ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

زنده‌تر از تو کسی نیست..

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۷ ب.ظ

زنده‌تر از تو کسی نیست، چرا گریه کنیم؟

مرگمان باد و مباد آن‌که تو را گریه کنیم..

هفت پشتِ عطش از نام زلالت لرزید،

ما که باشیم که در سوگ شما گریه کنیم؟

ما به جسم شهدا گریه نکردیم مگر؟

کِی توانیم به جان شهدا گریه کنیم؟

گوش جان باز به فتوای تو داریم بگو،

با چنین حال، بمیریم؟ و یا گریه کنیم؟

ای تو با لهجه‌ی خورشید سراینده‌ی ما،

ما تو را با چه زبانی به خدا گریه کنیم؟



+محمدعلی بهمنی.

+یکی از نعمت‌های بزرگ خدا بر من،

اینه که شما رو دوست دارم... 

الحمدلله رب العالمین.


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
لوسی می

استاد الهی ما

نظرات  (۶)

الحمدلله ...
پاسخ:
:)
لایف ایز زیبا!^_^
پاسخ:
برای بعضیا مرگ زیباتره...
LG
پاسخ:
What؟
الحمدلله رب العالمین
پاسخ:
الحمدلله.
عیدت مبارک خواهر
ان شاءالله که حاجت روا باشی و بهترین عیدی ها رو از خدا بگیری⁦^_^⁩
پاسخ:
ممنون عزیز دلممم همچنین همچنین :)
دعا کنیم برای هم که امشب شب استجابته ان‌شالله‌ :)
life good
لوازم ال جی ندارید؟:))
پاسخ:
هه! ال جی مخفف این بود؟ 
حالا ربطش به پست چی میتونه باشه؟