ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

شب یلدا.

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ب.ظ

استرس فردا افتاده به جونم.

و دلم عجیب شور میزنه... خیلی شور میزنه.

پارسال حسم رو نوشتم. امسال هم می‌نویسم.

خدایا من امسال واااقعا میخوام قبول بشم. کمکم کن لطفا.

میدونم آزمون سخت نبود، میدونم من بد دادم، میدونم چندین تا سوال رو خیییییلی الکی از دست دادم ولی تو کمک کن. میدونی که بی‌سواد نرفته بودم سر جلسه.

میدونی که زحمت کشیدم.. شاید کافی نبود و یه ماه خیلی کم بود، ولی بود و تو منو خوب میشناسی.

کمکم کن رتبه .... بیارم.. لطفا، لطفا، لطفا... :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

واقعا یک ماه واسه دکترا کافیه؟ یا مثلا دوماه؟ فکر می کردم باید یک سال وقت گذاشت 
پاسخ:
اگه کافی بود که تک رقمی میشدم :))
بنظرتون با وجود دو تا فنقولی میشه دکترا خوند؟؟!!!

امروز که نتایج اومد، تعجبم ازینه که دکترا اونم تو رشته شما چندسال, تمام وقت باید روش هزینه کنین، اونم با توجه به یک پسر سه ساله و یک پسر شش ساله...
لابد میتونین!!!

و من چقدر باید متاسف اون بچه هایی باشم که آرزوی مادرانشون ترک کردن اونهاست.


 باتوجه به پست های اخیرتون، بنظرتون همچین نظری رو برای شما بفرستم یا خیر؟؟ ممکنه بهتون بر بخوره یا نه؟ 
لطفا فقط به سوال اخیرم جواب بدین، فکر کنم جواب سوال دو پست اخیرتون تو پاسختون به این سوال من. داده بشه
پاسخ:
شاید بشه. وقتی ارشد شده دکترا هم ممکنه بشه.خب تا من بخوام به هزینه کردن برسم اونها هم بزرگ میشن و مدرسه میرن. امسال هیچ کدومشون خونه نخواهند بود و خانه‌دار بودن من کمکی بهشون نمیکنه. این حرف رو اگر پارسال می‌گفتین بیشتر قبول داشتم و پارسال هم تشنه قبولی نبودم ولی امسال خونه بودن من وقتی اونها نیستن اثر خاصی نداره. گل پسر باید پیش یک بره و پسرک هم کلاس اوله. مگر بعدازظهرها که خب منم سعی میکنم کنارشون باشم. وقتی نیستن منم حق دارم کار مورد علاقه‌م رو بکنم و بعلاوه شان اجتماعیشونو بالا ببرم. 

آره واقعا دل آدم می‌سوزه برای بچه‌هایی که وصف کردین ولی آیا روحیات آدمها مثل همدیگه است؟ همه بچه‌ها و همه مادرها روحیات مشابه باید داشته باشن؟

نه اصلا بهم بر نمیخوره. چرا بر بخوره؟ ولی خب صفر و یک دیدن ماجراها کار اشتباهیه.

متوجه نشدم سوال دو پست اخیرم چی بوده که جوابش اینجا معلوم میشه.
راستی نمیدونین رشته‌م چیه! میدونین؟
راضی بودی از نتیجه؟
پاسخ:
نسبت به خودم، تلاشم، تعداد شرکت‌کننده‌ها، سطح سختیِ درس و جدید بودنش برام؛ آره. ولی نسبت به اینکه نتیجه‌ی یک کنکوره؛ نه. رتبه خوبی نیست نمیتونم روش حساب باز کنم و ازش نتیجه بگیرم. و این خیلی بده. الان همه‌چیز بازم به مصاحبه‌م موکول شد و خب این خوب نیست.
شما چه کردی؟ خوب بود؟ از پارسال بهتر؟
منم مجازم
ولی از رتبه‌م راضی نیستم
ایشالا هر چی خیره همون بشه
پاسخ:
ان‌شالله خیر برات پیش میاد. نگران نباش. :)