ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

در آستانه مصاحبه

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

توی دریاااایی از کتاب و جزوه و لباس و اسباب‌بازی و شلوغی و آشغال(:/) غرق شده‌م.

۴۱ تب کروم همزمان باز دارم که هر کدوم یه موضوعِ مربوط به این رشته‌ است که گوگل کردم که شاید این تو مصاحبه بیادااا! 

آخه دخترم نونت نبود، آبت نبود، این همه تغییر رشته‌ت واسه چی بود؟ :/


+مرتبط

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲۷)

بی‌گُدار به آب زدی گویا...
به نظرم این 41 تب ، نصفش بیهوده بازه. یکیش همین صفحه ای که الان داری میخونیش


پاسخ:
:))
نه بابا همه‌شو خوندم نوت برداشتم! :)
این زنگ تفریحشه و ۴۲مین تب حساب میشه 
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۵ mohammad.j n.safavi
سلام لوسی می خانوم
به نظرم هر چی بیشتر سعی کنید خودتدن رو اماده کنید، بیشتر هم استرس میگیرید
بسپرید به خدا هر چی صلاحه:)
پاسخ:
سلام‌ نههه من برعکسم. هرچی آماده‌تر، توکلم بیشتر، استرسم کمتر.
ان‌شالله هرچی خیر و صلاحه.
ممنون.
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله که اون چه خیره براتون پیش میاد عزیزم.
شما می تونید ^___^ :*
پاسخ:
خدا ازت بشنوه، ان‌شالله :)
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۱ دختـرِ بی بی
حاجی یعنی منم گیر کردم
دارم دیوانه میشم نمدونم جیکار کنم
کلی نامه زدن و اخطار که چرا اینکارارو(مال کارشناس قبلی)انجام نداده در اسرع وقت انجام بدید
یعنی نمیدونم واقعا چیکار کنم گیییییییج شدم 
هیچکسم پاسخگو نیست :(((
نونت کم بود آبت کم بود 
پاسخ:
آخی. آره این چیزها طبیعیه تو ادارات دولتی. میندازن گرون تازه‌واردها و هیچکس هم پاسخگو نیست.
درست میشه کم کم.
موفق باشی عزیزم:)
حتما خودت به اندازه کافی درباره مصاحبه اطلاعات کسب کردی، ولی حالا چون همسر ما هم این روزها می رفتن مصاحبه اینا رو بگم:
آماده معرفی خودت و رزومه و علایقت و صحبت درباره تصمیمت برای پایان نامه دکترا به زبان انگلیسی توی مصاحبه باش.
و روی پایان نامه ارشدت هم بسیار تسلط داشته باش.
البته دانشگاه به دانشگاه فرق داره، ولی این دوتا به نظرم خیلی مهم باشه:)
پاسخ:
ممنون گله از توصیه‌های خوبت. همسرت هم موفق باشن الهی :)
سلام
انشاءالله هرچی خیره سر راهت قرار بگیره دوست جون
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم. ان‌شالله.
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۹ ... به دنبال حقیقت ...
برای ما که طبیعیه....چون از وقتی توی بلاگ دیت و پا دراوردیم شما مصاحبه داشتین :)
پاسخ:
واقعا؟ چقدر کم سابقه‌این :دی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۸ گندم بانو
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد :)
برو که مزدت تو راهه ^__^
پاسخ:
خدا ازت بشنوه خواااهر :)
سلام :)
شما مووووفق خواهی شد . ان شاءالله
مگه نه خانم دکتر ؟
پاسخ:
سلام. تا خدا چی بخواد. ولی با دکتر شدن فاصله‌ی زیادی دارم. :)
با توکل به خدا، مطمئن باشید.
گنج های بیکران غیب در فرمان اوست...
پاسخ:
ان‌شالله خدا به نیت‌های ما و تلاش‌های ما برکت بده و راه خیر رو پیش پامون بذاره.
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۹:۲۱ دچارِ فیش‌نگار
آرزوی موفقیت دارم همسایه گرامی
پاسخ:
خیلی ممنونم. ان‌شالله.
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۴ کارمند مجرد
به خدا ما نسل دهه شصت سوختیم!
ولله قسم سوختیم
ولله قسم من مرد 32ساله هنوز نه خانه ای دارم و نه منزلی
ولله قسم تمام دلیل طلاق من مشکلات اقتصادی جامعه بود!
این درد را هم بنویس خانم لوسی می
پاسخ:
آره خدایی اینو تا حد زیادی قبول دارم.
پرسیدن روز قدس چی خوردی بگو فقط صبحانه خوردم:|
پاسخ:
آهااا روز قدس رو فراموش کردم! خوب شد گفتین. :)
سلام.خدا بت قوت بده.
بچه ها رو جای من ببوس.
پاسخ:
سلامت.
سلامت باشی عزیزم. همچنین شما. کِیه کنکورت؟
به سایتِ سنجش مراجعه میکند و میبیند : 7 روز و 54 دقیقه و 3 ثانیه دیگه(:
پاسخ:
نه بابا! روز شمارِ معکوس زدن؟ :/
چه کارا! برم ببینم!
+ندیدم که! خودت حساب کردی؟
ان شاءالله که موفق باشی دوست عزیز
پاسخ:
ممنون عزیزم. :)
اره بابا خیلی خفن اند انها!
ایناش
روز شمار معکوس تاریخ انقضای یک ادم کنکوری
پاسخ:
:/
نه بابا تو سایت سازمان ندیدم که.
سلام علیکم
ان شاء الله موفق باشید و ختم به خیر شود!
روی بخش‌هایی که مسلط هستید و سؤالاتی که پاسخ آن‌ها را می‌دانید هم وقت بگذارید. منظورم بهره‌برداری حداکثری از دانسته‌ها و بیان آن‌ها به‌صورت بهینه است. گاهی از همان سؤالات عمومی اولیه با اشارات به نکات کلیدی و بیان مناسب آن‌ها می‌توانید توجه استادان را جلب کنید و مسیر مصاحبه را به آن سو که برای شما بهتر است هدایت کنید.
البته حتماً وقت گذاشته‌اید. منظورم این است که یک وقت بیش از حد خودتان را با آن اطلاعات جدید خسته نکنید که از تمرکز روی نقاط قوت و تسلط خودتان بازبمانید.
پاسخ:
سلام. شما هم تجربه‌ مصاحبه رو داشتین؟ :)

