ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

حرمت و ریاست مرد!

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ب.ظ

پسرک: مامان به نظرم شما باید از همه بزرگتر می‌بودی!

من: چطور؟

+ چون همه به حرف شما گوش میکنن. بابا هم به حرف شما گوش می‌کنه.

_ واقعا؟ ولی من فکر می‌کنم این منم که به حرف بابا گوش میکنم.

+ نه! بابا به حرف شما گوش می‌کنه!

_ نهههه! منم گوش می‌کنم.

پسرک با حالتِ "هرطور راحتی":

من که تا حالا ندیدم! 

:/



+مثل پتکی بود که بر سرم فرود آمد! این بی‌انصافیه!

من همیشه سعی کردم مستر رئیس خونه‌مون باشه! :/

نشده یعنی؟ هیچی؟ هیچیِ هیچیِ هیچی؟ :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۷)

۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۸ ملکه بانو
:))
اقتدارت پسرت رو هم گرفته.
از جمله بذار از بابا بپرسم یا زنگ بزنیم از بابا اجازه بگیریم بیشتر استفاده کن
پاسخ:
اتفاقا همیشه همینو میگم!
هیچ وقت برنامه قطعی رو من معلوم نمیکنم. مثلا هرقدر هم در طول روز پیشنهادات بدن و سوال بپرسن که عصر کجا بریم؟ بازم جواب من یه جمله است: بذارین بابا بیاد صحبت کنیم، بعد هرجا بابا تصمیم بگیره!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این رو باید خود مستر بگه نه پسرک

اگر مستر حرف پسرک رو قبول کرد که باید فکریکرد

** *** *** **** **** *** ** *** *** *** ** **** ***** * **** *** ******* **** ** *** **** ****** ** *** *****

اگر خواستید پاراگراف آخرو ستاره دار کنید.
پاسخ:
ممنونم عزیزم از مثبت‌اندیشیت.
ولی جرئت نکردم از مستر بپرسم😅
البته مهمه که پسرک چی برداشت میکنه. اینکه فکر کنه من رئیسم خوب نیست و دلخورم میکنه😣
بچه ها معمولا جزییات رفتاری که ناخودآگاه و اتوماتیک از بقیه مخصوصا والدین سر میزنه رو میبینن
یادمه برنامه کودک شو جایی که از بچه ها سوال میکردن و والدین باید جواب رو حدس میزدن
از یه بچه پرسیدن رفتار بد مامانت یا همچین چیزی چی بوده
مادرش گفت "چند روز پیش شوهرم گفت میوه بهم بده منم گفتم پاشو خودت بردار و بچه ام شوکه شد، مطمئنم اینو میگه!"
من اگه والد یه بچه باشم اصلا همچین صحنه ای رو حساب هم نمیکنم چه برسه به سیو کردن بچه!
خلاصه که همین‎(:‎
پاسخ:
بله درسته. معمولا جزئیات رو می‌بینن ولی هدف مثالت از کودک‌شو رو نگرفتم!
امروز کلا زدی تو کار چرا چرا؟:)))
میخوای امشب زودتر بخواب که امروز زودتر تموم شه کمتر با ذهنت درگیر شی:))
پاسخ:
آرههههه اینقدرم خسته‌ام که نگو😂😂
ذهنم تحلیل رفت🤣
ببین من حرف بابامو گوش میدم در ظاهر ولی در باطن اون به حرف من گوش میده
یکی دقیق شه یقینا میفهمه 
یکم بیشتر فکر کن شاید شمام ناخواسته همینی 😊
پاسخ:
آره به نظرم همینه ولی نگاه پسرک مهم بود خب :((
بده فک کنه مامانش از همه بزرگ تره 😑
نه حالا بدم نیست قهرمانش مادرش باشه یا پدرش :)))
باز شکر کنید مثل اون جوکه نشده :دی
یک بار یه بچه از مادرش میپرسه مرد کیه مادرشم یکسری ویژگی میگه بچه اش میگه پس منم میخوام عین شما یه مرد بشم :)) =))
پاسخ:
😂😂
آره خدا رحم کرده 😉
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۵ ملکه بانو
پس احتمالا رفتار همسرت باهات بسیار محترمانه و متواضعانه است که چنین ذهنیتی پیدا کرده.
شاید هم صرفا به خاطر وقت بیشتریه که باهاش می‌گذرونی 
پاسخ:
مستر که واقعا تو این زمینه خیلی خوب شده :دی
ولی منم اشکالاتی در لحن و صدا دارم :((
حالتی که پسرک حین گفتن جمله آخر داره رو تصور کردم و چند دقیقه ست با تصویرش لبخند رو لبمه :))
بچه ها خیلی ساختار عجیبی دارن. خیلی..
پاسخ:
:))
ممنون از توجهت به تلاشم در توصیف چهره‌ش. :))
فهمیدم موفق بوده‌م :دی
یه جوری گفت انگار بیخودی داری دست و پا میزنی مامان جان :))

