ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اثر پروانه‌ای.

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

یادتونه دقیقا ده روز پیش قرار شد مقاله‌مو بدم استاد مشاورم بخونه که فقط بگه ویرایش میخواد یا نه؟

براش مقاله رو فرستادم جواب نداد. دوباره ایمیل یادآوری فرستادم جواب نداد. امروز پیام فرستادم که ایمیلمو اصلاً دریافت کردین؟

فکر میکنی چی جواب داده؟

نوشته:" سلام. ان‌شالله بعد از عید"

یعنی کارد بزنی خونم درنمیاد از بس که عصبانی‌ام.

هرچی میخوام گذشته‌ها رو فراموش کنم و باهاش از در دوستی در بیام نمیشه که نمیشه! یادمه همین نوع تعللات ایشون باعث شد که پایان‌نامه من سه سال طول بکشه! وگرنه اگر به موقع پروپوزالمو امضا کرده بود من همون شهریور نود و سه پایان‌نامه‌مو دفاع کرده بودم. همون موقع که ازش میخواستم امضا رو بده گفت اولویت من با دانشجویان خودمه که راهنماشونم، نه اونایی که مشاورشونم! :/

به خاطر سه هفته تعلل ایشون من پنج ترمه شدم و بعدم که گل پسر اومد و این قدر طولانی شد(البته قبول دارم آدم خودش انقدددودر باید سریع باشه که برای استاد بازه تلرانس زیادی باقی بمونه ولی این نباید باعث بشه که استاد هم بی تعهد رفتار کنه).

الان خیییلی شاکی‌ام. خیلی!


+منتظرش نمی‌مونم. مقاله رو ارسال میکنم نهایتش اگه اکسپت نشد ویرایشی که فرستاد رو برای یک نشریه دیگه میفرستم.

+عنوان: اثر پروانه‌ای یعنی یک تغییر جزئی در شرایط اولیه(مثل بال زدن یک پروانه در آسیا) میتونه به نتایج پرهزینه و غیرقابل پیش‌بینی منجر بشه(مثلا طوفان در آمریکا)


++قبلا وقتی تو گوشیم تب‌های کروم رو مینیمم میکردم و دوباره بازشون میکردم صفحه رفرش نمیشد و از وضعیت قبلیِ صفحه، کارم رو ادامه میدادم. الان تا بیارمشون بالا رفرش میشن و همه سیو نشده‌ها از بین می‌رن، کسی میدونه چرا؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
لوسی می

نظرات  (۲۲)

سلام
اگه صفحه یه مدت طولانی تو بک گراند بمونه,بعد برید سراغش رفرش میشه
یا نتم مشکل داشته باشه اینجوری میشه
پاسخ:
نه مدت زیاد نیست.
کاریش نمیشه کرد؟
سلام. :)

نه برای منم بعضی وقتا میشه
شاید مشکل از سایته باشه
:)
پاسخ:
آخه همین گوشی، همین نت، همین شرایط، همین سایت، تا پیش از این بدون رفرش عمل میکرد. و من هی مینیمم میکردم و میرفتم میومدم ادامه میدادم هیچی هم نمیشد!
گفتم شاید تنظیماتی چیزی به هم خورده.
در هر حال ممنون.

حالا چرا ناشناس؟ خواستید تو کمک‌رسانی ریا نشه؟ :)
http://anzalweb.ir/1396/12/29/جلوگیری-رفرش-لود-مجدد-خودکار-تب-کروم/
پاسخ:
صفحه ای یافت نشد!

حالا ممنون خودمم سرچ میکنم.
#فلانی
D:
البته با ناشناس فرقی نداره
پاسخ:
خب بله دیگه. کلا چرا بی‌هویت؟ چون آشنا به نظر می رسین. 
البته برای من فرقی نداره. محض کسب اطلاع از انگیزه‌ها پرسیدم. :)
حسش نیست توضیح بدم😌
همین قدر بگم که حدودا فروردین 98 بیاد میشه یه ساله که میخونمتون:)
پاسخ:
عه؟ قبلا با اسم بودین؟ یا کامنت نمیذاشتن اصلا؟
حالا حسش که بود بیا و توضیح بده.
دارم یه بررسی انجام میدم که ناشناس‌نویسی علل و چرایی انگیزه‌ها! 
کمکم کن ثواب داره. :)
که شهریور 93؟ :)
پاسخ:
بعله! حالا شهریور نود و سه هم اگه نمیشد تا آذرش قطعا دفاع میکردم.
من تا نیمه اردیبهشت اگه پروپوزالمو دفاع میکردم اجازه داشتم تا شهریورش پایان‌نامه رو تموم کنم. اما تعلل همین استاد دفاع پروپوزالمو انداخت به آخر اردیبهشت و همونجا پنج ترمه شدم و کل انگیزه‌هام داغون شد!
اصلا شاید اون جوری الان تو دفاع تز دکترام می‌بودم! :/
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:| من حساب کردم از پارسال، شهریور (96) داشتم پروپوزال می نوشتم. :/ 
و خب نشد. امسال مهر تازه نوشتمش.
الان میگید سه سال، لرزه بر اندامم میافته.(از جهت تعلل خودم میگما) 

منظورتون پنج ترمه است? یعنی از ترم یک شماها پایان نامه می نوشتید? 

