ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

روزنوشتِ بی‌خاصیت.

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ب.ظ

دیروز رفتم یونی یکی از استادها رو ببینم دوبار رفتم ببینمش، که میسر نشد.

دفعه سوم گفت فردا بیا.

امر۱وز در نهایت خستگی رفتم دانشگاه که خدا خیرش بده اصلا نیومد و من باز فردا باید پاشم برم! 

این استادمون خیلی دقیق و منضبطه و مطمئنم که قرارشو فراموش کرده وگرنه میومد.

اما خب واقعا نامردیه که برای پنج دقیقه حرف زدن سه بار مجبور بشم برم یونی.



+دیروز که این جناب وقت ملاقات نداد رفتم استاد عزیز خودم رو ملاقات کردم و کلی ازش انرژی گرفتم. وعده‌های جذابی هم برای کار بهم داد که حتی اگر هیچوقت محقق نشه با پیشنهاد دادنش هم منو مدیون خودش کرد.

بعدم رفتم سرِ افتتاحیه‌ی یه کار دیگه.

ببینم بالاخره از میانِ این همه پیشنهادِ کارِ یهویی، کدومش برای ما نون و آب و رزومه میشه!

:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۴ بابای نرگس
انشالله هرچی که خیره براتون رقم بخوره...
پاسخ:
ان‌شالله واقعا دعا لازمم.
۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۸ دخترِ بی بی
هرچی آرزوی خوبه مال تو...
پاسخ:
وای ممنون عزیزم :)
یونی چیست؟
دانشگاه؟
پاسخ:
بله دانشگاه.
جداً چرا بهش میگم یونی؟ :/
سلام علیکم
ان‌شاء‌الله ختم به خیر شود!
جمله‌ی زیر جدی بود یا ظنز:
«این استادمون خیلی دقیق و منضبطه و مطمئنم که قرارشو فراموش کرده وگرنه میومد.»
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم.
نه واقعا جدی بود :)
ولی سوال شما طنز حساب شده‌ای داشت که جدیت جمله رو باور نکردین ؛)
۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۶:۴۶ صبورا کرمی🦄
خیر برات پیش بیاد😊
پاسخ:
ممنونم عزیزم. برای شما هم.
university
من تا قبل پست شما فکر می‌کردم یه درسه
http://ritalin10mg.blog.ir/1396/11/21/%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%87

دقیقا از اینجا فکر می‌کردم یه درسه:)
پاسخ:
آره خب منم از روی یونیورسیتی می گفتم یونی. ولی سوالم از این بابت بود که چرا فارسی را پاس نمیدارم؟ :/
فکر کنم ایشون هم منظورش یونیورسیتی بودا!
نه چون عکس کتاب داشت فکر کردم,یه درسه
پاسخ:
:)
پس خوب شد من گفتم :)
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۳۲ مامان محمدمهدی
هعععییی دختر😉
پاسخ:
:)
واقعاً مطمئن نبودم که جدی است، اگر چه بنا بر لحن سخنتان، گزینه ی محتمل همین جدی بودن بود.
یک بار یکی از هم‌کلاسی‌ها پیام داده بود که «امروز رفتم دان». فهمیدم «یونی» را بومی‌سازی کرده‌اند.
پاسخ:
از بس که اینجور اساتیدِ منظم و حلال‌خور نادر و کمیابند! :(
دان گویا نیست. هست؟
هرچند یونی هم گویا نیست! :/
خدا را شکر سال‌هاست که نعمت همکاری با یک استاد بسیار منظم و مقید به اصول اخلاقی نصیبم شده است.
«دانشگاه» به نظرم آن‌قدر ثقیل نیست که نیاز به کوتاه‌شدن داشته باشد.
پاسخ:
میتونه جزو نعمت‌های خاصه‌ی الهی حساب بشه. :)
بله و برام جالبه که چی شد به یونی عادت کردم؟! :/