ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

عیدتون مبارک ^_^

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ق.ظ

سلام. 

با اینکه شاید دیر شده باشه ولی به نظرم دیر بودن بهتر از هرگز نبودنه و لذا از همین تریبون عید و البته هفته بزرگ ولایت رو خدمتتون تبریک عرض میکنم ^_^

ان‌شالله تو این هفته برکات و عنایات فراوان قسمتمون بشه و توشه‌های بسیار برداریم.

ما دیروز جای شما خالی برای بچه‌ها تولد گرفتیم با چهل نفر مهمون! :/

انصافاً تعداد مهمونها زیاااد بود ولی خوش گذشت. :)

بدیش این بود که بر خلاف سنت هرساله‌مون نشد عکس دسته‌جمعی بگیریم!!

امروز هم به علت خستگی و اینکه کاملا خواب بودن، نبردمشون کلاس. نمیدونم میدونین یا نه ولی من هیچ‌وقت خواب بچه‌ها رو تلخ نمیکنم و بیدارشون نمیکنم. مگر اینکه موضوع حیاتی باشه...یعنی حتی در دوران دانشجویی گاهی کلاسهامو نمیرفتم چون پسرک خواب بود و دلم نمیومد بیدارش کنم یا وقتی که خوابه بغلش کنم و ببرمش خونه این و اون! :)

جلسه آخر کلاسشونم بود به نظرم :/

اینجوریا!

 

فقط اومدم بگم عیدتون مبارک. پسرک ما هفت ساله شد و گل‌پسرمون چهارساله (با قدری اغماض در ایام!)

حدود ده سال دیگه پسرک یک شخصیت کاملا مستقل خواهد بود... وای که تصورش هم سخته(تلخ نیست، سخته!).. پسرک من فقط ده دوازده سال دیگه مهمان دائمی خونه ماست.. از خدا میخوام توفیق خدمت بهشون تو این مدت و این روزها رو بهم بده و عاقبت همه رو ختم به‌خیر کنه به لطف و کرم و فضل خودش. 

التماس دعا. :)

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۲
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۱ دکتر ِ مهربون

سلام

اعیادتون مبارک :)

یه سری مدارس هست -نمیدونم اطلاع دارید یا نه- بر اساس روش میزان(تو اپارات فیلم معرفیش هست). خیلی جالبن. یکی از اصولشون اصالت دادن به ازادی و انتخاب بچس. در این حد که صبح بچه خودش انتخاب میکنه که امروز برم مدرسه یا نرم!

(البته انقدر روش جذاب و نو یی در تدریس هست که بچه ها موقع تعطیل شدن مدرسه در ایام نوروز با گریه میرن خونه، به امید اینکه بهد تعطیلات دوباره بیان، بر عکس مدارس ما که تا تعطیل میشدیم خوشحال بودیم)

 

به قول قدیمیا یکی میره دوتا میاد!

 

 

پاسخ:
سلام. ممنونم. اعیاد و ایام شما هم مبارک :)
چه جالب!
خیلی خیلی. باید برم در موردش بخونم. ممنون ^_^
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۲ مردی بنام شقایق ...

سلام

 

عید شما هم مبارک

 

بزرگ شدن بچه ها حس خوبیه فقط کاش این استرسش همراهش نبود :)

پاسخ:
سلام.
آره عجیبه... والدگری دنیای عجیبیه اصولا. خدا کمک میکنه ان‌شالله ^_^
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۱ آقای گوارا

منظورتون از هفته ی کرامت همون دهه ی ولایته ؟!

پاسخ:
بله بله. ممنون از دقت و تذکر شما ^_^
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۰ مــحــدثــه ...

عید شما هم مبارک خانووووم :)

می‌دونی یکی از بخش‌های لذت‌بخش این وبلاگ یا درواقع در وجود خودت شیوه‌ی والدگریت هست برام؟ این که انقدر مسئولانه در قبال احساس و رفتار بچه‌هات رفتار می‌کنی. حواست به اکثر جزییات هم هست.

خوندن پاراگراف آخرت یه لبخند گنده رو لبام آورد. چقدر بُعد مادرانگی تو قشنگ و لذت‌بخشه. بهت افتخار می‌کنم. کلی بوس :*

پاسخ:
ممنونم عزیزم.
و ممنونم از محبتت. کاش واقعا اینطور باشه و در نهایت خیالم راحت باشه موقع خروج از این پروسه سخت...

ان‌شالله به وقتش قسمت شما باشه :**
شرمنده‌م میکنی :**
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۲ دکتر ِ مهربون

لینکشو پیدا کردم!

 

https://www.aparat.com/v/2JDkA/روش_میزان_در_شبکه_سه_با_حضور_جناب_آقای_علی

 

من چندتا از دوستام تو شعبه های شهر خودمون مشغول به کارن. توصیفشون از فضا خیلی خوبه.

