ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

لونُها تسُرُّ النّاظِرین

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

اومدیم خونه مامان مستر و مثلا دارم درس میخونم.

ولی یه ربعه محو تماشای این رنگ رویایی‌ام!

😍😍😍

مامان مستر اسم این چای رو گذاشته چای مفرح :)

ترکیب به لیمو، چای ترش، گل‌گاوزبان و بهارنارنج :)


+با اینکه رنگ فرش تو عکس خیلی واقعی نشده اما رنگ چای به رنگ واقعیش خیلی شبیهه. عاشقشم :)

+عنوان: رنگ آن بیننده را شاد و مسرور می‌کند (۶۹ بقره)

+الآن دقت کردم دیدم رنگ قالب وبم و تیتر مطالب هم همینه :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
لوسی می

نظرات  (۱۴)

۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۰۵ مردی بنام شقایق ...
قرمزه دیگه :)
پاسخ:
حمراء فاقع است. همون که تسرالناظرین! 
قرمز معمولی نیست :/
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۰۸ جناب قدح
سلام :)
به به به

چه رنگی و احتمالا چه عطر و بویی و مضافا چه طعم دلچسبی :))
پاسخ:
سلام.
رنگش از همه‌ش بهتره :)
ولی انصافاً دمنوش مفید و دلچسبیه حتما امتحان کنین :)
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۲ سرباز کوچولو ...
چه خوشمزه و خوش رنگ وخوشگل 😍😋
پاسخ:
قربونت. جای شما خالی :)
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۷ ملکه بانو
من وقتی ترکیباتش رو خوندم مست بوش شدم :))
پاسخ:
طعم خوبی هم داشت :)
امتحان کن حتما :)
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۸ مردی بنام شقایق ...
بعبارت اخری زعفرونی :)))
پاسخ:
آرههه یه جورایی :)
+اول که خوندم با خودم گفتم من میگم قرمز! ایشون میگه زرد! :)))
بعد فهمیدم خود زعفرون رو میگین :دی
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۵ مرتضا دِ
شکر نعمت نعمتت افزون کند :)
پاسخ:
در خانه‌ی مادرشوهر نیز هم؟
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۷ آقای بیدل
چای مفرح ؟!
ینی اگه بخوریمش غمامونو فراموش می کنیم ؟ :)
پاسخ:
گویا! گل گاوزبان و به‌لیمو و بهارنارنج داره دیگه.
برای آرامش اعصاب خوبه :)
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۲:۳۲ پیـــچـ ـک
سلام
اگه به اضافه گل محمدی و چای کوهی بشه واقعا عالی میشه.من اون ترکیب بدون چای ترش رو خوردم. 
چایی ترشش زیاده؟ فشارت نیفتاد؟
پاسخ:
سلام. دیگه خیلی بوهاشون قاطی میشه :))
نه ترکیبشون مساویه. زیاد نیست.
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۳:۳۱ بـانـوی بــرفی
خیلی رنگ خوشگل و البته طعم خوبی داره
بیشترش هم واسه چای ترش هست
پاسخ:
آره دقیقا. قرمزش از چای تر شه ولی رنگش لایت‌تره به خاطر به‌لیمو.
رنگ تشر الناظرین فکر می کنم زرد باشه. 
(صفراء لونها تسر الناظرین)
به هر حال هر چی که باشه نگ شما هم قشنگه
پاسخ:
خب اون مورد برای گاو بوده که زردش تسرالناظرین!
این چاییه. قرمزش شادی‌بخشه :دی

بله حق با شماست زرد سرور بخشه نه قرمز :)
عنوانو که خوندم، گفتم عهههه! رنگ منو میگه ^__^
البته قرمز هم دومین رنگ مورد علاقه‌مه.
چند روز پیش هم چای ترش دم کردم، عاشق رنگش شدم، ولی طعمش چندان جالب نبود.
پاسخ:
واقعا زرد دوست داری؟
من کلا رنگ دوستم. یهو شاید غرق یک سبز، قرمز، یک زرد یا یک آبی بسم. ولی نمیتونم بگم دقیقا کدوم رو دوست‌تر دارم. عاشق رنگم.
شایدم بستگی به اون شیء داره که با کدوم رنگ جذاب‌تره.
آرا چای ترش به تنهایی جذاب نیست. منم خوردم. این لایت تره و رنگشان احتمالا به خاطر به‌لیمو لایت تر شده و بوی خوبی هم داره.
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۹ مرتضا دِ
:)))))
پاسخ:
:دی
رنگ زرد رو دوست ندارم، عاشق رنگ زردم :)
آره، کلا خانم‌ها علاقه‌ی رنگ‌ووارنگی‌جات! تو ذاتشونه انگار! :))
ولی حرفتون درسته که بستگی داره که چه موجودی باشه. مثلا فرش، قابلمه، در و دیوار، لباس و کیف و کفش، مبل، ظرف و ظروف و... می‌تونن زرد باشن، ولی ممکنه یه چیزی هم وجود داشته باشه که غیر زردش مفرح‌تر باشه :دی مثلا برگ درخت!
حالا بیاین بگردین تو لوازم خودم، ده درصدشون هم شاید زرد نباشن! =)
پاسخ:
رنگ زرد هم عاشق شماست ^_^
ده درصدشون هم زرد نیست چون زرد فی نفسه قشنگه ولی رو اجسام کمی واقعا قشنگ میشه. حالا من میخوام برم یه گلدون زرد بخرم.
و کیبورد گوشیم هم زرده :)))
ولی زندگی من همون طور که گفتی چون رنگ و وارنگیجات تو ذاتمونه، رنگی شده. رنگ خاصی نیست. مخلوطه با حضور  فعال زرد عزیز :)
۲۳ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۱ فاطمه. صاد
چقدر فضا خوشرنگ شده اینجا....:)

نوش:)
پاسخ:
سلامت باشین :)