ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از ویژگی‌های قابل ستایش.

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۳ ب.ظ

برام جالبه که دو نفر آدم اینقدر خوش‌اخلاق باشن که حتی وقتی در موضع تجاری کلاااان دارن با هم بحث میکنن بازم حتی ذره‌ای از اصول اخلاقیشون عدول نکنن و از هم دلخوری و کینه به دل نگیرن.

آقای کارفرما با آقای دکترِ ما دوست و رفیق بوده. البته از سطح این دوستی خبر ندارم ولی واقعا برام عجیبه که با وجود این بحث‌های عمیق و ریشه‌ای چطور اینقدر نسبت به هم خیرخواه و بزرگمنش هستند که با روی باز همو می‌پذیرن.

صد بار به هم گفتن به ضرس قاطع تو داری اشتباه میگی :)) 

من اگر به جای آقای کارفرما بودم علاوه بر اینکه ماجرامون به دعوا کشیده بود، قطعاً تا به حال صد بار قراردادم با دکتر رو ملغی کرده بودم!

کاش میتونستم براتون فیلم بگیرم و بذارم از حجم صبوری اون آدم‌ که با اینکه در موضع قدرت و در نقش کارفرماست، از این همه کلنجارِ پیمانکارش، نه یه ذره صداش بالا میره، نه وسط حرف کسی می‌پره، نه لبخندش محو میشه، نه احترامش کم میشه ولی در عین حال حرفشم میزنه و مطالبه‌گره.

یاد بگیرم، یاد بگیرم، یاد بگیرمممممم!

 

 

 

+امروز یک صبحانه‌کاری رو تجربه کردم:دی

هرچند که به عنوان خانمی متشخص نشد صبحانه را صرف بنمایم ولی فضای باحالی بود :)

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۶
لوسی می

نظرات  (۲۹)

خدا از این کارفرماها قسمت هممون بکنه 

پاسخ:
الهی آمین ^_^

جمله ی آخر متن رو باز کن دقیقا ببینم باز چه ادایی میشه باکلاسی و تشخص؟ :| 

پاسخ:
نفهمیدم چی گفتی؟
یعنی بگم چرا صبحانه نخوردم؟ 
چون استادم دقیقاً روبروم نشسته بود بعد من چطوری کره و مربا میذاشتم رو نون و میخوردم آخه؟ کل چادرم پر از نون ریزه میشد! تصور کن! :))

واقعا که مسخره بود :/ 

پاسخ:
برای شما شاید :)
البته هیچکدوم از همکاران خانم نخوردند. ^_^
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۶ **هِلِناز **

همیشه در مراسمات عین یک شخص نامتشخص تنها کسی که اون وسط داره میخوره منم 😂

پاسخ:
آخ آخ آخ😂

برام جالب ‌‌‌شد ببینم شما دقیقا تو این پروژه چی کار می‌کنید؟ هم هدف پروژه منظورمه و هم اینکه شخص شما چه نقشی دارید با توجه به اینکه گفتین بین ر‌شته ای بودنتون به درد میخوره.... 

پاسخ:
کلا بین رشته‌ای بودن همه جا به درد میخوره، چون شما نقش حلقه‌ی واسط رو بازی میکنید. البته بین رشته‌ای معنای خاصی داره. و به معنای دو تا رشته‌ی پرت و بی‌ربط نسبت به هم نیست. مثلا کسی که لیسانسش حقوق باشه و ارشدش زبانهای باستانی، عملا نمیتونه کار بین رشته‌ای انجام بده.
این کار هم یه پروژه معمولیه و خاص و خفن نیست و من هم با رشته‌ی ارشدم واردش شدم هرچند که در ادامه به رشته کارشناسیم وصل شد.

واقعا اینجور روابط کاری ارزش فراوونی داره

پاسخ:
بله واقعا.
کار با آدم‌هایی که بر خودشون مسلط هستند خیلی جذاب و ارزشمنده.
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۵ مردی بنام شقایق ...

سلام

 

واقعا بده آدم از خیر صبحونه کاری بگذره بخاطر تشخص!

 

والا...