مبانی تربیتیشون کامل نیست اماروششون از سیستم فعلی اموزش پرورش خیلی بهتره

پاسخ:
متشکرم لطف کردین. حتما جستجو میکنم.
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۷ مامان محمدمهدی

عزیزم راجع میزان من قبلا باهات صحبت کرده بودم که

م م و فاطمه میزان میرن و‌از مزیتاش تعریف کرده بودم 

پاسخ:
یادمه که شما گفتی روش شناختی دارن.
این همونه؟
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۹ مامان محمدمهدی

اومده بودم تبریک بگما کامنت اولو‌ دیدم یادم رفت

هید گذشته و عید پیش رو و تولد گل پسرها مبارک باشه

پاسخ:
قربونت عزیزمممم. عید شمام مبارک بانوی سادات ^_^

سلام علیکم

اعیاد بر شما مبارک!

ان شاء‌ الله فرزندانتان عاقبت‌به‌خیر شوند!

پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. همچنین شما و همه ان‌شالله.
ممنون از دعای خوبتون.

عید توهم مبارک لوسی!(:

میبینی چقد زود میگذره؟این 10 12 سالم عین بااااد میگذره!و بعدن میایم اینجارو میخونیم که توضیحات گوشه چپ صفحه رو عوض کردی و نوشتی پسرک دانشجو و گل پسری کنکوری دارم (:

زنده باشن ایشالا.زنده باشی ایشالا

پی نوشت:فک کنم گل پسر خیلی خوشحال شد جلسه اخر نرفت:دی

پاسخ:
قربون تو خانوم ^_^
خیلی زووود! اصلا بچه‌ها وقتی وارد مدرسه میشن دیگه نمی فهمی چطور گذشت...
آرههه بعید نیست البته اگر این وبلاگ تا اون موقع زنده بمونه:دی

سلامت باشی گله ^_^

گل پسر رو جلسه قبلترش با کلی تشویق و وعده و وعید برده بودم و بهش خیلی خوش گذشته بود. انصافا مربیش خیلی همکاری کرد که در نهایت خاطره خوب براش بمونه. دوست نداشتم با خاطره بد کلاسش تموم بشه. ولی آره خوشحاله کلا :))

سلام و تبریک و خداقوت فراوان.

پریشبا با همسرم فیلمی میدیدیم که دوران کودکی و جوانی بچه های یه خانواده رو نشون میداد، وقتی مادر خانواده پسرش رو که حالا مرد جوان و پدر دوتا دختر بود تو بغلش گرفت، یک عالمه احساسات عجیب به قلبم هجوم آورد و به همسر گفتم تصور اینکه بچه ها یه روز انقدر بزرگ بشن قلبم رو فشرده می کنه!

تو پرانتز بگم که من هم ذیل اون پست مرتبط با انتخاب مدرسه مدارس روش میزان رو معرفی کرده بودم، حتی اگر درست یادم باشه گفته بودید بررسی کردید و راهش بهتون دوره. بچه های منم همین مدرسه رو میرن.

پاسخ:
سلام. آره واقعا تصورش هم قلب آدم رو فشرده میکنه. فرزند واقعا موجود عجیبیه در خلقت. خدا ان‌شالله عاقبت همه‌ ما و بچه‌هامون رو ختم به خیر کنه سرافراز باشیم.

آره الان رفتم دیدم کامنت های اون پست رو و یادم اومد. من همون موقع سرچ کردم در مورد مدرسه‌هایی که این روش رو داشتن و آره مشکلاتی از جمله مسیر وجود داشت که نشد برم سراغش. البته این مدرسه‌ی الآن هم تقریبا همون سبک رو قراره داشته باشه ولی تو لیست اون میزانی‌ها نیست.
ممنون عزیزم از محبت همیشگیت :)

سلام

عید تو هم مبارک :)

 

+ فک کنم پس یه سه سالی هست همدیگه رو میشناسیم!!!! واو! چه زود گذشت!

 

++ ده دوازده سال؟! میخوای زود زنش بدی؟! ^__^

پاسخ:
سلام. ممنون خانم بوشهری:دی
آرههه خیلی زود میگذره... هعی... ولی خوشحالم از سابقه سه ساله دوستیمون ^_^

++ :))) خب خدایی پسر هفده و هیجده ساله دیگه کاملا مستقله و تو خونه نمی‌مونه دیگه.

به به مبارک  باشه ان شاء الله

خدا گل پسراتو سالیان سال برات حفظ کنه و جشن صد سالگی بگیری براشون⁦^_^⁩

 

 

 

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم. ممنونم. همچنین برای شما و شازده پسرت ^_^

خیلی طرز رفتارتون با بچه هاتون و دغدغه هاتون را دوست دارم.

برعکس من که هرچی تلاش میکنم نمیتونم بابچه ها رابطه خوبی داشته باشم.از سه سال به بالا از بچه ها خوشم نمیاد متاسفانه

پاسخ:
ممنونم از لطف و حسن نظرتون.
یعنی بچه دارین؟
حوصله بچه‌های خودتون رو ندارین یا بچه‌های بقیه؟

نه!ولی بچه خواهر زیاد دارم:دی

پاسخ:
^_^ خدا حفظشون کنه :)

باورم نمیشه بری:(

پاسخ:
خودم هم :(

سلام.

 

بعضی مطالب تون رمز داره! مثل سال 92....

 

میشه رمزشو ایمیل کنید؟

پاسخ:
سلام. پستها رمزهای مختلفی دارن و با عرض پوزش فعلا تمایل و البته فرصتی برای این کار ندارم که بتونم یکی یکی رمزها رو ایمیل کنم.