ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

باید از زاویه‌ی چشم تو تفسیر شوم

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ

بعضی وقتها یه کسانی جلوی راهت قرار میگیرن و یا یه اتفاقات خاصی میفته فقط و فقط برای اینکه بفهمی چقدر موجود ضایعی هستی و خوبی‌هایی که از خودت تصور میکردی صرفاً یک توهم بوده! :(



+این چند روزه متوالیاً دارم چنین اوقاتی رو تجربه می‌کنم :((

و بابتش شاکرم و صدالبته شرمنده :((

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱)

سلام
کی سر راهتون قرار گرفته ، یا چه اتفاقی افتاده ؟

فروتن بودن خوبه ولی نباید به خودکم بینی برسه ها !
پاسخ:
سلام. 
کارهایی کردم و حرفهایی زدم که بعید میدونستم انجامشون بدم و یا بگم:(