ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

من امشب خسته‌ام پسرم...

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ق.ظ

گاهی به خاطر انسان بودن هم باید احساس ضعف و کمبود کرد،

به خاطر نداشتن دو بدن، دو آغوش، دو مغز، دو روح، دو زبان، دو لبخند و چهار چشم، و محدود بودن در قابلیت های انسانی که باعث میشه نتونی به هردو فرزندت در آن واحد خدمت رسانی کنی!

و آه از ظرفیت روانی پایین در هنگام مواجهه با این کمبودها...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲)

بار روانیش وحشتناک تر از بار جسمیشه

خیلی بده توی هر موقعیتی
پاسخ:
آره خیلی. دقیقا بار روانیشه که آزار دهنده است.
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۵ جناب منزوی
یه جور چالشه
پاسخ:
اومممم شاید!