ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

صدا کن مرا، صدای تو خوب است.

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ

دیشب صدای یکی از دوستان بلاگر رو خواب دیدم!

پای تلفن با هم حرف می‌زدیم و او از موفقیت من خرسند بود.

و عجب از صدای بی‌خش، صمیمی، آرام و گرمش که در خواب منو برای کاری تشویق و ترغیب می‌کرد.

گفته بودم که صداها چقدر منو می‌تونن مسحور کنن؟!

اونقدر که در ایام شباب چنین پیش‌بینی می‌کردم که ماجراهای عشق و عاشقی زندگی من،

از یک تماس تلفنی شروع خواهد شد! :)



+عنوان از سهراب عزیز.

خدا رو شکر من و مستر در نخراشیدگی و نتراشیدگیِ صدا، در سطح هم هستیم 😉

+امروز از لحظه‌ای که با صدای زنگ راننده سرویس پسرک از خواب پریدم تا زمانِ سوار شدنِ پسرک به سرویس فقط ۸ دقیقه طول کشید! فکر کنم رکورد زدیم!😎

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۱۴
لوسی می

نظرات  (۲۰)

:)
پاسخ:
:)
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۳ کوثر متقی
سلام علیکم
احوالِ سرکار علیه(البه؟) سرحاش اومد؟
پاسخ:
سلام. الحمدلله ^_^
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۵۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

صدا خیلی مهمه :)

پاسخ:
سلام. خیلی :)
راستی آلبوم مشترک تون چی شد؟ :)
پاسخ:
در دست تکثیره :)
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۶:۵۰ بابای نرگس
چه جالب.
من با بو زندگی می کنم.
پاسخ:
عجب :)
قرار بود تکثیر نشه که!!
پاسخ:
نهههه! قرار بود به صورت زیرزمینی تکثیر بشه!
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۷:۴۴ ملکه بانو
سلام
خوبی؟
دلم تنگ شده بود
مواقع خواب موندن استرس زیادی به آدم وارد می کنه
کار چی شد؟ میری؟
پاسخ:
سلام. قربونت عزیزم ممنونم. دل به دل راه داره.
آرههه خیلی بده.

نه دیگه کار اداری رو بیخیال شدم.
صدا رو میشنون :))
پاسخ:
نکته انحرافی همین بود.
من صداشو خواب دیدم :))
شما توی خواب صداشو شنیدین :)

یا خواب دیدین صداشو شنیدین :)

یا حتی خواب دیدین باهاش حرف میزدین و صداشو شنیدین :))
پاسخ:
نهههه. توجه نکردین. من صداشو خواب دیدم :))
همین یه جمله‌ی من همه‌ی جملات شما رو در برمیگیره؛)
۱۴ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۴ پیـــچـ ـک
سلام
خودشو ندیدی تا حالا؟!
چه جالب! خواب صوتی!
پاسخ:
سلام. نه ندیدمش.
البته الان یادم اومد که یه بار عکس شو برام گذاشت اما از این عکس فیگوری‌ها بود که صورتش خیییلی هم دیده نمی‌شد.
آره خیلی :)
۱۴ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۱ ملکه بانو
ایشالا که خیر باشه
پاسخ:
سلامت باشی.
ان‌شالله. :)
۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۱:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:))
چه با مزه.
منم بعضی بلاگرها رو خواب دیدم. ولی خاطرم نیست چه کسی? چه خوابی بود? :/ 

پاسخ:
:))
چه خوابهای عمیقی دیدی پس. من نبودم؟
۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۶:۵۱ مامان محمدمهدی
😂
صبحانه مدرسه میخوره؟
ما به همین دلایل سرویس برا صبح بچه ها نگرفتیم و پدرشون زحمتشونو میکشه
واقعا استرس آور بود صبح با سرویس رفتن
پاسخ:
آره صبحانه‌شون مدرسه ست.
آره سرویس استرس داره ولی اگر خودمون می‌بردیم کلافگیش بیشتر بود برای ما.
من خیلی راضی‌ام که سرویس داره.
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ جناب منزوی
سلام
صدا واقعاً تاثیر داره

۸ دقیقه، ماشاءالله سرعت عمل :)
پاسخ:
سلام. آره خیلی. فک کنم بیشتر برای خانمها.

😎
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۸ صبورا کرمی🦄
واقعا ۸ دقیقه ای؟ مرحبا 😁😁😁
پاسخ:
آرههه فک کنم جا داشت تو گینس ثبت بشیم اصلا 😁
۱۶ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۸ سِـــــــد جَــــــواد
صدا همه خانم‌ها رو محسور میکنه

خانم‌ها با شنیدن عاشق میشن و مردها با چشم
پاسخ:
تو کامنتها آقای حساس به بو  هم داشتیم. :)
البته این طوریها هم نیستا. برای آقایون شاید ولی من خانمهای بسیااار و بیشمااارِ بی‌تفاوت به صدا میشناسم! یه جوری که انگار من عجیبم! :/
۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۰:۴۰ سِـــــــد جَــــــواد
:|
بو که آره
قابل پخش نیست بگم
پاسخ:
:/
پس نَگین.
۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۹ سِـــــــد جَــــــواد
نه چیزِ بدی نبود
فقط شخصی بود
پاسخ:
خب پس هرطور صلاح می‌دونین عمل کنین.
۱۶ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۴ سِـــــــد جَــــــواد
یه چی بگم هویت مجازی تون به فنا بره:
لوسی می در سریال مهاجران که شما با این اسم فعالیت دارید
جالبه بدونید سریال مهاجران یک سریال فرمایشی یهودی هاست که توسط سینمای ژاپن ساخته شده و در دسته انیمه قرار میگیره
و خانواده ای که میبینید یک خانوادۀ در به رد شدۀ یهودی از دست آلمان های نازی هستند :|
پاسخ:
اتفاقا مدتیه میخوام اسمم رو عوض کنم ولی اینو باید بگم که متاسفانه منبعتون اطلاعات غلطی ارائه کرده.
چون داستان لوسی‌می بر اساس یک کتاب و رمان از یک نویسنده استرالیایی ساخته شده و خود خانواده‌ی لوسی‌می هم انگلیسی بودن که به استرالیا میرن.
هیچ جایی ذکر نشده اینها یهودی بودن و یا فیلم به سفارش یهود ساخته شده( و بر اساس یک رمان هست) علاوه بر این حتما میدونین که یهودی‌های انگلیس از در به دری در امان بودن. 
قضیه مهاجرتشون به استرالیا به خاطر قضایای مرتبط با استعمار پیر و این حرفهاست نه به خاطر در یه در شدن یا آلمان نازی یا هولوکاست! :)
اینقدر راحت به خانواده آدم‌ها توهین نکنین! :دی
۱۶ آذر ۹۷ ، ۲۱:۱۱ سِـــــــد جَــــــواد
من دقیقش رو میپرسم بهتون میگم
پاسخ:
من هویت خانواده رو توضیح دادم دیگه. :)
ولی اگه دوست دارین بپرسین.