نکته واقعاً به جایی بود ممنون.
لینک نشد؟!؟!
جمله اخرو لینک کرده بودم!
http://konkur98.ga/?i=1
پاسخ:
:))
دیدم الآن. چه جمله‌ی ناامیدکننده و ضدحال هم زیرش نوشته :))
بله، چند مورد تجربه دارم.
خواهش می‌کنم.
پاسخ:
واقعاً؟ الآن یک آقای دکتر بالقوه یا بالفعل هستید؟
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۰ قاسم صفایی نژاد
ان شالله موفق باشید
پاسخ:
ممنونم.
همان بالقوه.
پاسخ:
واقعا آفرین ان‌شالله به سلامتی به فعلیت برسونین.
خوب پیش رفت؟
پاسخ:
مصاحبه؟
فعلا که ایام تعطیلاته!
لطف شماست. سپاسگزارم.
پاسخ:
موفق باشین. :)
ایشالا حسابى این شاخ غول بشکونین و از پسش بربیاین :)
پاسخ:
خدا ازتون بشنوه. ممنون :)
۰۹ تیر ۹۸ ، ۲۲:۲۴ جناب منزوی
سلام
نتیجه خوب بود؟
پاسخ:
سلام. بد نبود اونقدرها.
سلام رفیق
بیا تعریف کن منتظرم
پاسخ:
سلام. باشه عزیزم ان‌شالله میام می‌نویسم.