ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دخترِ مهربون :)

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

دیروز گل پسر این نقاشی رو کامل کرد و رنگش کرد.

بعد تا مدتهاااا با لبخند بهش نگاه کرد و گفت مامان ببین چقدر مهربونه 😄

گفتم آره خیلی خوشحاله که شما رنگش کردی. :)

باز با لبخند به عکس نگاه کرد و گفت: ببین! داره به من نگاه می‌کنه😍

بعد یه کم رفت دورتر و گفت: هنوزم داره به من نگاه می‌کنه و بهم می‌خنده😊

گفتم آره شما رو خیلی دوست داره.. :)

بعد دوباره برگشت پیش نقاشی و تا مدتها نشست کنارش و بهش نگاه کرد.‌ مثل یک دوستِ واقعی ^_^

احساساتش خیلی برام جالب بود.

پاک، معصوم، مهربون ^_^


+میشه مهم نباشه که کجکیه؟ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۸)

خدا ببخشه بهتون
:)

پاسخ:
سلامت باشین. ممنونم.
همچین کوچولوی شما :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۶ مرتضا دِ
خدا یه خواهر مهربون بده بهشون :)
پاسخ:
یه همسر مهربون :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۶ ملکه بانو
عزیزم!
پاسخ:
^_^
عزیزممم..جان، تفسیرشو آخه..حواسش به همه چى هست ماشالا ها:))
خدا حفظش کنه برات. 

پاسخ:
خدایی دختره مهربونه نه؟! ^_^
ممنون عزیزم.
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۰ صبورا کرمی🦄
خدا حفظ کنه این جیگر رو
پاسخ:
ممنون عزیزم. ^_^

۱۱ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۶ مرتضا دِ
صحیح :)
پاسخ:
:)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۲:۳۱ جناب قدح
سلام :)
خدا براتون حفظشون کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلام.
ممنونم از لطفتون.
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۲:۴۲ مردی بنام شقایق ...
بچه زن میخواد :)))

یه مهربون براش جور کنید دیگه

دیر میشه ها

الان خیلی راحت تر انتخاب میکنه
پس فردا دیگه شرایط اونقد وخیم میشه که نمیتونه انتخاب کنه ها
ازما گفتن
پاسخ:
آرههه واقعا. رفتم تو فکرش :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۴ سرباز کوچولو ...
واای عزیزم خدا حفظش کنه 
پاسخ:
سلامت باشی :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۶:۱۶ دکتر یونس
خیلی کار داشت یه روتیشن چرخش به راست یا چپ به عکس بدید؟!
چرا از خط اینقدر زده بیرون؟
چرا دسته گلا رو کلهم قهوه ای رنگ زده؟!
چرا گلای پایین نصفه کاره رنگ شده؟! کلا پسرکوچولو اعتقادی به گل و گلبرگ نداره؟! 
من بودم باید هر کدوم از اون گلا رو یه رنگ غیر تکراری میکردم. برو خدا رو شکر کن مامان من نشدی:)
آخرش دیوونه میشم از دست شماها..
پاسخ:
نمیدونم چرا روتیشن جواب نمیده! بازم کجکی میشه :/
محو چشماش بوده خب بچه‌م :)) 
دسته گلا نارنجی‌ان. حالا اونا هیچی یه دستش سبزه یه دستش نارنجی:))
اینهایی که گفتی رو وقتی از جادوی چشمهای دختره خارج شد همه‌شو بهش گفتم :)))
گفت عهههه آرههه. بعد درستش کرد. قول ِ قول! :))
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۶:۵۹ دکتر یونس
آخی کوچولو موچولوئه!:) 
ببین وقتی عکس رو صاف میکنی بعد ذخیره اش میکنی که تغییرت لحاظ بشه و بمونه؟! 
پاسخ:
نه نمیشه. البته با گوشی امتحان نکردم. ولی قبلا با لپ‌تاپ عکس رو فرستادم کجکی شد. حذفش کردم، تو لپ‌تاپ چرخوندم دوباره آپلود کردم بازم کجکی شد! :/
اشکال از مدل عکس گرفتنه به نظرم!
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۸:۰۱ کوثر متقی
عززززززیزززززم😍😍😍😍😗😘😚
چون مادرشون عاطفی و احساسی بچه هام عاطفی شدن ها
و باز آن جمله: کی دلش میاد همچین جواهرهایی را بسپاره دست عروس😍😍😍

پاسخ:
قربونت مهربون 😘😘😘

آخ آخ آخ عروس گفتی و کردی کبابمممم😂😂😁
علتش رو نمی‌دونم، ولی اگه یه ادیت کوچیک کنین، مثلا یه خوووورده کراپ کنین، بعد سیو کنین، بعد آپلود کنین درست میشه. برای من که این شکلیه.

چه گل‌پسر مهربونی :)
پاسخ:
عه واقعا؟ ممنون که گفتی ^_^

^_^
۱۱ دی ۹۷ ، ۲۱:۴۴ منتظر ....
وااااای عزیزم (: 
چقدر لطیفه این گل پسر (:
پاسخ:
:))
تو این صحنه زیادی لطیف بود :))
اول بگم که این پیام رو ظهر تو بخش دیدم و اولین چیزی به ذهنم رسید این بود که چی کجکیه؟ 
دوم که بچه سه ساله واقعا مهارتش اینقدر خوب میشه؟ نمی دونستم ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله 
سوم که هنو قیافه ش یادم مونده خوشگل چشم درشتمو 
چهارم که نقطه چینا رو به هم‌ وصل نکرده درسته؟ 
پنجم که من وقتی بچه بودم یعنی از وقتی بچه بودم ماه بدر را که نگاه می کردم چهره ی یک زن مهربون و غمگین می دیدمش میتونم بفهمم پسرت واقعا داشته احساسات رو تو این تصویر می دیده 
ششم مرسی بابت خصوصیها
پاسخ:
مهارتی که نداره خط خطی کرد دیگه. ولی خدایی تنوع رنگی که برای هر قسمت به کار برد رو دوست داشتم.
چرا وصل کرده خیلی کم رنگ. اول خودمم بهش گفتم وصل نکردی. گفت چرا. بعد که کاغذ رو چسبوندم به چشمام دیدم :))
آره احساساتش واقعی بود ^_^ خدایی به چشمای دختره نگاه کن. واقعا مهربون کشیدنش :)

قربونت. :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۰۶ ... به دنبال حقیقت ...
پسر اینقدر مهربون آخه؟

استعداد شاعر شدن رو داره ها...روش کار کنید :)
پاسخ:
یاد این افتادم که از نوزادیش دخترعموش اصرار داشت که گل پسر استاد ادبیات و شاعر مسلک خواهد شد :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۵۴ پیـــچـ ـک
ای جاااننن! عزیزممممم😍😍😍😍
من نمیتونم همچین صحنه و همچین حرفایی رو بشنوم و گریه نکنم! نفسم بند میاد از ذوق...


پاسخ:
آرهههه منم. البته بستگی به صحنه هم داره 😊😍😍

۱۲ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۶ مامان محمدمهدی
خیلی مهربونه🙂
منم دوسش دارم
گل پسرو هم❤️
پاسخ:
شما هم محبت چشمهاشو دیدی؟ :)

قربونت:*