ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

روضه‌ی عباس بخوانید، علمدار نیامد...

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ


سردار عزیزم هیچ انتقامی داغ نبودنِ تو رو برای دل ما سرد نخواهد کرد... 

تو باید می‌بودی تا آزادی خاورمیانه از تروریست و تکفیری و ظالم و مزدور رو با تو جشن می‌گرفتیم. ما حتماً روزی هدفت رو محقق میکنیم ولی بدون جای تو همیشه‌ی همیشه خالی خواهد بود...


به رهبر عزیزم تسلیت میگم و به انقلابی که تنهاتر از همیشه شده...

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...


+کاش میشد در تشییع پیکر مطهرت حضور داشته باشم. مطمئنم امام زمان_روحی له الفداء و ارواح مطهر در اون مجلس حضور دارند...

تنزل الملائکه و الروح فیها باذن ربهم من کل امر..


هرکس رفت ما رو یاد کنه رفقا..

موافقین ۳۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۳
لوسی می