ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

سلامت همه آفاق در سلامت توست.

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

رفتم دکتر برام دارو نوشت و گرفتم.

بعد رفتم دندانپزشکی.

تو راه یهو تصمیم گرفتم داروها رو چک کنم.

دیدم رو یک قرص نوشته طبق دستور. دکتره گفته بود هر روز یکی.

با خودم گفتم چرا نگفت هر ۲۴ ساعت؟ یعنی رعایت ساعتش مهم نیست؟!(گیر دادنِ الکیِ غیرمترقبه!)

رفتم داروخونه کنار دندانپزشکی پرسیدم این قرصها، ۲۴ ساعته است؟

گفت نه ۱۲ ساعته.

گفتم نههه گفتن هر روز یکی.

گفت نه. هر ۱۲ ساعت!

میگم گفتن بیست روز بخور. اینم بیست تاست. میشه ۲۴ساعته.

قرصها رو گرفت و دید و گفت نه اینا ۱۲ ساعته است. بقیه‌شو هم آزاد بخر!

_برم دوباره از دکتر بپرسم؟

_نه لازم نیست! آزاد بخر. هر ۱۲ ساعت بخور! اینا ۱۲ ساعته است.

دلم راضی نشد. اسنپ گرفتم برگشتم پیش دکتر. قیمت اسنپ شد ده تومن.

ماجرا رو برای منشی توضیح دادم گفتم از دکتر بپرس.

از دکتر پرسید میگه کلا دارو رو بهت اشتباه دادن! 😐



+فک کن من یهو حس کنجکاویم نمی‌گرفت و چک نمی کردم.

فک کن به حرف داروخونه‌آیه گوش میکردم و آزاد می خریدم.

ده تومنم هم که هیچی!

وضعیته آخه؟😐

+همیشه به ضرب و زور مستر میرم چک آپ میدم،

و همیشه هم یه چیزیم هست! :/

+همیشه حتماً خودتون شخصاً داروهاتون رو چک کنین و چک آپ‌های دوره‌ای رو هم جدی بگیرین! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۴
لوسی می

نظرات  (۲۹)

من به خشک کننده ها حساسیت دارم، بعد به دکتر هم گفتم، برای عفونت چشم خشک کننده های که حساسیت دارم رو ننویسن.
داروخونه که رفتیم به دکتر داروساز گفتم من حساسیت دارم به خشک کننده ها دارو ها رو چک کنین، همه ی دارو ها خشک کننده بود به جز یکی😐😐😐
داشتم فکر میکردم اگر نمیپرسیدم، کور شدنم حتمی بود.

پاسخ:
دور از جونت :))
گاهی به آدم الهام میشه اصلا.
ولی واقعا جالبه حساسترین شغلها کمترین توجهات رو عنایت می‌کنند. :/
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۲:۱۸ ملکه بانو
ای ول خانم سلامت!
همیشه سالم و سلامت باشید خانوادگی جمیعا
پاسخ:
:)
ممنون عزیزم همچنین.
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ دختـرِ بی بی
الان که دیگه همه میدونن دگزا چه بلایی سر آدم میاره...
بهترین متخصص ها ودکترا دیدم برای بهبود حال عمومی بیمار خروار خروار دگزا مینویسن...
آخه چه وضعیه؟؟؟
پاسخ:
آره واقعا. :(
البته تو هر جامعه‌ای خوب و بد هست ولی خب تو این جامعه باید خیلی خیلی بیشتر حساسیت نشون بدن. :(
اره دوره ای شده که دیگه نه میشه به دکتره اعتماد کرد نه به داروخونه و فکر میکنم حتی به ج ازمایش هم نشه اعتماد مرد :)))))

ولی خیلی خوبه دوره ای ازمایش انجام میدی:)
پاسخ:
والا! :)))

آرههه ولی هربار با غر و نق میرم :)) 
کلا با دکترها میونه‌ی خوبی ندارم به دلایل متعدد.
وااای...از دست اینا
یه بارم من رفتم دکتر گوش
داروهاشو استفاده کردم
دو سه روز بعد باید دوباره میرفتم. با ویزیت 50 تومنی متخصص! کلی دعوام کرد که چرا دستکاری کردی گوشت اصلا خوب نشده و اونقدر دردم گرفت ساکشنش که نگو!! بعد کاشف به عمل اومد داروخونه اصلیترین داروم که اتفاقا 2 تومنم بیشتر نبود رو نداده بوده!! مجبور شدم یه بار دیگه هم برم دکتر و 50 تومنم دود شد. بعد هم که داروها رو چک کردم دیدم یه قرص نوشته برام که فقط همون 20 تومن بود و آزاد فروخته میشد. بروشور داخلشو که خوندم هییییچ ربطی به مشکل من نداشت. هیچیا. بعد دیدم داروخونه تو ویترین داروهای جدیدش انواع این قرص رو گذاشته. یعنی رسما با بیماریم تجاری برخورد شد! 
پاسخ:
:(
عجبا! :(
سلام :)
آزرده گزند و اینا نباشین ان شاءالله

