ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دلا بگذر از این دنیا که این دنیا بلا دارد.

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ب.ظ

مَثَل دنیا، همچون مَثَل آب دریاست،

انسان تشنه هرچه از آن بنوشد تشنه‌تر شود،

تا آنکه او را بکشد..


+حضرت امام صادق_علیه السلام.

در اصول کافی جلد دوم.

+عنوان از حسین غفاری اردبیلی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۶)

:)
پاسخ:
:)
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۵ آقای بیدل
چرا شوریش دلمونو نمی زنه این لامصّب :(
پاسخ:
تشنه‌مونه! آب ندیده‌ایم ما. :(
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۶:۲۵ آقای بیدل
چی بخوریم رفع شه ؟
پاسخ:
جناب مولوی می‌فرماد:
آب کم جو، تشنگی آور به دست،
تا بجوشد آبت از بالا و پست. :)
اینجوری شاید آب شیرین قسمتمون بشه.
هه 
هنو به اونجاش نرسیدیم :/ 
پاسخ:
به مردن؟
نخیر عزیزم! :/ 
پاسخ:
پس به چی؟
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۰ جناب منزوی
دقیقاً
پاسخ:
هعی.