ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

‌‌

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ب.ظ

خونه مامانم بودیم.

گل پسر اصرار داشت کارت‌های بازیشو مرتب روی هم بچینه.

مامانم به گل پسر اشاره کرد و به من گفت: وسواسه که وسواسه!

گل پسر گفت: نههه! وسواسِ الخَنّاسه! 

:))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۱)

عزیزم :)))
پاسخ:
😍😍
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۱۷ صبورا کرمی🦄
وای خدا باید اینو تیکه تیکه کرد و خورد 😂😁😍😍😍
پاسخ:
:))
آروم باش اینقدر خشونتم لازم نیستا 😂😂
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۲۶ جناب منزوی
خدا حفظش کنه
پاسخ:
ممنونم.
ای جااان 
پاسخ:
😊
جانتون بی‌بلا.
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۱ پیـــچـ ـک
:))))
کاش صداشم بود. ههههه
پاسخ:
^_^
حالا یه بار صداشم میذارم :)
کامنت صبورا :)))))
راست میگه -__-
بچه ها خیلی خوبن ... گاهی من به خواهر زادم و برادر زاده هام میگم حرف نزنید دیگ دیونه میشم 
خیلی عشقن..جیک جیک میکنند:))
پاسخ:
آره واقعا حرفها و نگاهشون به مسائل کاملا خارج از کلیشه‌های ماست.
خدا حفظش کنه براتون
پاسخ:
ممنون از لطف شما.
۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۳ مامان محمدمهدی
عزیز دلم😘
پاسخ:
😊😍
سوره ناس رو حفظه؟؟!!  فقط سه سالشه که!!!


افرین به این پسر نکته سنج و البته منظم.
پاسخ:
آرههه حفظه ^_^
راستی اون رمانی که گفته بودمو واسه پسرتون خوندین؟خوشش اومد؟
پاسخ:
نه متاسفانه و کامنتتونم گم شد. رمان چی بود؟
رمان تیدا زاده ی نور یا تاریکی
پاسخ:
ممنون ^_^