ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اصلا بی‌عنوان.

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

یکی از رویاها و آرزوهام اینه که دیشب و امروزی در حرم حضرت امیر باشم.

این در شرایطیه که در این دو روز حتی نتونستم در حرم حضرت ثامن باشم.

توفیقاتم به شدت و به وضوح تنزل پیدا کرده و هیچ بودنم رو به چشم می‌بینم.

راستشو بخواید کم کم دارم به اندیشه‌های جبرگرایی متمایل میشم.

:/



+عید تون خیلی مبارک.

دو ساله که در عید مبعث احساس شرمندگی مفرط دارم بابت تصمیمی که دو سال پیش گرفتم و عملی نشد. اما نمیذارم این حس سال دیگه هم تکرار بشه. با اینکه این که واقعا از عملی کردن تصمیمم می‌ترسم(بی‌دلیل و با دلیل!) ولی امسال انجامش میدم و استارتشو میزنم. قول میدم... اصلا باورم نمیشه دوسال از تصمیمم گذشته! اغراق نیست که بگم برام انگار سه چهار ماه پیش بود...

دعام کنین. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۲)

گاهی صلاح بر اینه که اونجا نباشیم....

ان شاالله که هرچی خیره براتون رقم بخوره
پاسخ:
گاهی هم بودنشون هم بی‌فایده است.
ممنون عزیزم همچنین برای شما.
سلام :)
گرچه دوریم به یاد تو قدح می گیریم
بعد   منزل   نبود   در   سفر   روحانی

پاسخ:
سلام. نه آقا ما از پس سفری که جسم و روحمون توامان حضور فعال دادن هم برنمیایم چه برسه سفر روحانی. :(
سلام علیکم
عیدتان مبارک!
ان‌شاءالله ختم به خیر شود!
پاسخ:
سلام.
ممنونم. ان‌شالله.
میخواین مبعوث بشین؟

+ عید بر شما هم مبارک باشه
پاسخ:
اوهوم. یادتونه قرار بود برای چه کاری مبعوث بشم؟ گفته بودم. همون مبعث دو سال پیش. اما هنوز مبعوث نشدم. :(
سلام
میتونی. 
پاسخ:
سلام. راستش تونستن استارتشو که میتونم. اما کلا آدم ثابت‌قدمی نیستم و از انجام کارهای طولانی زود زده میشم :(
هر وقت ولش کردی دوباره شروع کن. میفهمم منم مداومتم لقی داره. 
پاسخ:
باشه.
خیلی بده :((
من آدم با پشتکاری نیستم :(
نه :)
پاسخ:
خب الحمدلله :)
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۰۱ مامان محمدمهدی
سلام
عیدت مبارک
حالا ان شاءالله امروز حرم میری مارو هم دعا میکنی
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
فکر نمیکنم امروز بتونم برم :((
کلا اوضاع قاراشمیش شده :((
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۰۰ ... به دنبال حقیقت ...
صبر بر درد نه از همت مردانه ی ماست
درد از او
صبر از او
همت مردانه از اوست
...
کامنتم جبری شد فک کنم...! :)
اصلا:
گفتند که جبر می کند یار
گفتیم که اختیار دارد...


پاسخ:
کاش همه جبرها اینطوری باشه :)
والا بگن اوضاع جبریه من خوشحالترم که خیری ندیده‌ایم از این اختیارها..

سلام بر شما. سال نو مبارک. عیدتان هم. بازگشتتان نیز. :)

ببین پشتکار همینه که هر وقت رها کردی دوباره شروع کنی.
آدم با پشتکار آدمیه که بعد از هر شکست دوباره بلند بشه و شروع کنه. با این تعریف اتفاقا ماها آدمای باپشتکاری هم هستیم.
نظم و مداومتمون مشکل داره که اونم ربط به تیپ شخصیتیمون داره. باید روش کار کنیم.
پاسخ:
فکر کنم پشتکار یعنی رها نکنی!
هوم؟
بعضی چیزها رها کردنش پر از ضرره. شروع دوباره‌ش هم. فقط باید رها نکرد.


البته از دلداریِ ضمنیت ممنونم ^_^
سلام
با تاخیر عید مبعث مبارک :)
دو ماه پیش تصمیم به کاری گرفتم، تا الان انجامش ندادم :/ نمی دونم اسمش رو بذارم تنبلی، بی اراده بودن، بی حوصلگی یا یه چیز دیگه.
امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
سلام.  حالا فکر کنین که من دو ساله این تصمیم رو گرفتم! :/
سلام
عید شما مبارک.
برای تقویت اراده گفتن ذکر «یا مرید» به تعداد عدد ابجدش مفیده. 254 مرتبه
کاش خودم هم شروع کنم بگم.
پاسخ:
سلام. ممنونم. عید شما هم مبارک.
سال نو هم مبارک :)
چه جالب. ممنونم :)