ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

و اتَّقوا الله و اعلَموا اَنَّکُم ملاقوه.

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱ ق.ظ

هر انسانی در زمین نسبت به نسل بعد از خود مکلف است.

و از مهمترین فواید بقای هر انسان، آن است که برای تولد نسل خود، بستری پاک مهیا کند.

سرمایه‌گذاری بر این بستر بسیاری از هزینه‌های تربیتی و آموزشی دوره‌های بعد را کاهش میدهد.


+وَ شارِکهُم فی الاموال و الاولاد...

با آنها در اموال و اولاد شریک شو..(خطاب پروردگار به شیطان در مورد آنهایی که به راه شیطان میروند.. شراکت در اموال و اولاد بشر به شیطان وعده داده شده)(۶۴اسراء)

+عنوان: و تقوای خدا پیشه کنید و بدانید که خدا را ملاقات خواهید کرد(۲۲۳ بقره)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۴۰ (سلمان مهدوی)
سلام
ببخشید من یکم گیرایی ام ضعیفه.
اون تیتر... ارتباطش با و شارکهم فی الاموال و الاولاد چیه؟؟؟
پاسخ:
سلام. اختیار دارین. خیالتون راحت مشکل از شما نیست :دی
واقعا در ظاهر ربطی ندارند.
ولی در اصل عنوان بخشی از آیه‌ایه که خداوند به همین موضوع ایجاد نسل امر کرده و در ادامه‌ش فرموده و اتقوا الله و اعلموا انکم ملاقوه.
و اون یکی آیه هم که از شراکت شیطان در اموال گفته.
من خواستم بگم برای پاکسازی بستر ولادت فرزند همین توجه به تقوای خدا و انذار و ابشار به ملاقات خداست.
و واااقعا قبول دارم که مقصودم گویا نبود!


۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله که نسل هامون شجره طیبه باشند به لطف امام عصر ...
پاسخ:
الهی آمین :)
واقعا استفاده میکنیم از مطالب مفیدتون
انشاء ا... موفق باشید
پاسخ:
الحمدلله.