خیلی.خیلی. عجیب و غالبا منحصر بفرد.
یه پیشنهاد بدم,این دفعه اینجوری گفت,یه جوری بهش بفهمونید کسی بالاتر نیست و خانواده حرف درست خانواده رو گوش می‌کنه.به نظر من بهترین حالت همینه.
:)
پاسخ:
خب لزوما حرف درست و غلط نداریم که.
گاهی فقط حرف نهایی و اعلام نتیجه تصمیم‌گیریه. که خوبه مرد خونه صاحب اون منصب باشه. نظرتون؟
۲۲ آذر ۹۷ ، ۰۷:۵۷ ... به دنبال حقیقت ...
در روابط زوجین ریاست خانواده از خصایص شوهر است.
ماده 1105 قانون مدنی 

:))
پاسخ:
بله دقیقا از روی این قانون تیتر رو زدم :))
۲۲ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۲ ... به دنبال حقیقت ...
واقعا؟!!! مگه قانون هم دارین؟ می خونید از روش واقعا؟ به چه کارتون میاد؟ :)
پاسخ:
ما کلا بر مبنای قانون و حقوق قانونیمون زندگی می‌کنیم :))
از شوخی که بگذرم من واااقعا به حقوق علاقه‌مندم و شاید یه روزی ارشدشو بگیرم اصلا ^_^
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۷ ... به دنبال حقیقت ...
:))

ان شاءالله :)
پاسخ:
:)
اگه فقط اعلام نتیجه باشه که خوب شماهم حرف من رو می‌زنید.

خیلی باید بنویسم,حوصله‌ی توضیحش رو ندارم[شرشر عرق شرم می‌ریزد که حوصله ندارد:) ]

فقط خودتون یه مقایسه بکنید بین خانواده‌ای که همه باهم تصمیم می‌گیرند و خانواده‌ای که فقط پدر یا مادر تصمیم می‌گیرند,قطعا اولی بهتره.
کلا این تصور که توی خانواده همه برابرند(مخصوصا زن و شوهر) رو میشه به خیلی جاهای دیگه بسطش داد(نه صرفا تصمیم گیری) و با هر تفکر دیگه‌ای مقایسه‌اش کنید , باز هم برتر و بهتره.
:)
پاسخ:
بله قطعا اولی بهتره. ^_^
ولی برابری رو شک دارم بهتر باشه 🤔 یا شاید بهتره بگم نفهمیدم🤔
ممنون که با وجود بی‌حوصلگی نوشتین. 😊
اگه حال ندارین بی‌خیال. کشش ندین که شرمنده نشم.
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۰:۲۱ پیـــچـ ـک
سلام.
فکر میکردم برای این پست کامنت دادم!


همین الانم توی این دیالوگ داری سعی میکنی حرف خودتو به کرسی بنشونی. بدون این که 
در مورد علت این دیدگاه پسرک پرس و جو کنی. 
به نظرم پسرک خیلی شبیه باباشه و البته این(سعی در قبولوندن حرفت) اونقدرم مهم نیست که بخوای ردش کنی.
پاسخ:
سلام.
پرس‌و‌جو از پسرک؟
کردم دیگه. پرسیدم چرا اینطور فکر میکنه. اما معیارش همین بود که : بابا به حرف شما گوش میکنه.
ولی پسرک اصلا شبیه باباش نیست. حالا با یه مورد نمیشه نتیجه گرفت ولی تو همین مورد هم می‌بینی که کوتاه نیومد و حرف خودشو زد :))
پس طبق دیدگاه شما بیشتر شبیه منه :)

در مورد سعی در قبولاندن حرف هم به نظرم در همه‌ی آدم‌ها وجود داره در سطوح مختلف. اصلا نمیشه ردش کرد.
نمیشه و نباید هم حذفش کرد از زندگی. 
فکر کنم به چشم پسرک حرف اول و اخر رو باباش میزنه
اونم چشمه :)
احتمالا بیشتر مواقع حرف و نتیجه نهایی همونی بودی که خودتون میخواستید حالا حتی اگر بابای پسرک گرفته باشتش که برای پسرک اینطوری به نظر رسیده رئیس خونه شمایی
پاسخ:
:))
آره دقیقا :)
ان‌شالله همینطوره :)
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۸ مامان محمدمهدی
ماشاءالله به این بچه ها:)
گول اداهای مارو نمیخورن
منم خیلی سعی میکنم باباشونو رئیس خونه بهشون نشون بدم ولی خیلی فایده نداره و میفهمن که رئیس اصلی کیه:)
پاسخ:
:))
"گول اداهای ما رو نمیخورن" رو خوب اومدی ))
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۵۵ آشنای بی نشان
به نظرم خوبه که مرد و زن در کنار هم تصمیم گیری کنن
پاسخ:
بله خوبش همینه ولی خب حس ریاست خانواده باید با مرد باشه حتی به صورت صوری.