ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پائیز هم رفت...

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ق.ظ

شعر هستی،

بودن و کوشیدن،

رفتن و پیوستن،

از کژی بگسستن،

جان فدا کردن در راه حق است. :)



+این اجرای کر رو خیلی دوست دارم.

برام جزو معدود اجراهای دلنشین کر هست.

حتما بارها شنیدینش، اما به جملاتش توجه کردین؟

من احساس میکنم تک تک جملاتش با مفهوم و معنی چیده شده،

و پر از امیدبخشی و انگیزه‌ی حرکت و زندگیه :)



+اومدم فایل رو وسط متن آپلود کنم، بعد که پلی کردم دیدم صدای پسرکمه :/

بعدم دیگه وسط متنش فایل نیومد!

یادم باشه یه بارم صدای بچه‌ها رو بذارم ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۲
لوسی می

نظرات  (۱۱)

واااااااااااای صدای پسرک:*
پاسخ:
همون که قبلا گذاشته بودم و کتاب میخوند :)
۰۲ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۸ جناب قدح
سلام :)

زمستان بر شما پربار و پربرکت ان شاءالله
پاسخ:
سلام. متشکرم همچنین ^_^
سر کارم 
متن رو با ریتم آهنگش خوندم خودم 
پاسخ:
هوممم. عالی ^_^
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۴ مرتضا دِ
تولده؟ :))
پاسخ:
تولد کی؟ زمستون؟
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۵ آقای بیدل
سلام 
خاطره انگیز و قشنگ بود :)
پاسخ:
سلام. بله خیلی خوبه :)
خوشحالم برای شما هم قشنگ بود.
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۴:۰۱ صبورا کرمی🦄
:)
عکسش م بذار ببینیم :)
پاسخ:
عکس کی؟ بچه‌ها؟
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

اینجا اصن پاییز نیومد

از همون اول زمستون بود :)
پاسخ:
سلام.
حالا شاید بیاد. هنوز وقت هست :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ***** *** ** ** ***** ****
** ***** ** ***** *** ***** *** **** **** **** *** ****
** ***** ***** ****** ** * *** ** ***** ******* * ** * **** *****
** ** ** *** ** ****  ****** ** **** *** ***** **** ** ***
*** ***** * ** *** ****** ** **** *** ** *** ** **** **** ***** *** ** *** ** *** ** ** ** *****
*** ***** *** *** **** ******* ** *** ***** *** ** ***** ****** **** ** ** ******
** ****** **** **** ** *** *****
** *** ***** ** ****** *** *** ** *** **
پاسخ:
:)
ممنون از لطفت که برات اینقدر مهمم. :)
اما قدر زندگیتو بدون. 
بهتره چیزهای دیگه‌ای برات اینقدر مهم باشه :)
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۰:۱۲ سربازِ روزِ نهم
فکر می کردم این آهنگ خیلی آشناست
من با شعر زیر به خاطرم میاد
تو ای عشق و ای تمام وجودم
تو بود و نبودم
 فدای رخ تو همه عالم
از حمید علیمی
پاسخ:
بله آهنگش جاهای مختلفی استفاده شده.
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۹:۴۴ صبورا کرمی🦄
اره دیگه :)
پاسخ:
قبلا گذاشته‌م. باشه بازم میذارم ^_^
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۷ جناب منزوی
دانلود کردم گوش می دم، فعلاً سر کارم :)
پاسخ:
:)
بعد از کار گوش کنین :دی