پیگیریتون تحسین برانگیزه:)
پاسخ:
سلام. ممنونم همچنین.تاکسی دم در منتظر بود وگرنه بی‌خیال نمی شدم :دی
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۳:۴۲ صبورا کرمی🦄
مملکت که نیست.‌. 
منم از این دست تجارب دارم :/
پاسخ:
:((
ای بابا. چقدر بده که همه تجربه دارن. :(
به قول یکی از دکترای سابقمون، این داروخونه‌ایه مسته انگار! خواستین سانسور کنین، ولی راست میگه واقعا 😂
هر درمانگاهی رفتم یکی از داروخونه‌های بغلیش همین مدلی بوده. گاهی حتی به خانم‌های باردار داروهایی میده که تو بارداری ممنوعن! ولی دکتر زنانمون حسابی دعواش کرد، دیگه نمی‌تونه داروهای این دکترو دلبخواه بده.

+ البته گمان می‌کنم بدخط بودن اغلب پزشک‌ها و تازه‌کار بودن تکنسین‌های داروخانه و ناتوانی در خواندن نسخ و ناتوانی در ابراز این ناتوانی هم در این امر دخیل باشه.
پاسخ:
:/
آره دیگه دکتره میگه داروخونه‌ایها بی‌سوادن، دارو خونه‌ایه میگه دکتره بدخطه.
تیتر چ ربطی داشت؟
پاسخ:
سالم باشی دنیا رو سالم می‌بینی پس چک‌آپ رو جدی بگیر. :)
متاسفانه زیاد دیدم 
و به این فکر کردی حق فنی میگیرن؟ از نسخه تو؟؟؟
پاسخ:
ینی چی حق فنی؟ 
اگه بهشون پول میدن بگو برم حالشونو بگیرم! :/
من بچه بودم، شدید سرما خورده بودم، مامانم منو می‌بره دکتر، بعد برام آمپول و قرص می‌نویسن 
نمیدونم چطور شده بوده که یا دکتره یا داروخانه دار برام داروی ترک اعتیاد داده بوده🤦‍♀️
پاسخ:
ترک کردن سخت بود؟ :)))
عجب اتفاقهایی میفته! ماشالله همه هم تجربه دارن :))
ویتامین دی تو هم پایین بود نه؟ خوب شد؟ چند وقت دارو خوردی؟
پاسخ:
آرههه ۵ بود! :/
چهارتا آمپول زدم هر هفته یکی. ۴۰ تا هم کپسول خوردم.
بازم نرمال نشد اومد رو ۲۰.
باید حداقل ۳۰ باشه.
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۴:۱۶ بـانـوی بــرفی
من از روزی که واسه دخترم داروی اشتباه دادن همیشه میبرم دکتر چک کنه 
ولی جون مردم واسشون پشیزی ارزش نداره😐
پاسخ:
آرههه واقعا آدم باید همین‌کار رو بکنه. 
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

بجا این دکترا یه سر بیاید پیش ننجون من :)))

همه بیماریها رو با یه چای نبات و یکم عرق نعنا درمون میکنه

حتی دیده شده مرده هم زنده کرده ^_^
پاسخ:
سلام.
آدرس بدین. :)
بهشون پول نمیدن عزیزم 
خودت بهشون پول دادی 
ببخشید حق نسخه خوانی منظورم بود 
شما بابت هر قلم از داروها که قیمتشو میدی در آخر هم یه مبلغی بابت حق نسخه خوانی بهشون میدی حاج خانم! رو نسخه ات رو ببینی احتمالا متوجه بشی معمولا مبلغ هر دارو رو کنارش می نویسن مثلا اگه ۳ قلم دارو خریده باشی باید ۴ عدد کنارشون باشه که یکیشون حق نسخه خوانیه و در آخر هم جمع کل رو میزنن 

پاسخ:
نه بابا! نمیدونستم. چقدر هست؟
اگر میدونستم حتما ازشون میگرفتم. اون منشی ترکیده هم بهم نگفت!
نه خیلییی سخت بود:(( بدن یک دختر ۴ ساله مگه طاقت درد داره؟ برای همین الان روحم با این دنیا در ارتباطه😂🤦‍♀️


آره متاسفانه همه هم تجربه دارن
پاسخ:
😂😂
نگو که ترک رو بیخیال شدی😂

😣
۴۰ تا کپسول؟ من هم فکر کنم همونقدر بودم بهم فقط کپسول داد دیگه نرفتم چک کنم 
گفتم چه کاریه؟ مثلا پایین باشه که چی؟ :/ 
تو باز مادر یه خونواده و همسر یه مردی 
سلامتیت مهمه 
پاسخ:
دیگه بهتر از من میدونی که ویتامین دی خودش هورمونه و بسیااار مهم.
آره خب اوضاع من خفن بود و من بچه هم شیر میدادم. اما راستش تو چهل تا شک کردم! :/
اما چهارتا آمپول و چندتا قرص رو مطمئنم.
حالا امروز دوباره برام تو آزمایشها نوشت.
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۴:۳۶ مردی بنام شقایق ...
اصفهان
کوچه دوم
در سفیده
:)))
پاسخ:
بگین در رو بزنن. :)
نه دیگه طاقت نیاوردم جان به جانان سپردم:)))🙄
الان روحِ یک کودک معتاد در بیان می‌چرخد:/🤦‍♀️😎
پاسخ:
😂😂
وااای چرا خب یهو تا آخرش رفتی؟
حالا زنده می‌موندی دیگه. به خاطر من :)
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۸ مردی بنام شقایق ...
در وازه همیشه

