ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

همزیستی مسالمت‌آمیز انسان و حیوان.

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ق.ظ

دانشگاه ما یکی از نادرترین زیست‌بوم‌های جانوریه.

و من بارها نمونه‌های بسیار زیبا و کمیابی(کمیاب در زندگی شهری) از موجودات زنده رو اینجا دیده‌م و کلاً فضای خوبی برای زندگیِ حیواناته!

آبانِ دوست داشتنی رو با یک مسابقه به پایان می‌بریم!

اینجا تریای نزدیک دانشکده‌ی خواهرم و یکی از پر رفت و آمدترین معابر دانشگاهه.

به من بگید چند موجود چهارپا در تصویر مشاهده می‌کنید؟

اگه شاخ بیان بودم الان اسپانسر و جایزه هم داشتیم. :(

و در اون صورت من عمداً مسابقه رو ساده طرح کرده‌ بودم که همه‌تون برنده بشین. :)

دیگه کمبودها رو بر ما ببخشید. :)



+یه بار هم باید موقع گذر از جلوی سلف‌های غذاخوری عکس بگیرم!

+یکی از رفقای خواهرم شهردار شده! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱۶)

6 تا

مثل دانشگاه ما 
اونا که بنظرم جهش ژنتیکی هم گرفتن بس که بچه ها بهشون سوسیس و کالباس دادن یک دیوونه بازی هایی در میارن اون وسط که بیا و ببین😁
البته یه مدتی هم یه سگ به جمعشون اضافه شده بود اونم واسه خودش همون گوشه میخوابید 😂
پاسخ:
احسنت.
دست و جیغ و هوررررااااا :)

:)))
سگه باحال بود.
ما اینجا روباه و موش خرما هم دیده‌یم. :/

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۰:۴۰ آقای مُرَّدَد
اون شاخ بیان و اسپانسر و سوالهای راحت متلک به یکی از مسابقات تلویزیونیِ یکی از سلبریتی ها نبود؟ :D  عکس هم باز نشد
پاسخ:
:دی


+چرا باز نشه؟ درسته‌ها! :/
یاد دانشگاه خودم افتادم. چند تا گربه چاق دم سلف داشتیم. حسابی نونشون تو روغن بود‌. از آدم جماعتم اصلا نمی ترسیدن. گاهی برای رد شدن بساطی داشتیم
پاسخ:
اینا لاغر های دانشگاهن ولی واقعا ۶ تا تو یه کادر نوبره!
۶تا حیوان اونم از نوع لوسش
پاسخ:
احسنت.
دست و جیغ و هورا :)
ببخشید که جایزه‌مون اینطوریه. قرار نبود آقایون هم برنده بشن :دی
شرکت نمیکنم
پاسخ:
سخت بود یعنی؟ :(
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۳ جناب منزوی
سلام
جایزه اش چیه ؟ :)
به آذر هم سلام عرض می کنیم.
پاسخ:
"احسنت."
به همراهِ "دست و جیغ و هورررراااااا :)"

آذربانو هم سلام میرسونه.
۱. خواهرتم همون دانشگاه خودته که! خرخونها! نه راستی تو خرخون نبودی :) اون چی؟ 
۲. مامانم دیروز بود فکر کنم گفت خدایا نوه های من تو نسلشون تیزهوش نباشه! ولی درسخون و تلاشگر باشن (موافقم باهاش هر چند تیکه سنگینش من بودم و داداشام) 
۳. همچی گفتی نادر به قول واران برو عامو اینا که همشم گربه ان که مثل دانشکده ی ما 
۴. خونتون تا اونجا نزدیکه ولی انگار :) 

پاسخ:
۱. آره همینجاست. تازه دانشجوی دکتراست. :دی 
و آره اون درسخون تر از منه. خرخون نمیتونم بهش بگم ولی درس‌خونه.
۲. منم موافقم باهاشون.
۳. اینا که نادر نیستن ولی اینکه ۶ تا گربه تو یه کادر باشن نوبره دیگه. نادرهایی که گفتم روباه و موش خرما و انواع پرندگان بود :))
۴. از کجا چنین حدسی زدی واقعا؟ :/
شیش تا؟😁
پاسخ:
احسنت.
دست و جیغ و هورررراااااا :)
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۳۰ مامان محمدمهدی
من ٦ تا دیدم
پاسخ:
احسنت.
دست و جیغ و هورررراااااا :)
آیا من به درستی یک میمون در عکس میبینم؟!!!
پاسخ:
نه دیگه خدایی جنگل که نیست دانشگاهه! :)))
هرچند ما روباه و موش خرما هم دیدیم ولی میمون دیگه زیادی خاصه :)))
سلام (:
با اینکه دیر اومدم اما منم شش تا رو دیدم (:
حالا ما یه همچین بساطی رو با ملخ داشتیم یه مدت در اتاقامون رو از ترس ملخ میبستیم که نیان سراغمون هعیییی چه روزایی بودن اون روزا
انقدددددر دلم تنگ شده برای روزای خوابگاه ....

پاسخ:
وااای ملخخخخخ؟
من بودم سکته رو زده بودم درررر جا!
نه اصلا اساسا با  حل معما میانه خوبی ندارم
پاسخ:
البته که این معما نبود و خیلی واضح بودن چهارپایانش.
ولی من برعکس شما عاااشق معما و درگیر شدن باهاشم. البته مشروط به سرکاری نبودنش!
اره قم تو بعضی فصلا انگار ملخا حمله میکنن 
بعد ملخ کوچیک نه ها ملخای درشت و بزرگ 
اصن یه وضعی 
منم میترسیدم شدید...

پاسخ:
خیلی وحشتناکه :((
نتم ضعیفه عکس باز نمیشه ولی 6 تا:))
پاسخ:
:)))
دست و جیغ  و هوراااای چند برابر برای حدس دقیقت:)))
۰۱ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
تازه توی دانشکده کشاورزی کرج یه طوطی های قشنگی دارررررره ^____^
ما هم دانشگاه مون شغال و روباه و سگ و گربه و این ها داشت
موش خرما چیه?
پاسخ:
آره اینجا هم پرنده‌های خوشگلی داره ^_^
یه چیزیه بین راسو و موش. :)
یه سرچ بزن موش‌خرما، خدنگ.
عکس باز نشد ولی 6 تا:دی
پاسخ:
:))
احسنت بما وجدتهم :))