه بود با آموزش شش ساعته و قیمت ۱۷ تومن! فکرشو بکن! :/

خب طبیعتاً اونو تهیه کردم و الان من با حدود ده ساعت کار در منزل تو اون زمینه نسبتاً کاربلدَم و میتونم برخورداری از این مهارت تو رزومه‌م ادعا کنم. :)

و مطمئنم اون کارگاه هم منو نهایتاً در همین حد متخصص می‌کرد! و قیمتش هم به خاطر مدرک معتبرشه که بالاست. شاید یه روزی برم مدرکشم بگیرم ولی الان کارمو خیلی خوب راه میندازه.

دقیقاً این اتفاقی که برای پایان‌نامه‌م افتاد و خودجوشانه نرم‌افزارهای خوبی یاد گرفتم.

خواستم بگم اگر شما هم مثل گذشته‌ی من هستید و فکر می‌کنید برای آموختن و رشد مهارت‌هاتون باید معطل زمان آزاد و دوره‌ها و کارگاه‌ها و معلم‌ها باشید سخت در اشتباهید!

خیلی متاسفم از اینکه اینقدر الکی تا الآن وقتمو هدر می‌دادم وگرنه ده تا مهارت و نرم‌افزار تا الان یاد گرفته بودم! :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۲
لوسی می

نظرات  (۵)

آره واقعا
امروز و فردا کردن خیلی  روحیه ی بدیه
پاسخ:
و عدم استفاده از زمان‌های پرت.
۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۷ جناب منزوی
سلام
خیلی از آموزش ها تو دنیای مجاز رایگانه که واقعاً راه انداز هستش، اما همونطور که گفتید یه عده بخاطر مدرک گرون میگیرن.
پاسخ:
سلام. بله دقیقا اینطوره‌.
۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۴ مردی بنام شقایق ...
سلام
یه سایتی هست به اسم فرانش

ازین دوره های آموزشی مدون و آموزشی تو رشته ها و کارهای مختلف خیلی داره و با هزینه کم خیلی چیزا آدم میتونه یاد بگیره

پاسخ:
سلام. خیلی خیلی ممنونم بابت این معرفی ارزشمند. :)
ضعف اراده و کنترل درونی ضعیف منجر به عدم استفاده از فرصت ها میشه
من عمییقا دچار این مشکلم :/

+حضرت امام در کتاب چهل حدیث می فرمایند ارتکاب معاصی انسان رو دچار ضعف اراده میکنه :((
پاسخ:
منم دچارم :(
درجات انسان به درجات عزم و اراده‌ی اوست.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۹:۱۱ مامان محمدمهدی
👏
پاسخ:
:)