پاسخ:
سلام. خیلی خیلی 😁

برو بابا 

با همون خانماتون 

تهش اینه بلند میشید می تکونید 

تو اگه دوازده ساعت سر کار باشی چکار می کنی؟ (الان میگه نیستم ک و ن ت بسوزه که هستی ) :| 

پاسخ:
اگر طولانی مدت سر کار باشم باید با مردها هم‌سفره بشم؟ من دوست ندارم وقتی یک آقایی دقیقا رو به‌روم نشسته چیزی بخورم.
چرا دعوا داری؟ شما صبحانه کاری را میل بنما، چه به کار من داری آخه؟ :/

اگه مثل ما باشی مجبور هم میشی 

باز اون جنله سانسور دار رو بذارم؟ :| 

واسه اینکه تشخص شما شرایط رفاهی لارم داره حرصم می گیره 

شرایط ایده الی کلاس تشخص میذاری 

کلا اعصابم به هم ریخته است از تو نیست 

پاسخ:
چی؟ تشخص ما شرایط رفاهی لازم داره؟ یعنی چی؟
بابا من مردم از گشنگی صبحانه نخورده بودم! :/
تازه شرایط کاری متفاوته. اصلا خودت و من رو مقایسه نکن. من تو یه جلسه رسمی بودم که همه غریبه بودن.
معلوم نبود که اون تیکه تشخص رو شوخی کردم؟ :)

+حالا بعد صحبت کنیم. هوم؟
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۶ دختـرِ بی بی

ای خواهر جان

ما که هر روز صبحانه کاری رو میپیچونیم :))

پاسخ:
آخ آخ 😂
دارم فکر میکنم واقعا چرا خدا با این حجم از تفاوت دو جنس آدمیزاد را آفرید؟ :))

تو خونه ام زنونه مردونه میکنید؟

پاسخ:
بستگی داره یه سری از شرایط چطور باشه ولی در هر حال موقع غذا جدا میشینیم. یعنی آقایون یک طرف، خانمها یه طرف.
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۴ دختـرِ بی بی

اصن نفهمیدم منظورتو

تفاوت بین کی و کی؟؟؟

پاسخ:
بین زن و مرد. میگم آخه چرا اینقدر باید فرق داشته باشیم؟
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۴ مامان محمدمهدی

کاش من هم یاد میگرفتم که تا آخر بحث بخندم و صدامو بالا نبرم

ولی نمیشه که نمیشه و نمونه ش همین امروز که سر یه موضوعی تو جلسه معاونت صدامو بردم بالا پیش معاون و بقیه مدیرا 😑 چند لحظه بعدش هم پشیمون شدما ولی دیگه فایده نداشت

تازه از جلسه دوباره اومدیم بیرون رفتم تو اتاق یکیشون بقیه دعواهامو ادامه دادم😬 اینگار نه اینگار پشیمون شده بودم قبلش

منم مثل خودت نمیتونم در حضور همکاران آقا چیزی بخورم و فقط نوشیدنیهارو میخورم وگرنه بقیه چیزهای خوشمزه رو‌نه

تو‌جلسات هیات مدیره که بعضا احضارم میکنن و میرم اعضای هیات همچین میخورن و من فقط بین اونهمه خوراکی چای میخورم 😂

پاسخ:
آره کار سختیه. منم باشم دعوا میکنم به نظرم :))
هرچند تا الآن خوب از پس خودم براومدم این دکترمونو نزدم:))
آره خب واقعا خوردن کار سختیه. منم نمیخورم فقط نوشیدنی! :/
😭😭😢
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۰ در رابطه با پاسخی که به بالایی دادید

هیچ حجمی از تفاوت وجود نداره.... خییییییلی ها راحت صبحونه شون رو میخورند جلوی همه. حالا استثناء هم داریم....، خیلی مذکر ها هم جلوی جمع مؤنث ها خیلی کارها رو نمی کنند،

و اصلاً چه ربطی به مؤنث و مذکر داره! خیلی همجنس ها هم خیلی کارها رو جلوی استادشون نمیکنند....

 

 

پاسخ:
هیچ تفاوتی بین دو جنس وجود نداره؟
من دیگه صحبتی ندارم :/
اینکه بین دو جنس تفاوت وجود داره ربطی به این کارها نداره! هرکس هرجور دوست داره رفتار کنه اصلا.
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۵ در رابطه با پاسخی که به بالایی دادید برگرفته از lucy-may.blog.ir

نه عزیزم، از این نظری که شما گفتی، هیچ تفاوتی وجود نداره.....

پاسخ:
خب این نظر شماست.