ما هیچ وقت در خونه رو نمیبندیم رو مهمون(خصوصا ننجونمون) :))))

بفرمایید تو ^_^
پاسخ:
پس بگو. میگم چرا در بازه!
اون مهمه 
من که نیستم 
می دونی چقدر پول آزمایش میشه؟ چقدر پول دارو؟ بعدشم که یا نمیخورم یا بسسسسیاز نامنظم 

رو نسخه تو بخون من از بر نیستم مبلغشو
پاسخ:
میدونی اگه اوضاعت بدتر بشه هزینه‌ش چندبرابره؟
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۳ مامان محمدمهدی
عجبا
فکرشم نمیکردم دکتر مملکت به این وضوحی اشتباه کنه:)
من تجربه نداشتم شکر خدا و مثل شما هم از دکتر جماعت فراریم
شاد و پیروز باشی🙏😂
پاسخ:
خدا رو شکر برات پیش نیومده.
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ^_^
من این مشکل رو با تداخل دارویی دارم =))
هر وقت میرم دکتر زنان بهش میگم داروی مصرفی ضد تشنجم چیه ها باز قرصای تداخل دار میده :/ باز باید برم پیش دکتر مغزم اون یه فکری بکنه 
پاسخ:
ای بابا!
آدم تو این دوره زمونه خودش باید همه فن حریف باشه.
۲۵ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۰ قَلَتْ‌قُلوتْ‌نِویث ‌‌‌
ما یکی از آشناهامون همین چند وقت پیش معده‌ش درد می‌کرد، دکتر بهش داروی اشتب داده بود. بندهٔ خدا دو هفته بی‌خودی قرص خورد. :|
بذا خودم دکتر بشم، حتمًا دقت زیادی می‌کنم که ملتو نکشم. تا اون موقع دووم بیارید. :)
پاسخ:
ان‌شالله.
ما منتظر شما می‌مونیم:)
در مورد خرجهای عبثی که تا حالا کردم که برات نوشتم :/ 
اتفاقا با خودم میگم مریض بشم که درمانها کمپلت بی فایده ان! عین درمانهایی که تا الان واسه وسواس و ریزش مو و آی بی اس و افسردگی و حتی اسپاتینگ ام کردم! :| 
پاسخ:
برای ریزش مو روغن کندوش استفاده کردی؟
سلام 
وقتی زیاد مباحث روان شناسی و مسائل مربوط به فکر رو بخونی اونوقت متوجه میشی اتفاقی به داروت شک نکردی
خدای بزرگ حس رو مثل یک آلارم برای ما قرار داده
حس همیشه راهنماست
به محض این که حس آدم بد میشه یا مثلاً شک می‌کنه یا نگران میشه معنیش اینه که یه جای کار مشکلی هست .
هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست ⁦^_^⁩

پاسخ:
سلام.
بله بله میدونم ^_^
خدا رو شکر میکنم و قطعا اتفاقی نبوده :)
چرب نیست؟ 
اسمشو نشنیده بودم تلفظشو بذار 
پاسخ:
خودش چرب نیست ریشه‌ی یک گیاهه. آسیاب میکنی(بهتره بدی خود عطار آسیاب کنه) می ریزی تو یه شیشه روغن زیتون. بعد شیشه رو میذاری تو آب جوش. هفت هشت ساعت بپزه(!). هر شب اون مخلوط رو هم میزنی و می‌مالی به موهات. صبح هم میشوری. یا عصر می‌مالی شب میشوری. هر روز سه چهار ساعت باید رو موهات باشه. ریزشش قطع میشه. تازه شاید دوباره هم درآد. اون دیگه مرحله بعدیه.
Kondosh.
اقوام ما در مرحله تاسی کامل استفاده کردن نتیجه گرفتن. ولی مستر تنبله!! :/
وع :| تو روغن زیتون؟ چههههار ساعت! :/ 
من اگه موهامو تند تند بشورم ریزشش کمه 
متوجهی؟ 
من مشکلم اینه که موهام کم هستند و ناااااااازززک شدید! و اگر چرب بشن یهو می بینی یه دنیا میریزن :/ میگم قطره تولنفتات رو دکتر برام نوشت دیدم میزنم به سرم فاتحه ش خونده میشه استفاده نکردم دیگه! 
پاسخ:
حالا یه امتحان بکن.
مستر هم موهاش چررررب و نازکه و برای اینکه نریزه تند تند میشوره.
ولی با این خوبه.
اِ... جوابت رو ویرایش زدی 
دمت گرم 
پاسخ:
خوندی؟ اره یه ویرایشی زدم.