ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پسرک

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

پسرک: از آقایونی که رو چونه‌شون ریش داره خوشم نمیاد!

من: همه رو چونه‌شون ریش دارن. بابا هم رو چونه‌ش ریش داره.

پسرک: نههه اونایی ‌که میشناسم که هیچی، اشکالی نداره، ولی مردهای غریبه از اونهایی که چونه‌شون ریش داره بدم میاد.

من: خودت هم بزرگ بشی رو چونه‌ت ریش در میادااا! :دی

پسرک: مهم نیست. مطمئن باش تا اون موقع این حسم رو فراموش کرده‌م!

من: :/



وااااقعا تا حالا هیچ‌وقت اینطور قانع نشده بودم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۲۲)

۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
ماشاءالله :)))

ای جانم.
پاسخ:
:))
هنوز دارم میخندم به حرفش :))
قربونت :*
واقعیت امر اینه که هر چه قدر که بزرگ میشیم و قد میکشیم رویاها و حتی خواسته های گذشتمون رو فراموش می کنیم و خواسته های جدیدی رو تو دفتر ذهنمون پیدا می کنیم
انگار خواسته هامونم با ما بزرگ میشن:)
پاسخ:
آره دیگه. بایدم اینطور باشه وگرنه یه جای کار می‌لنگه. :)
۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۱ پلڪــــ شیشـہ اے
منم در اوج عصبانیت خوندم پست رو و زدم زیر خنده. هنو یادش میوفتم میخندم. :)))
پاسخ:
عصبانی چرا آخه جانم؟ :)
خدا رو شکر که خندیدی :)
۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۰ (سلمان مهدوی)
ماشاء الله
خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلامت باشین.
منظورش ریش پرفسوریه لابد
پاسخ:
شاید! البته اگر منظورش این بود میگفت نه بابا اون جوری نیست.
عنوان رو که خوندم، حدس زدم باید از اوم تعریفای حال خوب کنه از پسرک باشه.

خدا حفظش کنه

واقعا آدم کم میاره در مقابل استدلالشون
پاسخ:
:دی
آره واقعا کم آوردم :))
چه احساسات دخترونه ای داره 😎
پاسخ:
بعیدم نیست.
پسرک چند قرن سن داره؟
پاسخ:
شش قرن :)
 پسرها الکی از چیزی بدشون نمیاد، این مورد
شاید یه مرد با چونهٔ ریش دار، یکم سربه سرش
گذاشته.

پاسخ:
بعید نیست بوسیده باشدش و بدش اومده باشه.
منـکه متنففففرم از ریش پورفسوری
پاسخ:
وااااای من هم :))
۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۳۶ فرشته ی روی زمین
حرفش خیلی منطقی بود : )))))
خدا حفظش کنه براتون  *_*
پاسخ:
خیلی :))
ممنون عزیزم. :)
مثل یه آدم بزرگ حرف میزنه عزیزم :))
من اول فکر کردم منظورش ریش پروفسوریه.
علتش رو نپرسیدید؟ جالبه.
پاسخ:
:))
چرا پرسیدم. علتی براش نداشت. گفت همینطوری! یه جوریه!:/

نظرم نرسیده!

:|

پاسخ:
ای وای :(
راستی یکی به اسم بهار حرفهاتو زده تو اون پست روح و بدن.
به نتیجه نرسیدیم. ولی خواستی بخون.
:)) سلام. پس دیگه حالشو نپرسیم چون از ما هم بدش میاد:D
بگو کی پرسیدی؟:))
پاسخ:
:)
تا شما رو ببینه این حسش رو فراموش کرده :))
نوشته بودم  دلم خییییییییلی براش تنگ شده بود
پاسخ:
عزیزم :**
۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۴۴ آشنای بی نشان
چه اونایی که دوست داره رو هم از ریش دارا جدا میکنه و از بقیه بدش میاد:)))
پاسخ:
آره واقعا :دی
سلام
چه خوب. 
نپرسیدی چرا بدش میاد؟
پاسخ:
سلام.
چرا پرسیدم. گفت همینطوری. به نظرم یه جوریه. 
عجیبه که انقد زود متوجه شده تغییر میکنه حس و سلیقه ش!ماشالله
این تجربه مربوط به دوره نوجوونی و جوونیه به نظرم
پاسخ:
آرههههه دقیقا از همین تعجب کردم:)
ای جااااانم حاضرجواب:)
بچه های زیادی دیدم از ریش بدشون میاد:) شاید پوستشون نازکه و موقع بوسیده شدن از همون نوزادی اذیت شدن بابتش.
ولی پسرک که دیگه از کل شخصیت یارو بدش میاد به خاطر ریش:)))))
پاسخ:
آره دیگه خوشم میاد امیدواره تا قبل از ریش درآوردن از ریش خوشش بیاد :))
انتخاب رشته کردی؟:) تهران هم میزنی یا فقط مشهد؟
موفق باشی ایشالا:)
پاسخ:
انتخاب رشته کردم و تهران رو هم زدم که ترازش رو بفهمم اما قطعا فقط مصاحبه مشهد رو شرکت میکنم. :(
فقط سه نفر پذیرش داره.
توکل به خدا
قبول میشی ان شاالله:*
پاسخ:
ان‌شالله ممنون.
۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۰۵ مامان محمدمهدی
الهی
بوس بوس به پسرک شیرین زبون عاقل😘
پاسخ:
قربون تو. :**