نه مشخص نبود که شوخی می کنی 

من نمی فهمم کجاش عیب داره؟ 🤔 می دونی تو هم برای اونها غریبه بودی؟ فکر کنم تو و اون خانمها خجالت کشیدید و بقیه ش ماسکی بزرگسالانه پسنده که روش زدید چون واقعا هیچ عیب و قبح و غیرعرفی در این قضیه وجود نداره 

اون شرایط رفاهی هم واسه این نوشتم که نوشتی اگه سرکار باشی بازم دلیل نمیشه با مرد همزمان غذا بخوری آخه ماها اولین فدصتی پیدا کنیم می پریم می ریم غذا میخوریم 

به این فورس ماژوری 

فورس ماژور هم نباشیم چون معلوم نیست نیم ساعت دیگه چی پیش میاد در فراغت هم این نکته همزمانی رو رعایت نمی کنیم 

 

 

الان خوبم :) 

از اونی که خدا خواسته سخت تر نگیر خواهر :) 

 

پاسخ:
من نگفتم عیب داره. گفتم ما اینطوریم.

اونی که خدا خواسته چیه دقیقا؟ هم‌سفرگی رو اجازه داده؟
میدونستی امام خمینی نشستن زن و مرد سر یک سفره رو درست نمیدونستن و حتی اجازه نمیدادن دخترها و پسرها و نوه‌های خانواده(یعنی دخترخاله و پسرخاله) دور یک سفره بشینن؟ هرچند که با حجاب بودن؟ میگفتن حذر کنید.
هرکس یه جور دخترم ولی کار من اسمش سخت‌گیری بیجا نیست.
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۲۱ دختـرِ بی بی

ینی اونا راحت میخورن و ما معذبیم؟؟

من معذب بودنم از باب دیگس وگرنه میتونم راحت بخورم

محیط صبحانه شون خیلی دختر خاله پسرخاله اس

مثلا همکار خانوم یه کارایی میکنه که من ازین ور سرخ و سفید میشم

و چون ادم پرحرفی هستم اصولا و اونجا خودم رو سرکوب میکنم

و میگم چه کاریه روح و روانم رو داغون کنم و از خیر صبونه میگذرم

پاسخ:
آها خب من از همه بابت معذبم 😂😂

آفرین،چشم روشنی ای

پاسخ:
به این خاطر که مختلط نیستیم؟ :))

من نگفتم اونی که امام خمینی خواسته 

دختر پسرای فامیل سر غذا شوخی هم می کنن ولی تو گفتی غریبه بودین و فلان 

هم سفرگی کجاش ایراد اسلامی داره؟ به دهن هم که غذا نمیخواستین بدین 

اما برای جمله اولم بگم چند روز پیش دیدم یه آیت الله (فامیلیشون یادم رفته اهل افغانستان) گفتن که زن می تونه رهبر هم بشه قاضی هم بشه و و و ، چیزایی که بقیه ی آقایون میگن نخیر! 

حالا خدا کدومو میگه، الله اعلم 

سنگین بشین غذاتو بخور که ظلم به نفس نکنی جیگر چون این یکیو مطمئنا خدا گفته گناهه :) 

شب خوش 👋

پاسخ:
ظلم به نفس؟؟ :))
نه این مصداق ظلم به نفس نیست خواهر.
منم همینو گفتم. که ما نمی دونیم حرف خدا دقیقا چیه و باید به اونی که قبولش داریم اقتدا کنیم. من امام رو قبول دارم و اصصصلا یک صدم امام هم سخت نمیگیرم.
حالا من دو لقمه صبحانه رو با نامحرم نخوردم چقدر سنگین و ظلم به نفس به نظرت رسیده! :/

شبت بخیر.  :)

کلا صبحونه رو نخوردی 

شب بخیر 

پاسخ:
آفرین. فقط همین :)
از یک صبحانه حذر کردم. هیچ فاجعه‌ای رخ نداده :)
روزگارت بخیر.
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۰۳:۵۶ آقای ‌‌میم

داشتم کامنتا رو میخوندم دیگه این چیزهایی هم که از خانواده امام گفتید به فرض صحت تحجره

پاسخ:
خب این نظر شخصیِ شماست. بهتره در موقع بیانش هم در حیطه نظر شخصی مطرح کنین.

