ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

و سکوت، پیچیده‌ترین قصه‌‌ی یک انسان است.

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ

حرفهایی هست برای گفتن،

حرفهایی که اگر گوشی نبود، نمی‌گوییم.

و حرفهایی هست برای نگفتن،

حرفهایی که هرگز سر به ابتذالِ گفتن فرود نمی‌آورند.

حرفهای شگفت، زیبا و اهورایی همین‌هایند.

و سرمایه‌ ماورائی هرکس به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد.

حرفهایی بی‌تاب و طاقت‌فرسا،

که همچون زبانه‌های بی‌قرار آتشند،

و کلماتش، هریک، انفجاری را به بند کشیده‌اند،

کلماتی که پاره‌های بودنِ آدمی‌اند.



+دکتر شریعتی.

+بابت بسته بودن کامنت‌ها عذرخواهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۲
لوسی می