راستی یه علامت سوال درشت توی ذهنمه. شما تا حالا از رشته ارشدتون چیزی گفتید این جا?! 
پاسخ:
نه من پروپوزالمو سه ماهه نوشتم.
ولی سه سالی که من گفتم دو سال و نیم یعنی پنج ترم کاملش مرخصی بود.
من ترم چهارم پروپوزالمو دفاع کردم. ترم پنج باردار شدم و نتونستم دفاع کنم. بعد دو سال و نیم مرخصی بدون سنوات گرفتم و بعد یه ترم اضافه کردم و دفاع کردم. یعنی کلا شش ترمه ارشد گرفتم.
ولی کل کار پروپوزال دو ماه شد و کل کار پایان نامه حدود شش ماه به صورت کارِ پیوسته اگه بخوام حساب کنم.
به طورِ دقیق، خیر. :)
کلا درس خوندن سخته
این مراحل استاد و مشاور و دفاع و مقاله سخت تر...


:)
پاسخ:
کلا وابستگی به خلق الله خیلی بده:(
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
آهان. :* ببخشید این طوری سوال کردم.


در مورد شما منظورم این بود که پنج ترمه که زیاد نیستش. :)
چون زمان ما خود دانشگاه دید زمان میبره پروسه اش رو کرد 5 ترمه.
ایول الله. چه مادر فعالی. 


به ما گفتن از ترم یک موضوع انتخاب کنید و استاد و ... بچه ها تازه تابستون امسال پروپوزال تصویب کردن. همه توی فاز دیگه بودن تا جابیفتیم و ببینیم چی به چیه زمااان برد. هفت نفر مهندس :)))


+ موقع انتخاب موضوع یه چیز خیلی خفن و گنده ای توی ذهنم بود. استادم بهم گفتن که قرار نیست با این موضوعات پایان نامه های شما دنیا تغییر کنه ها. چیز سبک بردارید و کارهای اساسی رو بزارید واسه بعد درس. حالا یاد اون موقع میافتم نمیدونم چه انگیزه ای داشتم. :)))

+ استاد مشاور من قرار شد اسم شون جایی برده نشه. گمنام بمونن. دفعه دومی که ایمیل زدم جواب ندادن. نمیدونم نرسید دستشون یا چی! دیگه کل روم نشد ایمیل بزنم براشون. 


پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه؟ الکی عذرخواهی نکن از کسی!
نه دیگه حد مجاز حداقل طول کارشناسی ارشد و حداکثر طول همون چهارترم بود. من دو ترم درخواست سنوات دادم.
آره واقعا! آدم فکر میکنه میتونه با پایان‌نامه‌ش مملکت رو درست کنه :دی

+مشاور واقعی و با پروسه‌ی اداری یا الکی و مرامی؟ مگه میشه گمنام مشاوره پایان نامه به عهده گرفت؟🤔
صحیح
پاسخ:
:)
عکس استادتو بده، جنازه تحویل بگیر
پاسخ:
الان لینک عکسشو میفرستم!
:)) غلط کردم.:))
پاسخ:
رفتم که بفرستم ولی اسمش رو لینک عکس هم هست! نشد دیگه :دی

از پیشنهاد دلسوزانه‌تون ممنونم.
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:/ چشم. :*

نه استاد پایه ای بودن. و خیلی دلسوز. گفتن نیازی نیست ازم اسمی بیاری توی فرم های اداری یا پایان نامه و این هات. اما هر کمکی خواستی واسه پایان نامه بهم بگو. دفترشون هم توی یه دانشکده دیگه بود، آخرش هم من نجستمش با وجود این که کلی آدرس دادن بهم. هیچی دیگه فکر کنم من و ببینن میگن چی شد پس? رفتی تو افق محو شدی?
پاسخ:
آفرین. من خودم کللللی تمرین کردم که الکی عذر نخوام. از هر ده تا کلمه من یازده تاش به ببخشید و به شرمنده بود! :/
آها پس مرامی بوده. :) کثرالله امثالهم ^_^
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۳ اسرافیل مهدوی
حالا این خوبه.
من استاد راهنمام سر جلسه بیشتر از داور ازم سوال پرسید !!!
کار به جایی کشید که یه لحظه داور داشت جواب راهنمام رو می داد. (در دفاع از من)
نمره کامل رو گرفتم ولی جلسه دفاع پایان نامم عجیب ترین اتفاق دوران دانشجوییم بود.