بله 

و اینکه تشخص رو در این میدونی

من از وقتی بچه دار شدم انقد همیشه خسته ام که گاهی رها میکنم چیزایی رو که سفت چسبیده بودم:/

پاسخ:
سخت نگیر. اصل اینه که آدم همه‌جانبه رشد کنه. من اگر اینجوری‌ام فرهنگ خانواده‌م هم اینطوریه. اگر بتونم جایی که مخالف من هستن خودم رو حفظ کنم هنر کردم. یا اگر تو خانواده مستر تغییری ایجاد کنم هنر کرده‌م! که فعلا نتونستم. :دی

ولی بچه همین اثرات رو داره دیگه. در کنار همه رشدها گاهی هم نقش مانع رو بازی میکنه که باید مدیریتش کرد. خدا حفظش کنه.
الآن یکی داری نه؟ :)

و اثرات نخوردنش و ضعفش و اسید معده اش و...

😉😜😛😁😁😁

آره مثلا قرار باشه یه جایی یه کاری کنم که آستین بزنم بالا و مرد نامحرم منو ببینه نمی کنم میرم تو یه پستو 

ولی یه همچین کار کاملا نرمالی اونم نیاز داشته بدنت و اونم نه حرام بوده و نه حتی قبح 

خخخخ چه کل کلی 😃

پاسخ:
خوبه روزه هم میگیریم! ۱۷ ساعت گرسنگی هیچی نیست این یه ساعت ضعف و اسید معده شد؟😉😆
گفتم که سر سفره مشترک با نامحرم نشستن قبحه که. الان برات مثال آوردم از زندگی امام.
والا برای من کل کل نیست. لازمه که بتونیم بپذیریم که هرکس حق داره اون کاری رو بکنه که به نظرش درست‌تره و برای درست بودنش هم علت داره و از خودش درنیوورده!
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۰ همطاف یلنیـــز

سلام سلام

.

بیشتر از نوشته، کامنتها نظرم را جلب کرد. خداییش این اطلاعات رو درباره رعایت حریم و زندگی امام خمینی نمی دونستم. متشکرم

پاسخ:
سلام. سلامت باشین. حالا من بعضی نکته‌ها رو هم حذف کردم. :دی

عزیزم برای روزه هم داره خود دین توصیه ش اینه حتما سحری رو بخوریم 

(والا برای من شده عین شطرنج خخخ کیش دادن من کیش دادن تو دفع کردن من دفع کردن تو) 

در مورد ایشون که نظرم رو گفتم 

آدم یه کار غیر 

پاسخ:
صبح بودا! شب شام خورده بودم نگران نباش کلا ده ساعت هم نشده بود از شاممون.
خیالت راحت شد؟😂

ی دونه دارم ولی وقتی تو مهمونیا می‌خوابه  همه راجب خوبیای آرامش صحبت میکنن:)

پاسخ:
آخی خدا حفظش کنه.
یعنی اینقدر شیطونه؟ متوجه منظورت نشدم.
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۳ آقای ‌‌میم

منظورم این نبود که امام خمینی ره متحجر هستن

احتمالا امام به دلایل خاص این رفتار رو داشتن

اگه ما بخوایم همین کار رو انجام بدیم میشه تحجر

پاسخ:
اینکه میگین اسم این کار تحجره صحیح نیست.
دلایل خاص نداشته. نظرشون این بوده که اصلا صحیح نیست که تعاملی بین دو نامحرم باشه وقتی که لزومی نداره.
اگر سیره ایشون رو بخونید کلا رویکردشون نسبت به روابط نامحرم اینطوری بوده.
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۱ آقای ‌‌میم

آخه دیگه سلام و علیک هم؟

پاسخ:
سلام و علیک نکردن به آدم غریبه خوبه باز!
حتی سلام علیک به شوهرخواهر و برادرشوهر هم!!
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۹ آقای ‌‌میم

اتفاقا همین برام جالب بود الان هر چی گشتم تو کامنتا پیداش نکردم فکر کنم پاک کردید

 

مثلا از خانم های فامیل به من سلام کنن من جواب ندم نمیگن این دیگه چه آدمیه که جواب سلام ما رو هم نمیده؟

اصلا بی اخلاقی نیست؟

پاسخ:
آره پاک کردم. 

چرا بی‌اخلاقیه چون جواب سلام واجبه.
من خودم سلام علیک میکنم! داشتم میگفتم امام اینطور بودن و صبحانه نخوردن من در مقابل مواضع امام هیچ است! البته امام هم نمیگفتن سلام کردن حرامه! میگفتن ضرورت نداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">