ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بحث عقیدتی سیاسی ممنوع!

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

نمی‌دونم کِی یاد می‌گیرم که این دوستان، اون دوستانی که من میخوام نیستن

و عقایدمو هرجایی نباید بگم.

یه کم مثبت‌تر بااااش دخترم!

سی ساله‌ت شده‌هاااا! :دی



+یاد می‌گیرم. :) قول میدم.

بحث عقیدتی سیاسی ممنوع!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۰)

یاد میگیرم اما فراموش میکنم😁😁
(با لحن امیرعباس کچلیک خوانده شود) 
پاسخ:
اون لحن رو نمیدونم چیه ولی جمله‌ کاملا به‌جاست :))
منم یاد می‌گیرم اما فراموش می‌کنم :(
سی سالت شده هااااا
یکم مثبت تر باش دخترم
یاد میگیری،قول میدم:)))
پاسخ:
من رو قول تو حساب میکنم :دی
یاد نمی گیری تلاش نکن :دی
من از 17 سالگیم بابام بهم گفته تو اگه یه روزی بری کارمند یه اداره بشه سه سوته زیرابت رو زدن بس که نمیتونی جلوی زبونت رو تو بحثای عقیدتی سیاسی بگیری :))))
دیگه ما هم چون هیچ تغییری نکردیم تو این 6 سال برنامه مون رو تغییر دادیم و نمیریم کارمند شیم :دی
پاسخ:
:)))
نه من به غریبه‌ها نمی گم چون جنبه‌شو ندارن :))
به دوستام میگم که با اینکه فهمیدم اونام جنبه‌شو ندارن نمیدونم چرا بازم میگم! :/
به یک نهنگ ۵۲ هرتز تبدیل شده‌م اصلا :((

دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا چی میشه پس؟
پاسخ:
نه از اون بابت. 
از این بابت که هرجایی لازم نیست نظر خودتو بگی.
من گاهی زیادی نظر میدم و غالبا هم مخالفتم رو اعلام میکنم که ضروری نیست چون متوجهِ چراییِ نظر من نمیشن و فرصت هم برای بحث عمیق وجود نداره.
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۷ آقای مُرَّدَد
سلام رفیق! 
برای امروز میخواستم یه مطلب بذارم از گلستان سعدی که مواجه شدم با این مطلبِ شما.
بهتر آن دیدم (ووواوو جمله رو) 
بهتر آن دیدم که برای شما به عنوان دیدگاه ارسالش کنم. شاید بی‌ربط نباشه.



گروهی حُکما به حضرتِ کسری دربه‌مصلحتی سخن همی‌گفتند؛ و بزرگمهر که مهترِ ایشان بود، خاموش.
 گفتندش: چرا با ما در این بحث سخن نگویی؟
 گفت: وزیران بر مثالِ "اَطِبااند" و طبیب دارو ندهد جز سَقیم را.  پس چو بینم که رأی شما بر صوابست، مرا بر سرِ آن سخن گفتن حکمت نباشد.

 چو کاری بی فضول من بر آید
 مرا در وی سخن گفتن نشاید
 و گر بینم که نابینا و چاه است
 اگر خاموش بنشینم گناه است

پاسخ:
سلام. بسیار زیبا و به‌جا.

اون جایی که رای بر صواب نیست هم میشه سکوت کرد. این رو بیشتر میخوام محقق بشه.
یه جورایی همون نابینا و چاه رو باید مراعات کرد فقط.
با اهلش و آدم به جاش خیلی هم خوبه بحث کردند,ولی در اکثر مواقع باید ساکت شی بقیه فیض ببرنند.

من الان یه چیز جدیدی دیدم(یعنی قبلا ندیده بودم شایدم دیده بودم حواسم نبود)

"یک لوسی میِ مهربان هستم که دارد رفته رفته پیر می شود :))"
:|
پس منم با این وضعم دارم رفته رفته میانسال می‌شم:|
پاسخ:
آره دقیقا. با کسی باید حرف زد که به جای موضع گرفتن در برابرت بتونه مسئله رو از دید تو نگاه کنه و بعد به جمع‌بندی و راهکار برسیم. نه اینکه فقط من بگم آ اون بگه ب!
و برام جالبه با وجود بیس عقیدتی مشابه هم سر جزئیات بحث میکنیم! :/


نه آقا شما هم دارین پیر میشین حواستون نیست :دی
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۳۵ محمدعلی ‌
این روزا خیلی دارم اینو تمرین می‌کنم! میشه اینطور تجسم کرد: با یک عدد نژادپرستی که کوروش‌پرستی هم در خونش هست، و بسیار هم خودباختگیِ فرهنگی داره (اصن نمی‌دونم چجوری این دوتا رو با هم ترکیب کرده :دی) و از اعراب متنفره و هر خزعبلی رو درباره‌شون  بشنوه باور می‌کنه، هفته‌ای شیش‌ساعت کلاس دارم! هم باید جلوی خنده‌م رو بگیرم، هم جلوی پوزخندِ تأسفم رو و هم گاهی باید تلاش کنم که آمپرم سر چیزای بدیهی نچسبه سقف. (البته اینجا آمپر چسبوندن به معنی خشم نیست. کلمه‌ی جایگزین ندارم :دی)
پاسخ:
استادتونه یعنی؟
نابیناهای کلاس رو هم دریابید البته. نیفتن تو چاه.
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

قدیمیا میگفتن جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت.


یا شایدم اینو میگفتن:
جز راست نشاید گفت هر راست نباید گفت.

یا شایدم این:
جز گفت نشاید راست جز گفت نباید راست...


خلاصه اینکه این جمله خیلی خفن و کاربردیه :)
پاسخ:
بسیار بسیار بسیار خفن و کاربردی.
ممنون.
سلام.
:))
پاسخ:
:)
۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ جناب منزوی
سلام
چرا آخه ؟ :)
بنظرم باید در بیان افکار و عقاید آزاد باشیم، اگر فکر یا عقیده غلط باشه، خیلی محترمانه و با دلیل منطقی میشه رد کنیم.
پاسخ:
سلام.
وقتی فضا فضای بحث نیست و اون شخصیت هم شخصیتِ بحث آزاد نیست و بیشتر تو رو به کفر متهم میکنه و بیشتر از آزاداندیش بودن منتظر تایید شدنِ جناح خودشه، خب بهتره خودتو ضایع نکنی و فضا رو هم خراب نکنی دیگه.