مفاهیم دارن تغییر می کنن.
پاسخ:
مفاهیم دارن تغییر میکنن رو خوب گفتین :دی
ولی چه اشکالی داره؟ جلسه دفاع همینه دیگه. یارکشی که نبوده!
نمره رو هم که گرفتین :)
البته انصافا آدم اونجا کپ میکنه!
شاید باورتون نشه من استاد مشاورمو تو کل زمان پایان‌نامه ندیدم. یعنی نه زمانی که می‌خواستم واسه مشاوره ورش دارم دیدمش، نه تو طول فرآیند پایان‌نامه و نه حتی جلسه دفاع! جلسه دفاع هم نیومد :| اینقدر پیگیر بود ایشون
پاسخ:
:/
علناً حرام میخوریم! 
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۶ آقای سر به هوا :)
قشنگ مشخصه چشماتون قرمزه
پاسخ:
آرههه وقتی پیامکشو خوندم واااقعا حرصم گرفت و هیچ جوابی هم براش ننوشتم.
امام از دست بعضی استاد ها ...
بروز رسانیش کردی؟
پاسخ:
الامان...

نه. همون قبلیه است :/
بی‌مقدمه اینطوری شد.
بروز رسانیش کن
پاسخ:
آلارم آپ دیت نمیده که!
بای. از کجا بفهمم ورژن آپدیتشه یا نه؟ :/
بزای منم اخه هنگ میکرد آپدیت کردم الان خیلی سر به راه شده:')

پاسخ:
نه هنگ نمیکنه؟ فرت و فرت رفرش میکنه!
چقققدر حرصت گرفته
حق داشتی
من چن روز قبل از دفاعم رفتم پیش استاد مشاور که ببینم بالاخره خوندن پایان نامه م رو یا نه.
گفتن خوندم ولی اشکالاشو دیگه تو جلسه دفاع بهت میگم!!! 
خدا خیرش بده! استاد مذهبی ولایتی هم هستنا! که یه زمان درس خارج آقا میرفتن حتی!!

نمیدونم چرا جاهایی که باید حرف بزنم مظلوم میشم و هیچی به ذهنم نمیرسه بگم!


تازه منم تقریبا همینقدر ارشدم طول کشید 
جیگرم خون شد تا تموم شد
ترم 5 بودم باردار شدم.با سه ترم سنوات و دو ترم مرخصی بدون سنوات به حول و قوه الهی دفاع کردم و مرزهای علم رو جابجا نمودم😂😂 
تازه با اینکه بخشنامه وزارت علوم در مورد مرخصی زایمان، 4 الی 5 ترم رو اجازه میده اما دانشگاه ما زیر بار نرفت و سنوات حساب کرد و از ما پولشو گرفت.

من اگر اینقدر کمالگرا نبودم همون ترم چهار هم میشد جمعش کنم.مساله اینه که امثال من اولش میخوایم بترکونیم ولی حوصله مونم نمیشه وارد کاری به اوووون عظمت!  بشیم و شرایطمون اقتضا نمیکنه و... بعد هم در عمل متوجه میشیم که اونی که میخواستیم نمیشه و بعدم به یه کار متوسط قانع میشیم! 
پاسخ:
آره خیلی.
عجب! پس نی نی داری ^_^ نمیدونستم. چند تا؟ چند وقتشونه؟
من خودم کل پنج‌ترم رو مرخصی گرفتم :دی
دو سال و نیم تمااام.
پاراگراف آخرت در من هم صادقه!  :)

کل ارشد من شش ترمه شد که پنج سال و نیم طول کشید. من ورودی ۹۱ بودم و بهمن ۹۶ دفاع کردم!
نه دیگه نی نی نیست بزرگ شده😉
یک پسرک چهارساله
بدون گلپسر یا گلدختر اضافه!

من ورودی 90 بودم و اسفند 94 دفاع کردم .
همینطور پشت سر هم و بی وقفه پله های ترقی رو تی میکشیدم تا اینکه شوهر کردم و بچه دار شدم و از بالای پله ها سر خوردم پایین😂
اصلن استادا متعجب، خودم از اونا متعجب تر!
 نفهمیدم چی شد
گفتن جنبه نداشتم
البته امتحانات سختی هم سر راهم قرار گرفت.خیلی سخت


پاسخ:
خب پس همسن منی :)
نگران نباش این سر خوردن نیست. من که اصصصلا حاضر نبودم و نیستم زیر سه سالگی بچه‌ها کاری بکنم.
شش ماه دیگه گل‌پسر منم چهارساله میشه و با این وجود من فکر میکنم برای بازگشت هنوز زوده.
ان‌شالله خدا من حیث لاتحتسب برات جبران میکنه ^_^
۰۱ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۵۰ مامان محمدمهدی
چه بی مسئولیت😕
خوب میکنی منتظرش نمیمونی ان شاءالله که قبول میشه مقاله ت...
پاسخ:
خیلی خیلی :(
انشالله :)