ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

سلام؛ توصیه‌های قبلی رو اینجا بخونین.


۴- حتی المقدور بر سفره ى خانه خود افطار کنید؛ حتی در مساجد افطار نکنید.

بگذارید برکت افطار و دعای مستجاب لحظه ی افطار به خانواده و خانه ى شما تعلق گیرد.

در ضمن، هنگام افطار دِلال کنید!

دِلال چیست؟

در اول دعای افتتاح عرض می کنیم: «مدلاً علیک»

"دِلال یعنى ناز کردن"

هنگام افطار برای خدا ناز کنید! چون براش روزه ‌گرفتید وحضرتش خوان کرم گسترده؛ لقمه ى اول را نزدیک دهان ببرید، اما نخورید! دعا کنید؛ یعنی به خدا عرض کنید: "اگر حاجتم را بدی، افطار می کنم!"

به این حالت می گویند دِلال؛

معجزه می کند!

۵-رمز ماندگاری در ضیافت الهی رمضان کیمیای«حُسن خلق» است.

با فرزندان، خویشان و دوستان خود با اکسیر حسن خلق و مهربانی برخورد ‌کنید.

همیشه خصوصاً در این ماه خوش برخورد باشید.

لحظه ى عصبانیت و خشم شما همان لحظه اخراج شما از این مهمانی الهی است!

۶- کشتی رؤیایی رمضان سوار بر امواج دریای «اشک »به ساحل نجات می رسد!

از خدای سبحان در این ماه خصوصاً اسحار سحرآمیز آن اشک و گریه درخواست کنید.

البته شرط سحرخیزی و اشک ریزی دل شکسته داشتن است.

۷- از ابتدای ماه رمضان باید هدف گذاری شما "لیلة القدر” باشد که جان رمضان است.

در این خصوص، سخن زیاد است؛ لکن، «مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز»

فقط سعی کنیم شب قدر در  ما واقع شود نه در ماه!

۸- این ماه ماه «ربیع القرآن» ماست.

 در این بهار قرآنی هرروز یک آیه را انتخاب کنید و تا افطار به طور متناوب تلاوت و در پیرامون آن تدبر نمایید. امید است دم دمای افطار آن آیه برای شما پرده از رخسار بردارد!

۹- در سراسر ماه رمضان توجه شما به روزه دار حقیقی و انسان کامل یعنی وجود ذی جود حجة بن الحجج البالغة (عج)نباید منقطع شود.

روزه و نماز و بندگی شما از کانال آن حضرت به بارگاه باری تعالی بار می یابد.



ارادت و التماس دعا

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۷)

قسمت دلالش جالب بود :)
پاسخ:
:)
ممنون بابت به اشتراک گذاشتن
پاسخ:
خواهش میکنم :)
نکته چهار، عالی بود، چه دلبرانه و عاشقانه...
نکته هشتم هم خیلی دلنشین بود و تصورش شوق انگیز
و اما نکته نهم...دلم از تصور چنین توجه و ذکر مدامی به تپش آمد...اللهم ارزقنا
پاسخ:
:)
ان‌شالله روزیتون :)
دلال چه باحال بود:)
پاسخ:
آره :)
۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۱۹ آشنای بی نشان
یعنی همه ذهن ها رفت سمت دلال:)
نمیدونستم برای خدا هم میشه ناز کرد:))
پاسخ:
آره دیگه کلا بشریت خوشش میاد کسی نازشو بخره :دی

کمبود داریم همه‌مون :)
۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۲۴ دچارِ فیش‌نگار
بشریت :)
پاسخ:
:)
سلام...چقدر عالی ان. ممنون
پاسخ:
سلام. الحمدلله